קבלו את קולקצית האביב של רשת מקס מורטי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp


הצצה ראשונה לקולקציית אביב קיץ 2014

WOMEN Moretti

 

קבלו את קולקציית הקיץ הקרובה של רשת מקס מורטי ,הרולקציה מתחלקת לארבע קבוצות עיקריות:

Levantine–  קבוצת פריטים בצבעוניות של שחור ולבן במראה קיצי ואלגנטי: משחקים של קולור-בלוק, טקסטורות שבטיות וטקסטורות גראפיות , נגיעות של צבע פוקסיה ואביזרים מוזהבים ,מגוון פריטים בצבע לבן.

Tropicana –  קבוצה המאופיינת במראה ג’ונגל כוללת נעליים ואביזרים עשויים עור  לצד תיקים ונעליים מחומרים טבעיים כדוגמת קש ופשתן. ניתן למצוא בקבוצה זו צבעים טבעיים של קוניאק ובז’ לצד צבעים רווים כגון ירוק וכתום.

Garden – קבוצה מאופיינת בצבעוניות פסטלית – ורוד בהיר לצד שמנת,  תכלת ופודרה לצד אפרסק.   מגוון דפוסי פרחים בטקסטילים ועורות מוטבעים.

Basic – הקבוצה כוללת פריטים בצבעוניות  קלאסי תשל כחול צי, קוניאק ולבן לצד נגיעות של כתום. קבוצה  צבעונית יומיומית בשילוב עורות וטקסטילים בהשראת עולם הנאוטיקה.

נעליים בגזרת נעלי העקב: ניתן למצוא בקולקציה -נעלי ערב במגוון צבעים -נעליים בעלות עקב קטן בסגנון קלאסי: -נעלי בלרינה במגוון צבעים, דפוסים וטקסטורות. סגנון זה בולט השנה -מוקסינים-בעור ובזמש, במבריק או במט, עם סוליה שטוחה או סוליית חבל.

Must Have–  נעלי ערב מעור לבן בטקסטורת נחש עם חרטום בצבע פודרה ועיטור צמת עור- מגפוני פיפטואו לייזר קאט בשחור או בפודרה. -וקסינים בצבע אפרסק בשילוב סוליית חבל.  נעלי עקב נמוכות .

סנדלים

מקס מורטי. צילום: ארי אביץ
מקס מורטי. צילום: ארי אביץ

“מקס מורטי” מציעה לקיץ הקרוב מגוון רחב של סנדלים: שטוחים, בעלי עקב, פלטפורמות ועקבי רוקי.

ניתן למצוא בקולקציה: מגוון פלטפורמות קלאסיות בעלות סוליות מצופות עץ/קש למראה טבעי ויומיומי וכן פלטפורמות האופנתיות במראה ספורטיבי בעלות סוליית גומי לבנה או בהדפס פסים, לצד ה””Flatform –הפלטפורמה השטוחה- סנדלים בעלי עקב נמוך או עקב רוקי ממשיכים את טרנד הקולור בלוק.

–  סנדלים שטוחות קלאסיות עשויות עור במראה גס או סנדלים שטוחות אופנתיות בעיטור של פלטות מתכת או אבנים גדולות.

Must Have– סנדלים שחור-לבן עם עקב גבוה עם קשירת שרוך בגובה הקרסול- סנדלי פלטפורמה נחש מטאלי זהבהב עם סוליה ספורטיבית לבנה- סנדלי עור גס בצבעי פסטל עם פלטפורמה שטוחה-  סנדלים שטוחים עם רצועות גומי מטאליות.

כפכפים בעונה זו בולטת חזרתם של הכפכפים לאפנת המלתחה הנשית.

Must Have– סנדלי נחש קלאסי עם עקב גבוה- סנדלי אצבע שטוח לבן מעוטרים בלוגו מוזהב.לצד קולקציית הנעליים ניתן למצוא אביזרים נוספים להשלמת המראה הנכון לקיץ 2014:

 תיקים וארנקים מעור תיקים דמויי עור

מקס מורטי. צילום: ארי אביץ
מקס מורטי. צילום: ארי אביץ

Max Moretti MEN

נעלי הגברים של מקס מורטי מיוצרות מעור משובח בשיטות ייצור קלאסיות.

בעונת הקיץ הקרובה קולקציית מקס מורטי תתאים לאורך כל שעות היממה, לצד נעלי מורטי ישנה קולקציית אביזרים נלווים לגברים: תיקי מסמכים ותיקי עסקים למראה מחויט או יומיומי, ארנקי עור, חגורות וכן מבחר אביזרים משלימים כתיקי רחצה, כיסויים לסלולרי וצעיפים אופנתיים.

מחירים MM WOMEN:

נעלים וסנדלים לנשים: 199-899 ₪

תיקי עור:399-990 ₪

תיקי דמוי עור: 199.9-299.9 ₪

ארנקי עור: 189.9-199.9 ₪

חגורות עור: 159.9-179.9₪

מחירים MM MEN:

נעלי גברים: 299-899 ש”ח

תיקי עור: 499-599 ₪

ארנקי עור: 129.9-149.9 ש”ח

חגורות: 149.9-199.9 ש”ח

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים