רשת URBANICA פתחה בחזית מהפכנית בתחום האופנה באמצעות קונספט חדשני של יזמים מומחים בעולם האופנה. מיתוג הרשת החדשה מורכב מחווית קניה באמצעות סניפים מרשימים, רחבי ידיים, נוחות, עיצוב, אופנה איכותית והכל במחירים אטרקטיביים.
רשת URBANICA מציעה פריטי אופנה, אקססוריז וקוסמטיקה כאשר טווח המחירים לעונת הקיץ: 1.90 ₪ -119.90 ₪
למעלה מ-2,000 דגמים צפויים להיכנס לחנויות הרשת בכל עונה. לנשים, גברים וילדים, מגוון המוצרים כוללים קולקציית בגדי ערב, קז'ואל, ספורט, הלבשה תחתונה, מחלקת נערות, ילדים, נעליים, תכשיטים, תיקים ועוד.
לפתיחת הסניף הראשון השבוע במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון (2,500 מ"ר) הוזמנו עיתונאים ואנשי תקשורת רבים. מביקורי ברשת נדהמתי לגלות אופנה איכותית בועטת וסטייליסטית במחירים כאלו. אין ספק שאורן בר גיל סמנכ"ל השיווק מסתמן כאיש השיווק של השנה ומגשים חלום לצרכן הישראלי יחווית קניה מדהימה איכותית וטרנדית במחירים פנטסטיים.
עד סוף שנת 2015 הרשת תפתח סניף נוסף בביג פאשן אשדוד וב- שנת 2016 יפתחו 5 סניפים נוספים בפריסה ארצית.
פתיחת הרשת בישראל, מהווה מענה לצורך שהיה חסר עד כה- רשת אופנה לכלל האוכלוסייה, במיקום מרכזי, במחירים אטרקטיביים, עם חווית קנייה מדהימה וכמובן פרזנטורית העל בר רפאלי,שמשפחתה שותפה למיזם.
המחירים האטרקטיביים של הרשת מתאפשרים בזכות תוכנית עסקית ואסטרטגיה שיווקית המושתת על יישום מתודולוגיה של מותגים דומים באירופה. הבעלים והשותפים בעלי קבוצת "HOODIES" החברה הקנדית YM Group, Group YM, ופרזנטורית הקבוצה בר רפאלי. הבחירה של הדגמים המגיעים לארץ נעשית באמצעות קנייני הרשת.
אם אנשי עסקים חובקי עולם יכולים לפתוח רשת כזו במחירים כאלו אין סיבה שרשתות אחרות לא יקחו דוגמא וינהגו כמוהם, כן יירבו. חובה לבקר באורבניקה, ואם תתקלו בבר רפאלי שם אז זכיתם כפליים.