סדנאות שף פרטיות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

התקופה הובילה לחשש לבלות במקומות המוניים ובמסעדות. אך קשה לוותר על הנאה קולינרית. קורונה הנגיף בדומה לכל מלחמה, או שפל כלכלי, יצר צד מנצח וצד מפסיד.

הטרנד של סדנאות שף פרטיות, מסתמן כלהיט.

זה הזמן לבחור מקום, להזמין משפחה או חברים, ולבלות בסדנת שף המנחה ומלמד את כול המשתתפים יחד, לבשל ארוחה איטלקית, סושי, יוונית, סדנת שוקולד, סדנת אפייה, מתוקים, עוגות ועוד, כל מה שתבחרו לעשייה משותפת היוצרת דינמיקה קבוצתית וחוויה משותפת.

 

המטבח, סדנת שף איטלקית
המטבח, סדנת שף איטלקית

ההיצע בתחום נרחב, אם בעבר רוב ההזמנות היו לאירועי גיבוש של צוותי עובדים בארגונים וחברות, מסיבת רווקות, ואירועים מיוחדים, היום הביקוש לסדנאות במתחמים פרטיים, עם מטבח מאובזר, ומרחב מפנק לצורך כך. או במגרש הביתי.

אחרי ריבויי מפגשי הזום, וחוסר נוחות לבקר במסעדות, התנסיתי בכמה סדנאות מעולות, אחת בביתי בשיתוף כתבים מתחום הבילוי והקולינריה, לצד סדנאות במתחמים פרטיים. וזה הזמן לרוץ ולספר לכל החבר’ה. הצילומים בטוח יעוררו בכם רעב, אל תקנאו, רק תזמינו, “המטבח” מחכה לכם (לא שלכם, אל תדאגו)….

המלצה של רות, לבחור במתחם היוקרתי, המעוצב להפליא “המטבח” בניהול גברת מוכשרת, נורית אלפנדרי חובבת קולינריה מושבעת ואשת עסקים נבונה שהבינה את הצורך בבילוי חברתי משותף שכולו חוויה קולינרית, והנאה גסטרונומית. וכפי שמכנה הסלוגן של המתחם  המטבח  תמיד יש טעם לגלות דברים חדשים במקום נערכה סדנה של ארוחה איטלקית מלאה עם השף המקסים חיים סלמון,

בנוסף לארוחה האיטלקית הטעימה שלמדנו להכין, קיבלנו טיפים שלא לומדים בשום ספר בישול, צחקנו, הכנו, ובעיקר אכלנו אוכל טעים. יצאנו שבעים, מרוצים ועם המתכונים.

  • השכרת החלל לישיבות באוירה שונה

    מעבר לסדנאות שף, אפשר להשכיר את המתחם לישיבות חשובות באווירה יצירתית וייחודית. קייטרינג חלבי מוכן, לאירוח הסעדה פרטית.

הכנת פיצה בסדנת השף של חיים סלמון בחלל המטבח גן שמואל
הכנת פיצה בסדנת השף של חיים סלמון בחלל המטבח גן שמואל

המתכונים, הטעמים, הריחות, החלל, הכלים, האבזור, הנוחות, יוצרים חוויה. המטבח כי תמיד יש טעם לגלות דברים חדשים

המטבח ממוקם במתחם הקניון  בגן שמואל. להזמנות:  050-5228142  למידע נוסף:  https://h-mitbache.co.il

המלצה של רות, אל תחמיצו!! 

_____________________________________________________________

זוגיות ושוקולד תמיד הולכים יחד. סדנת שוקולד הוא אירוע שכולו חוויה מתוקה. נערכה בביתי סדנת שוקולד של השולחן המתוק כם עירית ברנשטיין. חשבתי לתומי שהכנת שוקולד זה משחק ילדים, מסתבר שזו משימת מבוגרים, הדורשת סובלנות, השקעה בליטוף, מגע והרבה אהבה .

השולחן המתוק של עירית ברנשטיין, לסדנאות שוקולד.

עירית ברנשטיין הופכת את סדנת השוקולד למשימת גיבוש זוגית, תקשורת ארגונית מניבה שפע של מתיקות וחוויה מעצימה. עירית ברנשטיין אמנם בהכשרתה המקצועית היא קונדיטורית ושוקולדטרית, אך גם יועצת לכלכלת משפחה, יועצת זוגית ומגשרת. כך שהשילוב של ההתמחויות הללו יוצר שוקולד כמתכון לעשייה משותפת פוריה ומוצלחת.

סדנאות השוקולד כשרות למהדרין מטעם מועצה דתית אריאל.

 

סדנת שוקולד, עירית ברנשטיין, שולחן מתוק,
סדנת שוקולד, עירית ברנשטיין, שולחן מתוק, בהמלצה של רות

 

https://www.sweettable.co.il/ להזמנות: 054-782-5631  

למתכוני שוקולד, עוגיות, סופלה, באדיבות מנחת סדנאות השוקולד לחצו  להזמנת סדנאות חוויה, גיבוש ותקשורת ארגונית, https://www.sweettable.co.il/

עירית מציעה מגוון סדנאות: למסיבות רווקות, ערב זוגות, אירועים מיוחדים,

זמן הסדנה כשעתיים, בהם מכינים ביחד מתכונים מתוקים כמו: עוגיות שוקולד רעידת אדמה, פרלינים, סופלה.

הסדנה מתחילה בסבב היכרות, הכולל שאלות רבות מצידה של עירית לחוגגים, בהתאם לתוכן האירוע (מסיבת רווקות, מסיבת זוגות, חגיגת יומולדת ועוד),

צילום: נורית פלד
צילום: נורית פלד
צילום: נורית פלד
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים