פסטיבל ימי הפלמנקו ה – 22 בסימן צועני מציג בכורה בינלאומית מפעימה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

פסטיבל ימי הפלמנקו ה – 22 בסימן צועני מציג בכורה בינלאומית מפעימה!

חגיגת הפלמנקו השנתית של “קרן עדי” מביאה אלינו בבכורה עולמית מופע פלמנקו חושני וייחודי מספרד – היישר אחרי הצלחה גדולה בפסטיבל הפלמנקו החשוב בחרז. לצדו מופעים של אמני פלמנקו שהקרן טפחה לאורך השנים.

המופע אשר יעלה בשלושת הערבים של פסטיבל “ימי הפלמנקו” הוא “ריקוד צועני” BAYLES DE JITANOS של להקת אנטוניו מולינה “השור”  ANTONIO MOLINA     “EL CHORO”אחרי הבכורה בפסטיבל חרז התקבל עכשיו לפסטיבל הבינאלה שמתקיים בסביליה בסתיו.  בצד מולינה עטור השבחים* מככבת הרקדנית הצעירה חמה מוניאוGEMA MONEO , נצר למשפחת אמני פלמנקו ידועים, צוענים מחרז. מוניאו משלבת בריקוד שלה חיוניות ורגש ומשתתפת גם בשירה.

“הריקוד הצועני” מציג את הפלמנקו שנולד מתוך האדמה של אנדלוסיה, בתהליך איטי של אלכימיה מוזיקלית,תרבותית וחברתית. זהו פסיפס מונומנטלי ומעודן המורכב מאוסף אינסופי של צבעים, צורות, ומקורות. הרעיון למופע נולד מתוך חקירת ההסטוריה של הפלמנקו – חשיפה ועיבוד  של הרפרטואר המוזיקלי והכוריאוגרפיה שנוצרו על ידי הצוענים מתחילים המאה ה – 19 ועד היום.  BAILES DE JITANOS מציג בפנינו באמצעות ריקוד סגנונות מוזיקליים אנדלוסיים- צוענים ואחרים: אפריקאים, ספרדים-יהודים, מוריים, מסורתיים, פופולריים; מוזיקה שהיא קדם-פלמנקו ולבסוף את מוזיקת הפלמנקו.
המופע בנוי מקטעים שונים, אותם יצרו מולינה מוניאו והכוריאוגרף רפאל אסטבז. RAFAEL ESTÉVEZ. (פרטים נוספים על המופע וביקורות בהמשך).

 

בצהרי יום שישי ב 14:00 באולם ירושלמי האינטימי יתקיים מופע מוזיקלי
’אש המיתרים’ בביצוע להקת סינקו5

מסע מוסיקאלי בסגנונות, סיפורים, ארצות ותרבויות. ’אש המיתרים’ משלב ניחוחות וטעמים שונים כמו קטעי גיטרה ספרדית קלאסית, שירים דרום אמריקאים, ניגונים צועניים ואף מוסיקה מסרטים בעיבודים מיוחדים. במרכז המופע מיתריהגיטרה המובילים את הסיפורים ויחד עם החליל, התיפוף וקטעי הריקוד שמוסיפים לפיוז’ן המיוחד במוסיקה ובריקוד ויוצרים חוויה  אמנותית כוללת (פרטים נוספים בהמשך). בערב יוצג שוב המופע הספרדי.

בשבת- 12:30 כמדי שנה יתקיים בוקר פלמנקו ישראלי בו יופיעו להקות צעירות מאוד מכל הארץ.

זוהי הרמת מסך על הפלמנקו הצעיר בישראל- הרקדניות הצעירות עוברות אודישן ומכינות עבודות המתאימות  להופעה על במה מקצועית. השנה תופענה להקות בהדרכת: שלי אלמוג, הגר קורן,  רוני לוגסי,  עדי דוידוביץ, ענבל כהן, דנה אבי, ויפעת כהן. במהלך הבוקר ישולב ריקוד סולו מיוחד של זוכת קרן עדי לפני שבע שנים- עדי עקיבא שהפכה לרקדנית בעלת שם בסביליה.

בשבת ב 17:00  באולם ירושלמי יתקיים בבכורה המופע לכל המשפחה “הריקוד של דאלי” פסקול חייו של דאלי במחול וציור. חגיגה ספרדית של צבעים וצלילים.  תאטרון פלמנקו “אלמה” – במאי יניב צדוק  כוריאוגרפיה רוני לוגסי  כתיבהמיכל אבני אחנה.

שחקן: חן תמיד  בהשתתפות להקת קונטרה

ערב הגאלה במוצ”ש ב 20:30. מוקדש לזכרו של יצחק נבון, שתמך בפסטיבל מיומו הראשון. במהלכו יבוצע שוב המופע “ריקוד צועני” כולו.

עם כניסת הקהל לבוקר הפלמנקו וגם לגאלה בשבת – יהיה מיצג Moda Flamenco  של רקדניות פלמנקו עם עיצובים של PASION –  כפסלים חיים על כסאות ויקבלו את הבאים.

*********************************

 

להלן לוח המופעים:

חמישי  7/4
21:00 – “ריקוד צועני” : BAYLES DE JITANOS- להקת אנטוניו מולינה “השור” – מסע

חושני עצמתי אל שורשי הפלמנקו

200/180  ש”ח

שישי 8/4

10:00 – כתת אמן סולני הלהקה הספרדית

14:00 –  המופע  ’אש המיתרים’ בביצוע להקת סינקו5!
אולם ירושלמי                                                                                                     85 ש”ח

 

22:00 – ” ריקוד צועני” : BAYLES DE JITANOS- להקת אנטוניו מולינה “השור” – מסע

חושני עצמתי אל שורשי הפלמנקו

200/180 ש”ח

 

שבת 9/4

12:30 – בוקר פלמנקו ישראלי- הרמת מסך רבת משתתפים  על להקות צעירות מכל הארץ

90/80 ש”ח

17:00 – “הריקוד של דאלי” פסקול חייו של דאלי במחול וציור מופע לכל המשפחה

אולם ירושלמי

70 ש”ח

 

20:30 – ערב גאלה מוקדש לזכרו של יצחק נבון
“ריקוד צועני” : BAYLES DE JITANOS- להקת אנטוניו מולינה “השור” – מסע
חושני עצמתי אל שורשי הפלמנקו.
220/200 ש”ח

 

כרטיסים – סוזן דלל 035105656

באינטרנט- www.suzannedellal.org.il

אתר “קרן עדי” החדש –   www.keren-adi.org

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים