מתחם החיים הטובים בדרום

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
מתחם גני ארועים דוריה

קבוצת “שבט אחים”, היא חברה משפחתית בעלת סיפור הצלחה מרגש. חזון, תשוקה, ועבודה קשה של משפחה מרובת ילדים ענייה מדרום הארץ, הובילו את משפחת יפרח להיות כיום מעצמה עסקית מצליחה, שהחלה את דרכה בתחום המזון.  בבעלות המשפחה ובשיתוף קבוצת משקיעים, מגוון מתחמי אירוח, תיירות וקולינריה וכולם באזור הדרומי של חבל המדינה: אתר מעיינות חמי יואב, מתחם הספא אקויה קלאב, מסעדת ערמונים, מתחם הכנסים והאירועים נסיה ועוד.  בימים אלה, כיאה לחזון להפוך למתחם החיים הטובים בדרום, החלה “שבט אחים” בבניית מתחם ייחודי בארץ בצמוד לחמי יואב.

פינת ישיבה במתחם 'אקויה'
פינת ישיבה במתחם ‘אקויה’

בסמוך למתחם “אקויה”, שהינו מתחם ספא חדשני, יוקם מתחם “דוריה” עם שני גני אירועים ואולמות, אמפי תיאטרון  לצד בית מלון יוקרתי.  המתחם ישתרע על שטח ענק של כ- 62 דונמים בחמי יואב, ישלב טיפולים, קולינריה, פינוקים והופעות. המתחם יאפשר לקיים במקום כנסים, תערוכות ואירועים – ביזנס עם פלז’ר. המלון היוקרתי  מכיל 75 סוויטות מפנקות, בריכה פרטית לכל סוויטה, מעיינות חמים לידן, מטפל פרטי לסוויטה, ואפשרות גם לשירותי שף פרטי, לארוחת גורמה וי אי פי בסוויטה. הקונספט החדש יציע חיבור בין עולם הפינוק והגורמה, למרחצאות בריאות, ממש כמו במתחמי הספא הידועים באירופה.

מתכננים חתונה? כאן במתחם דריה למתחתנים, מוצעת האפשרות ליצירת יום חתונה מושלם- הכנות ליום החתונה המרגש בספא של חמי יואב, מנוחה באחת מהסוויטות המפוארות במתחם וגם אפשרות להצטלם אל מול המרחבים הפתוחים והאותנטיים של המקום. חובה להכיר את מתחם אירועים החדש והמיוחד, שיפתח בסביבות מאי 2015 , קומפלקס חדש בתחום האירועים,על טהרת הטבע והצמחייה המוריקה מסביבו. הזדמנות מצוינת להיות הראשונים שייהנו מחוויה מרגשת, בערב החגיגי והמיוחד של החיים. כאן הכל אפשרי, מתאים לאירועים עם מס’ משתתפים קטן של 100 אורחים או  רב משתתפים של 1300 איש. על הצד הקולינרי מככב שף הגנים  איתן מזרחי, אחד השפים המוערכים בענף.

לדברי היזם מר יפרח יהודה :  “תכננו 3 מתחמי אירועים מפוארים ומעוטרים באלמנטים עיצוביים מרהיבים וחדשניים שכל אחד מהם מציע סגנון ואווירה שמותאמים אישית לבעלי האירוע. גם בתקופה זו אנחנו ממשיכים את החזון שלנו, התחלנו כמסורת משפחתית והיום אנו מיישמים פילוסופיה עסקית  המתבססת על חדשנות בתחום הלייף סטייל. מתחם דוריה החדש מציג קטגוריה וקונספט חדשני של 22 דונם של סביבת אירועים דינאמית בדרום, מתוך אמונה שלמה בפוטנציאל העסקי הטמון פה באזור. בהזדמנות זו אנחנו קוראים גם ליזמים ולאנשי עסקים נוספים להשקיע דווקא עכשיו בדרום, כחלק מתפיסה רחבה ולטובת חוסנה הכלכלי של מדינת ישראל”.

106il בביקור במתחם 'אקויה'
106il בביקור במתחם ‘אקויה’

מתחם “אקויה”– פנינה ביפנית, ספא איכותי בעל תרבות אירוח הרמונית. הספא מתמזג עם גן אירוח מרהיב, בכל מקום פינות ישיבה מגוונות,  קונספט קולינרי של מטעמי בוטיק ממסעדת ערמונים , מנות שף טריות ומשובחות המוגשות חופשי במהלך כל היום, רחצה בבריכות מים תרמו מינרליים, סאונה יבשה, בריכות ג‘קוזי באווירת טבע, לצד היצע עשיר למגוון טיפולים. התוצאה שילוב חוויה טהורה של מנעמי החיים הטובים באווירת שפע, רוגע והנאה.

כל הקומפלקס הזה של מרחצאות, ספא, פינוקים, קולינריה,  הופעות ובקרוב בית מלון וגני ארועים יוקרתי עם אמפיתאתטרון הופכים את המקום לקומפלקס החיים הטובים בדרום- מומלץ לבקר! 

להזמנות ולפרטים נוספים: דוריה – מתחם אירועים כנסים ומופעים הגדול בישראל,  חמי יואב, בין קריית גת לאשקלון (סמוך לכביש 35)08-8505059 אתר הבית: www.Doryaevent.co.il להזמנות ימי כיף ב’אקויה’ טל. 08-6705604/5

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים