מתכננים לנפוש במלון בראש השנה? אולי תרצו להישאר בבית, אחרי שתראו את המחירים…

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

שנת הלימודים החלה השבוע וכבר צריך להתכונן לקראת החגים הקרבים אלינו בצעדי ענק. במיוחד השנה ,לאחר מבצע צוק איתן ומכל המשתמע מכך, אני זקוקה לחופשה יותר מתמיד, אז כדי להגשים את החלום יצאתי לבדוק כמה אצטרך לשלם בעבור הנופש בבית מלון. רוצים גם אתם לנוח בחגים? בא לכם ללכת לבית מלון בלי לבשל, בלי לארח, בלי קניות מרובות סחיבות נקיונות והכנות? בא לכם להתפנק במלון בארץ? כן! לכולכם בוודאי בא החשק כרגע, ומרגיש לכם נפלא לצאת לנופש במלון. נופש זה אויר לנשמה, חגים זה זמן איכות לאיחוד ובילוי משפחתי. כיף לתכנן נופש משפחתי בחגים. בדקתי עבורכם הקוראים את המחירים בבתי מלון בארץ,  בתי מלון כאלו שיש להם להציע לכם נוף קסום ואוכל טעים שאין אותו באף מקום אחר בעולם! אבל התאכזבתי, ממש נבהלתי מיוקר המחירים בארץ, שלא פסחו גם על ענף זה . 

מלון הגושרים  (התיישבות הקיבוצית)

היכן? מלון בטבע’ בלב מרחבי הטבע המלבלבים של הגליל. באזור הצפוני היפה של הארץ. לוי פירות יבשים ברוטב מנגו ודבש, קדרת כבש עם ארטישוק ירושלמי וחומוס, טנזיה מרוקאית, תבשיל כבדי עוף עם דבש ויין אדום, צוואר כבש עם ירקות שורש, קערת קוסקוס עם ירקות שורש ונתחי אסאדו, צלעות עגל בחרדל מפולפל, פילה לברק מטוגן בבלילת פסטו, דג מושט מזרחי פיקנטי מבושל עם פול ירוק, ועוד. בתוספות: תפו’א פריזיאן, הום פרייז עם צ’ילי מתוק, אורז עם רימונים ותפוחים מיובשים, אורז עם שמיר וירקות צרובים, שעועית ירוקה מוקפצת עם בטטה וקשיו, פטריות תאילנדיות מוקפצות עם שקדים וחמוציות, במיה עם עגבניות ושום, ועוד.לילדים: עמדת המבורגר וצ’יפס. לצמחוניים: כדורי ריזוטו מטוגנים, עם פטריות ממולאות על בייבי סלק בתחמיץ. לקינוח: מזנון עשיר של מנות אחרונות ופירות העונה.

מחירי האירוח לראש השנה (24-27.9.2014):

באגף הכפרי/קלאסי: 1,130 ש'”ח המחיר לזוג ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

באגף הבוטיק: 1,380 ש'”ח. המחיר לזוג ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

מחיר ארוחת חג: 185 ש’ למבוגר, 95 ש’ לילד. ממידע שקבלנו מהמלון, נותרו חדרים בודדים!!! המחיר יקר מאוד למשפחה ממוצעת של שלושה ילדים זוג הורים וזוג סבים.

מלון שרתון

היכן?

מלון שרתון שוכן לצד חוף הים של תל אביב.

מה תקבלו?

 האופציות מגוונות: לינה וארוחת בוקר, אירוח של חצי פנסיון או פנסיון מלא.

מחירי האירוח במלון במהלך חגי תשרי: 24-27.9.2014

למזמינים לילה אחד

למזמינים 2 לילות

למזמינים 3 לילות

הרכב

BB

חצי פנסיון

פנסיון מלא

BB

חצי פנסיון

פנסיון מלא

BB

חצי פנסיון

פנסיון מלא

זוג בחדר

1250

2100

2500

1200

1900

2300

1150

1700

2100

יחיד בחדר

1150

1500

1850

1100

1500

1850

1050

1325

1500

מבוגר שלישי בחדר

300

475

650

300

475

650

300

475

650

ילד בחדר הורים

200

350

500

200

350

500

200

350

500

שני ילדים בחדר נפרד

1150

1500

1850

1100

1500

1850

1050

1325

1500

שלושה ילדים בחדר נפרד

1250

2100

2500

1200

1900

2300

1150

1700

2100  

לובי מצפה הימים צילום- נטשה חיימוביץ ויוסי סליס
לובי מצפה הימים צילום- נטשה חיימוביץ ויוסי סליס

רשת מלונות רימונים

היכן?

גלי כנרת (טבריה), ים המלח, אילת.

מה תקבלו?

ארוחות עשירות ומפוארות, עם מגוון רחב של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. הארוחה כוללת את כל סמלי החג וכל הדרוש לברכות ולקיום ארוחת חג כהלכתה. ניתן ליהנות מארוחת החג, גם כאלו שלא לנים במלון .

במרכז כל שולחן צלחת עם תפוח ודבש. מזנון עשיר של ברכות החג אשר יכלול רימונים, תמרים, חבושים, שעועית ירוקה, סלק, עלי מנגולד, דלעת וראש של דג.  בתפריט: פטה כבד עוף ברוטב רימונים, שקדי עגל בניחוח דבש על חבושים צרובים, שוק  עוף ממולא עם תמרים ופירות יבשים ברוטב סילאן וצ’ילי.  תפריט הארוחה כולל מגוון דגים – דג דניס בניחוח עשבי תיבול ושמן זית, פילה אמנון בנוסח אוריינטלי, פילה דג סלמון עם דוקסל ירקות במעטפת בצק עלים קריספי. יוגשו בשרים למנה עיקרית כאוסובוקו כבש עם ירקות שורש, צלי בקר ברוטב יין, רוסטביף עגל חלב שבושל במשך שעות על ציר ירקות, עופיונים צרובים על מצע עלי מנגולד ולימונים. לקינוח מבחר קינוחים הכולל : מגוון גדול של עוגות, פירות ומיני מתוקים ביניהם ,מיני סברינה דבש עם קרם פטל, עוגת דבש קדאיף עם שוקולד בלגי וסילאן, כוס שוט שוקולד בורלה ודבש, עוגת אינגלישקייק עם תפוחים מקורמלים ודבש.

המחירים: 

ארוחת חג במלון על בסיס מקום פנוי, בהזמנה מראש -₪ 250  מבוגר ו-₪ 150 ילד.

זוג ללילה, על בסיס חצי פנסיון,  2350 ₪ ללילה.

מלון רויאל רימונים ים המלח

מה תקבלו?

ארוחת חג במלון על בסיס מקום פנוי, בהזמנה מראש.

מרק צח, מרק קרם ארטישוק, בר סלטים עשיר, מזנון קר ובו רוסטביף,  כבד קצוץ, חזה הודו, גפילטע פיש, סושי + תוספות. מבחר מנות עיקריות כגון: בולוטין עוף ממולא במילוי בשר ופירות יבשים בציפוי קרמל ואגוזים, צלעות כבש ברוטב מנטה, שוק אווז ברוטב תאנים וג’ינג’ר, צלי בקר ברוטב ערמונים, ארטישוק ממולא בשר, פסטיה פרגית ושקדים, פילה בורי מזרחי, פורל שלם ברוטב שקדים ולימון. מבחר תוספות כ: אורז לבן עם שקדים חמוציות, תפו”א פריז’אן בעשבי תיבול ודבש, תבשיל דלעת ושזיפים, שעועית ירוקה, פול ירוק ותירס גמדי, פשטידת ירקות אישית.  פינת ילדים עם שניצל, שיפודי הודו בצ’ילי מתוק, ספגטי + רוטב עגבניות ובר קינוחים עשיר.

המחירים:

לזוג ללילה, על בסיס חצי פנסיון, ₪ 1690

 רימונים אילת

מה תקבלו?

ארוחה המיועדת רק לאורחי המלון, הארוחה כוללת את כל ברכות החג : ראש של דג, גרגירי רימון, דלעת מבושלת, סלק מבושל, תפוח בדבש, תמרים, לוביה, חלת דבש ועוד.

 ארוחה מפוארת, חגיגית  ומגוונת הכוללת בין היתר מרק בטטה, מרק חומוס ומרק צח. למנות עיקריות: צוואר כבש ברוטב ירקות שורש, שוקיים וירכי עוף ברוטב בצל, פרגיות צרובות לצד סירות  תפוחי אדמה עם פטריות מוקפצות ובצל ירוק, גולש עם זיתים, מוח בקר ברוטב פלפלים פיקנטי, שוק עוף ממולא, ארטישוק ממולא, בלינצ’ס ממולא בשר ברוטב עגבניות, פילה אמנון ברוטב מזרחי, דג דניס מטוגן. כתוספות יוגשו :  אורז עם כבש וירקות שורש, אורז לבן, צ’יפס מטוגן, אספרגוס שעועית ירוקה, תחתיות ארטישוק ופטריות מוקפצות. לילדים יוגשו מנות כצ’ונגו (שניצל לילדים), נקניקיות מאודות, קציצות בקר ברוטב עגבניות.  לקינוח יוגשו מגוון מנות אחרונות כעוגות, פירות ועוד.

מהם המחירים לזוגות ולמשפחות?

 המחיר לזוג ללילה, על בסיס חצי פנסיון, 1750 ₪

מלון רימונים ר”ג

ארוחת חג:   לאורחי המלון, ניתן להצטרף רק לארוחת החג במלון.

מה תקבלו? כל המאכלים הדרושים לברכות החג כתפוח בדבש, דלעת, פול, כרישה ועוד. אורחי המלון ייהנו מארוחה עשירה, חגיגית ומגוונת אשר תכלול בר סלטים עשיר, גפילטע פיש ביתי בליווי חזרת, פטה כבד עוף בליווי ריבת בצל, מיקס ירקות קלוי בגריל בתחמיץ בזיליקום, עלי גפן ממולאים באורז במשרה נענע ושום, סלט שורשים פריך, סלט פול ירוק, סלט סלק, סלט קינואה אדומה ושחורה עם תפוח עץ ירוק, גרעינים קלויים, חמוציות ועשבי תיבול. יוגש מבחר מרקים כמרק עוף צח עם שקדים או אטריות ולצמחונים יוגש מרק כתומים. למנות עיקריות יוגשו אסאדו עגל חלב בליווי רוטב פטריות ורוטב יין, פרגיות עוף צלויות בגריל במרינדת שום ודבש, לבבות ארטישוק במילוי בשר וברוטב ירקות שורש, שוק אווז ברוטב פירות יבשים ותבלינים ארומטיים, פילה לברק במשרה עשבי תיבול על מצע רוטב עגבניות פיקנטי. לתוספות יוגשו תפו”א קטנטנים צלויים, קונפי שום, פלפלים ותימין, אורז לבן מאודה, קוסקוס בליווי תבשיל ירקות אותנטי. לילדים תהיה אפשרות בחירה בין שניצל, ספגטי, מיני קציצות ברוטב עגבניות וקלחי תירס. לקינוח יוגשו כוסות מוס במבחר טעמים שונים, מבחר פירות העונה, סלטי פירות ועוגות מגוונות.

מהם המחירים לזוגות ולמשפחות?

מחיר לארוחת החג על בסיס מקום פנוי 250 ₪ למבוגר, 170 ₪ לילד

המחיר לזוג ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר  500 ₪.

רשת פתאל (הרשת הגדולה בישראל)

מלון לאונרדו 

הרודס ים המלח
הרודס ים המלח

היכן?
נתניה
-מלון לאונרדו פלאזה נתניה החדש

כמה תשלמו?

שקלים 1305 לזוג ללילה מותנה ב 4 לילות על בסיס BB

מלון רויאל ריזורט

היכן?

אילת

כמה תשלמו?

1650 שקלים לזוג ללילה על בסיס BB
מחיר ארוחת חג: 85+  שקלים

מלון הרודס, ומלון בזל

היכן? תל אביב

מה תקבלו? 

ארוחת חג במחיר נוסף.

כמה תשלמו?

1095  שקלים ללילה מותנה ב 4 לילות. על בסיס BB
מחיר ארוחת חג: 350 שקלים למבוגר / 265 שקלים לילד .בבזל  980 שקלים לזוג ללילה  בהזמנת שלושה לילות לילה רביעי חינם  על בסיס BB

מלון לאונרדו

היכן? טבריה

כמה תשלמו? 1320 שקלים לזוג ללילה  מותנה ב 3 לילות. על בסיס BB
לארוחת חג: 180 שקלים למבוגר /140 שקלים לילד

 

לדברי דוברות רשת פתאל: “כפועל יוצא מאירועי צוק איתן והעובדה שמשפחות רבות לא יצאו לחופשה המשפחתית בחודשי יולי- אוגוסט רואים השנה מוקדם מהרגיל, ביקוש גבוה לראש השנה והתפוסות גבוהות בכ- 10% בהשוואה לאותה נקודת זמן אשתקד”.אילת התמלאה כמעט לחלוטין, ובכל מלון נותרו חדרים אחרונים להזמנה. ערב החג יוצא השנה ביום רביעי ולכן ברוב בתי המלון מבקשים מינימום 3 לילות. סוכות משווק כרגע במחירים אטרקטיביים אך אנו מאמינים שהביקושים הגבוהים לראש השנה יזלגו גם לסוכות והחג הראשון יתמלא בזריזות. למי שמחפש נופש ים וחופים אבל במחיר מעט זול יותר מזה של ים המלח ואילת, יש אלטרנטיבה השנה במלונות חדשים שנפתחים באשקלון ובנתניה”.

מלון ממילא 

היכן? ירושלים

לכבוד ראש השנה- המלון יוצא במבצעים מיוחדים:

כמה תשלמו? לזוג- בחדר סטודיו-1800X3 לילות =5400 ₪

לזוג +2 עד גיל 12- אפשר 2 חדרי סטודיו או את ממילא סוויט משפחתית-2 לילות בחדר סטודיו בעלות של 3600 

ממילא סוויט משפחתית 3200 ש”ח ללילהXמס הלילות. אם 3 לילות 9600 .

ארוחת חג:  ארוחות בחג למי שלא מגיע לשלושה לילות הוא 260 ₪ לאורחי מלון לארוחה ,  לאורחים מבחוץ- 490 ₪.

מה תקבלו? בשהייה של 3 לילות,24-27/9 ארוחת ערב חג מתנה + אפשרות להשתתף בסדנת עוגות חגי תשרי עם השף קונדיטור מיקי שמו וסיור “מחוץ לחומות”, עם אמיר חשין.

אין מינימום לילות כך שאפשר להזמין גם לילה או שניים בניגוד ליתר בתי המלון.

אחרי שקבלתם מידע כללי על מחירי בתי מלון אתם תחליטו אם זה באמת שווה לכם לבקר ולהתארח אצלם בחג, אתם תחליטו אם המקום והפינוקים שמציעים לכם בעבור כספכם מצדיק את ההוצאה, אני עם כל הכבוד ויש כבוד לנופי ארצנו ולמקומות המדהימים שבה, השהות ללינה בבתי מלון בחגים לא מצדיקים את המחיר שנשלם עבורם, במיוחד שבתי המלון בחגים הם בעלי  אווירה רעשנית והמונית במיוחד, אני מעדיפה בחגים להישאר בבית, המלצתי לצאת לנופש רגוע בארץ באמצע השבוע, במקומות ייחודיים שאין באף מקום אחר, כמו: מלון מצפה הימים עם האוכל האורגני הצמחוני הגדל מסביב, ממנו מכינים את הארוחות לאורחים במלון, בלי ילדים, בלי פלאפונים צעקות והילולות או כמו: מלון יערות הכרמל  המציע מגוון טיפולי ספא רבים והמפנקים (גם יש במצפה הימים), מקומות שמציעים ערך מוסף לארוח, אחרת אשאר עם מיטתי האהובה וביתי החמים, אליהם אני תמיד חוזרת בשמחה מכל חופשה, אז שיהיה לכם חג שמח לא משנה איפה תתארחו תארחו או תנפשו.

מאת: רות ברונשטיין תיירות 106il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים