איכות FIX חדשנות FIX בידול FIX ייחודיות FIX מיתוג FIX עיצוב FIX יופי FIX יצירתיות FIX הכל נראה כאן FIX מבית דלתא!!!בזמנים של שפע טכנולוגי והיצע, עסקים משקיעים את כל מרצם כדי לקנות את לב הצרכנים, מתמקדים בחווית קנייה מרגשת, "מחוץ לקופסא". ב FIX יצרו חווית קניה מרגשת בתוך הקופסא… ברשת החדשה שנפתחה אתמול FIX ידעו בדיוק איך לחדש, להפתיע ולרגש. אי אפשר להתעלם מהחדשנות של חווית הקניה המוצגת כאן. פריטי ההלבשה התחתונה נכנסים לקופסאות אריזה שקופות, ובאריזות סנדוויץ ונוחות במקרר. התצוגה כאן היא כמו של קניית מוצרי צריכה ממעדניות מעוררות תיאבון בצבעוניותם.
קהל היעד של רשת ההלבשה התחתונה מיועדת לצעירות בגילאי 18-25
FIX הינה רשת השונה מכל מה שהכרנו עד היום. לפי פרסומי החברה עד סוף השנה הרשת תמנה כ-8 חנויות ברחבי הארץ.
צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל מציין כי מטרת הרשת להיות ייחודית להלבשה תחתונה והלבשת פנאי לקהל צעיר תוך יצירת חוויה בינלאומית מפתיעה, ושפה מתוך עולם הצעירים, ואלו הצעירים בנפשם ועבורם .
הרשת תציע מגוון רחב של הלבשה תחתונה, הלבשה לבית, הלבשת פנאי, בגדי ים, אקססוריז ומוצרי טיפוח לנערות.
החנויות הראשונות נפתחו בקניון רחובות, קניון גבעתיים, קניון רמת גן, בבילו סנטר ואיקאה צפון.
כל הקונספט העצובי והארגוני הוא מעולם הסופרמרקט, האריזה, הגרפיקה המדהימה ואף התשלום שמתבצע על מסוע בדיוק כמו בסופרמרקט.
JOIN THE CLUB – fix תשיק מועדון חברות\שגרירות חדשני שיפעל בשני מישורים תגמול על קנייה בחנות (צבירה)
ומסלול U SHARE U WIN – תגמול על שיתופים ברשתות החברתיות, ומכאן גיוס שגרירות מותג ברשתות.