מוצרי המותג M&M בישראל

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

לא צריך לקנות בחו”ל , הם כבר כאן בישראל! מוצרי המותג M&M האהובים בעולם!

https://www.instagram.com/p/BlS9KQvgQmK/?taken-by=lifestyle_ruth_bronstein

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים בטעם חדש- טעם קרמל. הטעם החדש מצטרף לטעמים המוכרים והאהובים של M&M- שוקולד חלב, בוטנים, חמאת בוטנים וקריספי.

למגוון הרחב של טעמי M&M מצטרף כעת M&M קרמל המורכב ממילוי קרמל עשיר, מסביבו שוקולד חלב, עטוף בציפוי הקראנצ’י והצבעוני המוכר, תוך שילוב 2 מרקמים שונים. החטיף החדש יציע תענוג ממשי לאוכליו תוך העלאת תחושות פינוק והתרפקות. השקתM &M בטעם קרמל בישראל תהיה במהדורה מוגבלת כאשר מימוש הפוטנציאל שקיים בו יהווה בסיס להכנסת הקרמל למגוון הטעמים הקבועים של המותג.

M&M קרמל הושק בשנה האחרונה בארה”ב, התקבל באהדה רבה ונחשב למוצר החדש המוצלח ביותר של המותג באותה שנה.

קטגוריית הקרמל בעולם נמצאת בשנים האחרונות במגמת צמיחה של 10% בתחום המזון כאשר קרמל הינו הטעם השלישי בגודלו במוצרי השוקולד. חברת מרס מזהה את מגמת הגדילה של קטגוריית השוקולד ועונה על הביקוש הצרכני הטמון בו לחדשנות של מוצרי קרמל במותגיה.

מחברת מרס ישראל נמסר כי “החלטנו להביא לארץ את טעם הקרמל של השוקולדים והחטיפים האהובים בהתאם למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהם הקרמל רושם גידול מרשים. חברת מרס ישראל שמה לה כמטרה לחדש ולהציע מוצרים חדשים התואמים למגמות הצרכניות בישראל ובעולם.

עמית ויסוצקי מנהל חטיבת השוקולד מציין: אנו מבססים את המותג בישראל עם הטעמים הבולטים עם מגוון הטעמים העשיר. M&M מציע חוויה. עמית ויסוצקי  מוסיף: לקראת 210 יתווספו עוד מוצרים מסדרת המותג. שווה לחכות! 

M&M
M&M

האריזות של M&M קרמל מוצעות במשקל 40 גרם ויימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 4 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

בשנה האחרונה איחדה חברת מרס הבינלאומית את מערך המכירות, ההפצה והשיווק של תחום המסטיקים, הסוכריות והשוקולדים בישראל תחת “מרס  מולטיסיילס ישראל”. במסגרת זו מוצרי השוקולד המובילים ובהם M&M’s®, SNICKERS®, TWIX® ועוד, משווקים על ידי מרס  מולטיסיילס ישראל, זאת  לצד מותגי המסטיקים והסוכריות המצליחים: אורביט, FIVE, איירוויז, הובה בובה וסוכריות סקיטלס.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים