מדריך למטייל החוזר לנפוש בישראל

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

פברואר 2021 מציין שנה מאז פרוץ הקורונה לחיינו, ולצידנו. יחד עם זאת מסתמנת התאוששות ויציאה לתיירות פנאי ונופש, תרבות, אומנות, ותקווה שהחיסונים יצלחו.

מה מחכה לנו בתיירות הפנאי והנופש בימים אלו בישראל? יופיו של הטבע, מחכה לנו במלוא תפארתו, המלצת השבוע היא סיור בפריחת השקדיות בגליל.

פסטיבל השקד 2021  במרחב הגליל התחתון כפר תבור וכפר כמא במתכונת קורונה ובהתאם להנחיות התו הסגול.

השקדיות בגליל לקראת שיא פריחתן. על פי הערכת המגדלים עצי השקדיות שבמטעי הגליל צפויים להגיע לשיא התפרחת שלהם השבוע . הרשויות מזמינים את הציבור למרחב הפתוח והבטוח בין מטעי השקדיות המרהיבים בורוד לבן וממסלולי הטיול ונקודות העניין והתצפית באזור, תוצרת מקומית, סיורי שטח בין מטעי השקדיות  מוצרים יחודיים על טהרת השקד וגם תחנות אותנטיות של הקהילה הצ’רקסית בכפר כמא ועוד.

 

פסטיבל השקדיות, קרדיט צילום: ליאור כהן כפר תבור
פסטיבל השקדיות, קרדיט צילום: ליאור כהן כפר תבור

ברשויות מבקשים מהציבור שלא לפגוע בתוצרת החקלאית ולא לקטוף פרחי שקד או ענפי שקדיות וגם להימנע מכניסה לשדות המוריקים. בשנה האחרונה נפגעה קשות תוצרתם של חקלאים במרחב על ידי מטיילים שהשחיתו שדות ופגעו ביבולם ובפרנסתם של החקלאים.

פסטיבל השקדיות,

עדכון על מצב פריחת השקדיות ועל בתי העסק הפעילים במרחב ניתן למצוא באתר האירוע https://www.varod-lavan.com/

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

חופשה אורבנית חוגגים במטרופולין, תל אביב-יפו.

 עשרות סיורים מציע העיר תל אביב יפו, מעבר להנאה צרופה, תומכים בעסקים המקומיים בעיר. מגוון סיורי מורשת, תרבות וקולינריה נערכים ברחבי העיר, המתאימים לכולם מבוגרים ומשפחות.

*סיור בעקבות ימיה האפלים של שרונה כקן פעיל של התנועה הנאצית*

*לב סצנת האמנות העכשווית של דרום תל אביב*

*סיור בתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה*

*ההיסטוריה של שדרות ירושלים*

*סיור טעימות ברחוב יפת

עיריית תל אביב-יפו  במהלך השבועות הקרובים תציע עיריית תל אביב-יפו עשרות סיורים מדי שבוע במגוון נושאים ולקהלי יעד שונים,

כלל הסיורים חינם!!! הכל בהתאם לכללי התו הסגול.

יוזמה עירונית כדי לעודד שיטוט במרחב הציבורי ולסייע לסקטור המדריכים ומורי הדרך, שפרנסתם נפגעה קשות מאז פרוץ משבר הקורונה.  יתקיימו סיורי טעימות רבים כדי לעודד רכישה וחשיפה בעסקים אלו. גם סיורי אוכל יוצעו בחינם, כשהמסיירים יתבקשו לשלם תמורת הטעימות לעסקים בלבד  20 ש”ח

*בין עשרות הסיורים המוצעים:*
*פעילות מיוחדת וראשונה מסוגה בארץ – שרונה בין הצלב לצלב הקרס*, הוא הסיפור שלא סופר על ימיה האפלים של המושבה הציורית שרונה. איך ממושבה נוצרית של חקלאים הפכה שרונה לקן פעיל של התנועה הנאצית בארץ ישראל? נגלה מדוע מופיעים צלב קרס ומגן דוד גם יחד על מדליה מגרמניה? והאם אדולף אייכמן קשור לשרונה? מהו חרם החלב? וכיצד הגיבו המחתרות בארץ ישראל על הפעילות הנאצית?

*לב סצנת האמנות העכשווית של דרום תל אביב – הלוא היא קריית המלאכה שנמצאת מאחורי רחוב שוקן ומצפון לקיבוץ גלויות.* נתחיל את הסיור בתצפית על קרית המלאכה מהגג של בית בנימיני והסבר על הסביבה והמקום, נבקר במספר גלריות ייחודיות, נעבור דרך חלק מאמנות הרחוב שמפוזרת בשכונה. משם נגיע לביקור ב”מוקאיה” מקום של סדנאות שוקולד ושוקולדים בעבודת יד נשמע הסבר ונקנח בטעימה מתוקה!

*סיור לאורך תוואי ה”קו האדום” של הרכבת הקלה-* עוד לפני שנוכל לעלות על הקרונות, הצטרפו לסיור רגלי על תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה שיפעל עוד שנתיים. בואו לראות ולשמוע על הפרויקט התחבורתי המורכב והיקר בתולדות המדינה, לבקר באתרים היסטוריים ותרבותיים הנמצאים לאורך המסלול, ולחזור בזמן אל הרכבת התורכית שעברה באותו תוואי לפני יותר ממאה שנה. במהלך הסיור יחולק כיבוד קל וטעים מעסקים מקומיים.

ההרשמה לסיורים דרך אתר תל אביב יפו- https://bit.ly/2MUOZTd

*סיור בעקבות ההיסטוריה של שדרות ירושלים-* כשנבנתה השדרה, תל אביב הייתה כפר קטן לעומת יפו הגדולה והמפוארת, פנינת תרבות בין קהיר לדמשק. מדוע בנו את השדרה? מה קרה לה מקום המדינה ולאן פניה מועדות? נתחיל בתיאטרון גשר ונסיים בשתי טעימות יפואיות קלאסיות מהמטבח הבלקני המפורסם בשדרה.

חלא יפא! סיור טעימות ברחוב יפת-* המסעדות ובתי הקפה היפואים הם מוסדות אוכל מזה דורות. אתם מוזמנים לסיור קולינרי ייחודי ברחוב יפת כדי להכיר לעומק את התרבות הערבית המקומית דרך האוכל. נטעם מספר רב של מטעמים, מפיתות עם זעתר במאפיית סולטן דרך חומוס אסלי ועד כנאפה מתוקה ונכיר את העסקים המקומיים וסודות הקנייה של היפואים ביפת.

*מתחם נגה עם האמן דן רייזנר-* סטודיו דן רייזנר, ממוקם בלב שכונת נגה, מול הסטודיו ממוקמת כיכר פריזאית ייחודית. דן יראה את הפינות הנסתרות, יספר על האנשים שיצרו את השכונה, אמנים שונים, גלריות נבחרות ועוד. הסיור מתמקד בשכונת נגה על חנויות המעצבים, בתי הקפה והמסעדות המיוחדות. נסיים את המפגש בסטודיו, בו דן יספר על העשייה שלו.

*אומנות רחוב בנחלת בנימין-* שכונת נחלת בנימין ידועה כמדרחוב שוקק וגדוש טקסטיל השכונה מתחדשת ללא הפסק גם באומנות גרפיטי של טובי האמנים בישראל, ובפרויקט ראשון מסוגו. התוצאה- המדרחוב הכי אמנתי בישראל. מי הם אמני הרחוב? מה הם רוצים להגיד? ומה זה בכלל גרפיטי? בנוסף נלמד גם לזהות טביעות אצבע של אמנים פעילי לילה בולטים בתל אביב. במהלך הסיור נבקר בבתי עסק מקומיים

 ההרשמה לסיורים דרך אתר תל אביב יפו- https://bit.ly/2MUOZTd  סיורים רבים יועברו באופן בלעדי למחזיקי כרטיס דיגיתל.

 ניתן לבקר בתערוכת הצילום “עדות מקומית” בכל יום במהלך השבועיים הקרובים בשעה 17:00.

יתקיימו גם סיורי משפחות במרחבי הטבע של העיר תל אביב-יפו – גבעת נפוליאון, פארק החורשות בחוף רידינג בשילוב עששיות לעת ערב.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

מתגעגעים למלון באווירת ממלכה מפנקת? מלון David Tower יגשים לכם פנטזיה בעיצוב היברידי בהשראת עולמות התוכן מהאגדות ובסטנדרט שירות גבוהה במיוחד, כך שמובטחת לכם הנאה צרופה, שהמון זמן לא פגשתם.  

אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, הוא מלון David Tower בישראל,  המלון מציב סטנדרטים חדשים של יופי ופאר באווירה שלווה, מפנקת ומלכותית. סוויטות מלכותיות, יוקרתיות ומפנקות, ממוקמות בקומה ה-7 של המלון בשטח של כ-75 מ”ר.

מלון DAVID TOWER צילום איתי סיקולסקי
מלון DAVID TOWER צילום איתי סיקולסקי

המלון מבטיח לכם ניקיון מעולם אחר. כל החדרים, וכל מקום שתעברו או תגעו עוברים חיטוי יסודי, מתמיד בסטנדרט מחמיר כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלון פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלון הגדיל את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’. העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות (כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז לבקרת מחלות) הכל, על מנת להבטיח שנהלי הנקיון וההגיינה במלון מהמחמירים ביותר.

מלון DAVID TOWER צילום אסף פינצ'וק
מלון DAVID TOWER צילום אסף פינצ’וק

הכניסה לילדים מגיל 16 בלבד.

בחודש של Valentein’s Day, מבצעים אטרקטיביים 14/02/21-15/03/21,

חבילות מפנקות במיוחד באמצע שבוע ( ימים א’-ה’):

להזמנת חבילת נופש בשרון התקשרו :  09-373-0014דוד המלך 8, נתניה.

בכפר יונה, לא הרחק ממלון David Tower נתניה,  ייערך פסטיבל הצילום הנודד הראשון בישראל! 

תערוכות פסטיבל הצילום הבינלאומי שהושק בכיכר המדינה, עם עשרות אמנים מרחבי העולם ואמנים מקומיים,  |  11 ימים, 24 שעות ביממה| הכניסה חופשית

שריינו ביומן: 18-28.2.21 כי הגיע כבר הזמן!!

פסטיבל הצילום הבינלאומי, הופך לפסטיבל נודד וכפר יונה היא העיר הראשונה שתארח אותו. במסגרת הפסטיבל המקומי, יוצגו בכפר יונה מיטב תערוכות פסטיבל הצילום הבינלאומי שהושק בכיכר המדינה בתל אביב בנובמבר 2020 להן יתווספו תערוכות מקומיות של צלמים חובבים ומקצועיים ותלמידים ממסגרות החינוך השונות בעיר, החל מהגן ועד התיכון, כולם תושבי כפר יונה.

התערוכות יעסקו בנושא ״שינוי/טרנספורמציה לפרטים נוספים לחצו

תערוכה מקומית כפר יונה, רוני קיפרמן
תערוכה מקומית כפר יונה, רוני קיפרמן
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים