שבוע האופנה 2019

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

 שבוע האופנה 2019, העצים את התחושה כי תעשיית האופנה ישראלית משגשגת בכישרונותיה, בחדוות יצירתיות, אסתטיקה יופי ואיכות.

שבוע אופנה 2019 

 

אי אפשר להתעלם מהקושי הרב, לעמוד במשימה של פיתוח וקידום עיצוב יצירתי ואיכות ייצור, בתקופתנו, אך כאן בהחלט המקום – בשבוע האופנה 2019, להציג ולהתגאות בתעשיית האופנה הישראלית. למרות הכל, תעשיית האופנה המקומית שלנו מצליחה להיות מובילה נוכחת ומשפיעה בזירות האופנה הבינלאומיות.

מגוון תצוגות של מעצבים הופיעו בשבוע האופנה 2019. בדגמים חדשניים, שלל צבעים, גזרות בדים ומרקמים. מסטודנטים בוגרי שנקר ועד המפורסמים שבהם כמו גדעון אוברזון שקבל את אות מפעל החיים על תרומתו לתעשייה. אני בוחרת לציין את הבולטות והמרגשות שבהם. התצוגה של סנדלי שורש המותג הישראלי המוביל ותצוגת אופנה בהשראת הדמות האיקונית בובספוג. שניהם מסמלים עבורי את הישראליות. תעשייה המבוססת על ערכים של נתינה לקהילה, מעבר לחשיבות הכלכלית והרווחיות. לא בכדי, חברת שורש sours שסנדליה הם אייקון תרבות ישראלית פתחו את אירועי שבוע האופנה.

שורש שבוע אופנה 2019 תצוגת אופנה
שורש בשבוע אופנה 2019

בתצוגת האופנה של חברת שורש 30 מעצבי אופנה מקומיים הציגו טוטאל לוק מושלם, עם מגוון הקולקציות של סנדלי שורש. 30 מעצבים ישראליים – ותיקים וצעירים כאחד. 

חברת שורש, החוגגת 30 שנה של תעשייה מקומית עם גאווה ישראלית. שורש מסמלת כשרון מקומי ברמה בינלאומית, מעבר להימצאות המותג שורש sourc אצל רבים מהמטיילים בעולם, בזכות הנוחות, האיכות והיופי. שורש מככבת גם במסלולי תצוגות האופנה בבירות האופנה הבינלאומיות כחלק מטרנד עולמי לנוחות הבגד וההנעלה לגוף, הדוגמנים והדוגמניות צועדים בסנדלי מטיילים של שורש עם צמדן, עם או בלי גרביים, עם שמלות קוטור, ג’לביות או חליפות גברים. שורש sourc  חלק מתצוגות האופנה של פראדה, גוצ׳י, ורסצ’ה, שאנל ועוד.

בין המעצבים שמציגים דגמים בהשראת סנדלי שורש: מיקה בשן, דורון אשכנזי, אליאן סטולרו, חגית טסה, שני צימרמן, רונן חן, רינה צין, טלי קושניר, קיאן פרנקפורט, באמוס, טרס ועוד לצד מעצבים ישראלים צעירים ומבטיחים.

בקו הנשי החדש של סנדלי שורש ניתן למצוא שלושה דגמים חדשים:CARMEL כרמל, AVENUE אבניו ודגם ATACAMA אטקמה.

https://vimeo.com/322758196/928ed2b106  קרדיט: באדיבות ערוץ האופנה הישראלי.

ניתן להשיג את המוצרים מבית “שורש” בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. http://source-israel.co.il/stores

 http://source-israel.co.il/

_______________________

בתצוגת אופנה בהשראת הדמות האייקונית של ערוץ ניקלודיאון – בובספוג, החוגג 20 שנה, הוקדשה  ל’כנפיים  של קרמבו’

תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. 

25 מעצבי אופנה מובילים הציגו את הדגמים הייחודיים שעיצבו בהשראת בובספוג, אישיותו וערכיו.

המעצבים שילבו בעבודותיהם אלמנטים ויזואליים המתכתבים עם שמחה, עליזות, חום ואהבה, שובבות, צבעוניות והכי חשוב ערכים חברתיים של סובלנות, דמיון, ואופטימיזם.

תצוגת האופנה- חגיגות 20 שנה לדמות האיקונית של ערוץ ניקלודיאון-  בובספוג בארוע המוקדש לכנפיים של קרמבו-

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים