קסידי בוטיק מציגה: קולקציית קיץ 2015

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
106il life style אופנה, תיירות, המלצה של רות, מגזין לייף סטייל lifestyle4u

בצילומי קטלוג האופנה של קסדי בוטיק, אשר נערכה בשבוע שעבר על טיילת חוף הים הקסום של נמל יפו, הציגה קסידי בוטיק את דגמי אביב קיץ 2015.  דוגמניות האופנה צעדו בנוף הפתוח של הים והשמיים אשר מסמלים בדיוק את רוח הקולקציה, אופנה בהשראה וניחוח של חופשה זוהרת מסביב לעולם אופנה בהשראה ים תיכונית ומוטיבים מהמזרח הרחוק ויחד עם זאת הכי מחוברת לאקלים הישראלי. 

האופנה של קסידי בוטיק מציגה שילוב ייחודי נשי של צורות ומוטיבים אותנטיים.

22
קולקציית קיץ בקסידי

הטרנד הבולט והמשמעותי ביותר שילווה אותנו בקיץ הקרוב, לבוש שכולו אוירת חופש, פריטים ייחודיים שעברו צביעה בעבודת יד מוסיפים נופח אותנטי לקולקציה, מעיל טרנץ’, ג’קט ללא שרוולים לצד אלמנטים כמו: כיסים גדולים, מחשופי V עמוקים, חגורות קשירה. מכנסי דגמ”ח מבדי כותנה קלילים, גוונים ובדים טבעיים, מבחר רחב של שמלות קלילות, חולצות נשפכות, מינימליזם עם קווים גאומטריים, לצד רכות נשית של בדים שקופים.           

הצבעוניות שמלווה את הקולקציה כוללת בסיס חזק של צבעי אבן, זית וחאקי, צהוב בהיר, תכלת ואדום. שימוש בצבע האדום על גווניו השונים. דפוסים כהים בעלי מראה עשיר. 

ECO LOGIC 

מראה ספורטיבי מבדים שקופים מעושנים, בצללים של ירוק ולבן. אלמנטים הלקוחים מעולם הספורט,

צבעוניות של ירוק מינרלי, פסים והבזקים של מתכת הבאים לידי ביטוי על מכנסיים, אימוניות וחולצות ברוכסנים, כפתורי מתכת או בניטים .

המוטו לקיץ רענן מחייב  פרחים – הדפסים ריאליסטים של פריחה ועלים ירוקים טריים, פרחוניות וצבעים של קיץ חמים בצבעי אדון בורדו

דפוסי פרחים טרופיים, מכנסיים פרחוניים, לבלוב פרחים בשמלה מודפסת. בדים המתאימים לאקלים בישראל מבדי סאטן עם ליקרה ,שיפון מודפס ובדי ויסקוזה רכים.

2
קולקציית קיץ בקסידי

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים