ספר הילדים: תָּמָר וְאִיתָמָר בֵּין שְׁבִילֵי הַכְּפָר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

תָּמָר וְאִיתָמָר בֵּין שְׁבִילֵי הַכְּפָר

כתבה: אסנת גואז

איירה: מטר גב

הוצאה לאור: poprite

“בְּיוֹם שַׁבָּת בִּקְּרוּ תָּמָר וְאִיתָמָר אֶת סַבָּא וְסָבְתָא  בִּכְפַר חֵמָר. אַחַר הַצָּהֳרַיִם יָצְאוּ הַשְּׁנַיִם לְטַיֵּל תַּחַת כִּפַּת הַשָּׁמַיִם. לְפֶתַע גִּלּוּ…

מה גילו תמר ואיתמר בין שבילי הכפר? מה הם עשו בשָלל שמצאו? כל אלה ועוד בסיפור שמפליג אל מחוזות הדמיון, שרק בהם גזר דקיק יכול להפוך לקורה, כרוב גדול למתקן טיפוס ופלפל מפותל למגלשה… וכל אלה תוך כדי היכרות עם צבעים, צורות וגדלים, מניית ימות השבוע ועידוד אכילת סלט (!).”

ספר שילדים יאהבו, וגם מבוגרים כמוני. מעבר לערך החינוכי של הסיפור, האיורים, הצבעוניות מעוררת דימיון והשראה.

הירקות של הסלט מוצגים בצבעוניות, עם איורים ודימויים מעולם משחקי הילדים האהובים. העגבנייה היא ג’ימבורי, הבצל הוא כדור… האיורים אינם מתארים את הדימויים במילים, כדי לפתח את המרחב הדמיוני והיצירתי של הילדים.

על הסופרת:

אסנת גואז מרצה ומנחת סדנאות סטוריטלינג. מספרת סיפורים עסקיים (Business Storyteller) ומחברת ספר ההדרכה והעיון ‘התחילו לספר!’; מוסמכת (M.A.) בתקשורת ובעיתונות מטעם האוניברסיטה העברית. תָּמָר וְאִיתָמָר בֵּין שְׁבִילֵי הַכְּפָר הוא ספר הילדים הראשון שלה.

על המאיירת: מטר (הבת של הסופרת) התחילה לאייר את הספר בגיל 16 וסיימה בגיל 17 כשהיא בכיתה י”ב. האיורים הוגשו כפרויקט גמר לבגרות 5 יחידות באומנות בבית הספר ליד”ה.

רקע על הולדת הספר:

“תָּמָר וְאִיתָמָר בֵּין שְׁבִילֵי הַכְּפָר הוא לא רק ספר ילדים, אלא גם סיפור על סגירת מעגל, על מימוש הבטחה של אימא צעירה לבתה הבכורה, על הפיכת חלום – אחרי יותר מ-17 שנה – לפרויקט משותף של אם ובת. זהו סיפור שאולי מוכיח יותר מהכול שגם אם אנחנו מוותרים על חלום – החלום לא בהכרח מוותר עלינו.”

להשיג בחנויות הספרים. לרכישות מרוכזות בלבד, במחירי הנחה  [email protected]

הוצאה לאור: poprite (או בעברית: פופרייט)

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים