מרצדס בנץ מבית כלמוביל עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף ל – A CLASS החדשה. הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ – 2 מיליון שקלים,יכלול קמפיין טלוויזיה ,דיגיטל ועיתונות. מדובר בסרטון שהופק בישראל.
מרצדס העולמית השיקה לפני מספר חודשים בעולם את ה-A-Class החדשה, תוך כניסה לסגמנט הקומפקטיות והשיקה רכב ספורטיבי צעיר ובכך הרחיבה את קהלי היעד של מרצדס. עד כה ההצלחה העולמית עומדת על מעל 100,000 רכבי A-Class.
הילית שמיר דוידוב, מנהלת השיווק של חטיבת היוקרה בכלמוביל, מציינת כי הכניסה לסגמנט הקומפקטיות עם דגם ספורטיבי, מביא עימו פעילות שיווקית ופרסומית ייעודית לקהל חדש. מרצדס המציעה היום מגוון רחב של דגמים לקהלים שונים, משיקה את ה A-Class החדשה במחיר החל מ- 169,900 ₪. כניסה זו מרחיבה את קהל היעד ובהתאמה מצריכה התאמה של המדיום הפרסומי לאסטרטגיה החדשה. מרצדס, אחד ממותגי היוקרה המובילים בישראל מהיום יותר נגישה.
השקת ה – A CLASS בישראל מבשרת את כניסתה של מרצדס לקטגוריה של רכבי קומפקט פרמיום. רכבים אלו הם לייף סטייל ייחודי ברמה גבוהה! ה A CLASS הקומפקטית והספורטיבית הינה דגם מעוצב וצעיר בסטנדרט הגבוה ובלתי מתפשר של מרצדס בכל הקשור לאיכויות, בטיחות וטכנולוגיה מתקדמת. ה – A CLASS מוצעת במחיר החל מ-169,900 שקלים.