דוגמא מעולה אפשר לראות בקמפיין הבא:
(לפי דיווחי משרד יחסי הציבור)
במקביל להשקת הפחית המיוחדת לפרסום לקהל הערבי , יעלה קמפיין פרסומי מיוחד וייעודי למגזר הערבי הכולל עיתונות, רדיו, שלוט קירות, שלטי חוצות, אוטובוסים ופרסום באינטרנט.
חודש הרמאדן למי שלא יודע…… הוא החודש התשיעי בשנה המוסלמית. הרמאדן הינו החודש החשוב ביותר בקרב המוסלמים. זהו חודש של התבוננות פנימית, התקרבות לאל, צניעות ואיפוק, כפרה על עוונות ועשיית מעשי חסד. בחודש זה מתקיים מידי יום צום (איסור אכילה ושתייה) אותו מקיימים מידי יום מעלות השחר ועד השקיעה. במהלך היום נאסר גם לעשן ולקיים יחסי מין. במשך החודש כולו מקובל להקפיד הקפדה יתרה על הימנעות מחטאים כגון רכילות, הימורים וחטאים מוסריים אחרים. בסיום חודש הרמאדן חל חג "עיד אל פיטר" אשר נחגג במשך שלושה ימים.אנו ממליצים לחברות נוספות ליהנות מפרסום ישיר לקהל הערבי, אין ספק שהבידול המיוחד לקהל זה בתקופה של החג "עיד אל פיטר" תעלה את המודעות החשיפה והרכישה של מוצרי צריכה רבים ושירותים רבים שייבחרו להיחשף לקהל הערבי.