לדאוג לאיכות החיים של ההורים שלנו לעת זקנה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
pic_all_bet_gil

השנים חולפות וההורים מזדקנים, כעת הגיע תורנו הילדים לטפל ולדאוג אחר ההורים. אולם, אנחנו הילדים גם התבגרנו עם השנים והפכנו לבוגרים. כולנו כעת עסוקים בחיינו הפרטיים עם משפחותינו , ואיננו יכולים להיות זמינים כל הזמן בשביל ההורים. בדיוק בשביל מצב כזה הוקם בית גיל הזהב, מקום אשר יספק וידאג לכל הצרכים של ההורים, בטיפול צמוד ואכפתי.

בית גיל הזהב מאפשר למתגוררים בו, לנהל את חייהם באופן פרטי ועצמאי, תוך כדי טיפול והשגחה של הצוות המקומי. הדיירים מקיימים את חייהם בסביבה תומכת ובחברת בני גילם, הם לא לבד אף פעם , ההורים גרים במתחם ברמה גבוהה המכיל את כל הנדרש להם כדי לקיים אורח חיים פעיל, מתפקד ומהנה.

המתגוררים בבית גיל הזהב, חיים ביחידות דיור מרווחות ומצויידות היטב, בצמוד לגינות ואתרי בילוי. הדיירים נהנים משירותי רפואה צמודה 24 שעות, הבאים לספק מענה הולם בכל מצב. הצוות הרפואי צמוד, עוקב בתכיפות אחר מצבם של המטופלים, מספק את כל התרופות הנדרשות וההפניות במידת הצורך.

מלבד שירותי רפואה מעולים, דיירי בית גיל הזהב נהנים משפע חברתי ותרבותי יוצא מן הכלל. מלבד סביבה תומכת ופעילה, המקום מספק ליושביו מגוון של חוגים והפעלות בתחומים שונים, כך שלכל אחד יש מה לעשות כדי להנעים את הזמן בין אם אלו חוגי יצירה, מפגשי האזנה למוזיקה, מועדון קולנוע או הרצאות, מי שנמצא בבית גיל הזהב תמיד ימצא מה לעשות והכי חשוב לא יהיה לבד

לסיכום, פעמים רבות ילדים מרגישים לא נוח להעביר הורים לבית גיל הזהב ,ההחלטה להעביר את ההורים לבית גיל הזהב מלווה, תחילה ברגשות אשם על המעבר של ההורים לדיור מוגן. המהלך מלווה בתחושה כאילו הילדים “נטשו” את ההורים וכי אינם מחזירים להורים גמול על שטיפלו בנו כאשר הינו צאצאים. אולם יש להפנים, כי הכנסה של ההורה אל בית גיל הזהב, רק תשפר את אורח חייהם. הטיפול הצמוד והשהייה בסביבת אותה שכבת בני הגיל של ההורים, מאפשרת להורים לחיות ברמת חיים גבוהה וידידותית, שלא הייתה מתאפשרת אילו הינו מטפלים בהורים. בנוסף, הימצאותו של צוות רפואי מומחה באופן צמוד 24 שעות, מקנה שקט נפשי כי ההורים יקבלו מענה לבעיותיהם הרפואיות מידית בכל עת. הכנסה של ההורים אל בית גיל הזהב, תשדרג את הלייף סטייל של ההורים ויכולה להקנות לנו “הילדים” בני ה50+ ראש שקט כי יש מי שנמצא בצמוד אליהם ואנו נבקר ונבלה איתם בכיף . מעוניינים להבטיח לזקנה איכות חיים ?

ההמלצה שלי מלאו פרטים וקבלו ביקור התרשמות ללא התחייבות, כולל ארוחת צהריים במסעדת כפות תמרים במיוחד לקוראים והמנויים שלנו במגזין 106center.

לפרטים נוספים, ולעדכונים שוטפים משפע תחומים, עשו לנו לייק ב 106center.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים