כשאמנות פוגשת אופנה: תערוכת פסלי ברונזה בקניון BIG FASHION נצרת

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

תערוכת פסלי ברונזה פרי עבודתם של אמנים מובילים ומוערכים בארץ ובחו”ל מוצגת בימים אלו בקניון BIG FASHION נצרת.

בשבילי שופניג אופנה לצד תערוכת אומנות זו הנאה צרופה ואתם מוזמנים גם להשתתף בחוויה. קניון ביג נצרת החדש מציג תערוכת אומנות של גדולי הפסלים בארץ אז בין השופינג בחנויות קסטרו וזארה ובין האוכל המדהים של השפית לונה מרשת “קפה קפה” אפשר ליהנות מאתנחתא מושלמת ולצפות בפסלים המרשימים שאוצרו במיוחד עבור הקניון. הקניון שנראה ממש כמו בחו״ל, מעוצב בטוב טעם פתוח לאויר החופשי, שווה ביקור!

התערוכה מציגה כ- 20 פסלים העשויים מחומרי גלם שונים, כאשר החומר המוביל הוא ברונזה חשופה ויצוקה. בתערוכה ניתן יהיה לראות מגוון של פסלים קטנים וגדולים ובצבעים עזים של אמני “אש יציקות”, בית יציקות המתמחה ביציקות אומנות בברונזה ואלומיניום.

תערוכת פסלים
תערוכת פסלים

תערוכת פסלי הברונזה המוצגת בקניון הנה כתב היד השונה והייחודי של אמני “אש יציקות” המציעים ביצירותיהם את התנועה שבין הצבעוניות לפטינה, בין הפיגורטיבי למופשט, בין הפנים והחוץ ובין הפשטות למורכבות. התערוכה מזמינה את קהל המבקרים להגיע, לקבל השראה מאמנות ייחודית ולהינות מחוויה תרבותית אמנותית המשתלבת עם הנוף ההררי והקסום של נצרת.

האמנים המציגים בתערוכה: דודו גרשטיין, יעל ארליכמן, שאול בז, יהודית סודאי, אהרון בצלאל, אן לפבר, סשה קורבטוב, שולמית עציון ופרופ’ יוסף שליין.

גולן איפרגן, מנכ”ל קניון BIG FASHION נצרת מציין כי לפני שנתיים קיימנו בקניון תערוכה של פסלי בזלת אשר זכתה להצלחה רבה, כאשר רבים מאזור נצרת וכל הארץ הגיעו להתרשם ולחוות חוויה של אמנות ותרבות במקום שכולו אופנה. לכן, החלטנו על קיומה של תערוכה נוספת, כאשר המטרה היא להביא ולחשוף אמנות במקום שאנשים לא מצפים לפגוש אמנות. ” אנו שואפים תמיד להיות מקוריים וחדשניים עבור לקוחותינו ועל כן  החלטנו להוסיף פן של אומנות ויופי לאורך שדרות הקניון, כאשר מדובר באמנים מובילים ואנו גאים להציג את יצירותיהם אצלינו בקניון”.

תערוכת פסלים
תערוכת פסלים

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב כל יום, בשעות פתיחת המרכז ( ימים א’ –ו’ בין השעות: 10:00-22:00 וביום שבת בין השעות 10:00-23:00). הפסלים יוצעו למכירה בעת הצגתם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים