מוצארט גרופ מגיעים לראשונה לישראל

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

אחרי 4000 הופעות ב 50 מדינות להקת מוצרט גרופ מגיעים לראשונה לישראל.במסגרת מסע ההופעות תפגין הלהקה את יכולותיה הווירטואוזיות במוסיקה קלסית ואת יכולותיה הקומיות.

רביעיית המיתרים “מוצארט גרופ” מורכבת מארבעה נגנים וירטואוזים שסיימו הכשרתם באקדמיות המוסיקה של וורשה, לודג’ ופולין, אך החליטו שאינם יכולים לקחת עצמם יותר מדי ברצינות. הם מציעים עוד דרך לחוות מוסיקה קלאסית: לא לקחת אותה יותר מדי ברצינות. לצחוק איתה ולהנות!!

המופע המוסיקלי- קומי אותו יצרה הרביעייה – מהנה מבוגרים וצעירים כאחד. במופע הופכת המוסיקה ולא המלים למקור צחוק שאי אפשר לעמוד בפניו. מצד אחד, זה רסיטל קלאסי עם יצירות של מלחינים כמו אנטוניו ויוואלדי, ווולפגנג אמדאוס מוצרט ומצד שני, זהו מופע קומי השומר על גישה מכבדת ועמוקה של מה שידוע כ”מוסיקה קלאסית” אך שובר את הרצינות המוחלטת שלה עם הפתעות רבות המשלבות בדיחות מוסיקליות מעולם מוזיקת הקאנטרי, הכליזמר,  הטנגו, הגראנג’, הבלוז, גרשווין, הביטלס, ג’יימס בונד, מונטי פייטון ועוד.

חברי הרביעייה מדגישים שההומור שהם מייצרים  הוא לא הומור זול אלא כזה המנגיש את המוסיקה הקלאסית גם לקהלים נוספים שאינם מורגלים בה. כאמנים המסר שהם מעבירים הוא שכל אותם מוסיקאים מעונבים, בעלי פני- פוקר שרואים על במות הקונצרטים הם גם בני אדם שאם רק יאפשרו להם הם גם משעשעים, משועשעים ורוצים לראות את הקהל שלהם צוחק.

“מוצארט גרופ” מופיעים ביחד משנת 1995. בתחילת דרכם הציגו כמעין בדיחות מוזיקליות שהיו כה מוצלחות, עד שבמהרה נוצר המופע הראשון שלהם “מוצרט עודנו חי”. מאז הוזמנו להופיע ברחבי אירופה, בקנדה, ארה”ב ואסיה. באירופה הם אורחים מוכרים בתוכניות טלוויזיה, אירועי גאלה וקונצרטים. הם זכו בפרסים רבים כמו הגראנד- פרי2011 של פסטיבל ההומור האירופי ה-31, פרס פינגווין הברונזה, של בירת המוסיקה הפולנית- זיילונהגורה.

מאת חנה קלופפר

תאריכים:

23.6.16 , יום חמישי, שעה 20:30 – היכל התרבות ת”א.

24.6.16, יום שישי , שעה 13:00 – תיאטרון ירושלים.

25.6.16 , מוצ”ש , שעה 20:30  – אודיטוריום חיפה.

קישורים ליוטיוב של האנסמבל

https://www.youtube.com/watch?v=zxQ21-CTqrc

https://youtu.be/fAO9LR9gZB0?t=2m5s

www.youtube.com/user/TheMozARTGROUP

Ottavio Tomasini

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים