חגיגות ביג כריסמס 2013 רק שעה וחצי מתל אביב

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

למה לטרוח לטוס לחו”ל כשיש חגיגת BIG כריסמס בישראל..

 קניון BIG FASHION  נצרת, חגיגת הפתעה מחממת 

שנים נסעתי לחו”ל כדי לחגוג את הכריסמס, לא פעם הייתי בארה”ב איטליה, קפריסין ויוון בחג זה. השלג הלבן עם עץ האשוח ועליו האורות הצבעוניים, החנויות המקושטות וכמובן מבצעי הסיילים תמיד רגשו אותי, מסתבר שבנסיעה של שעה וחצי מת”א יש בנצרת כריסמס אמיתי כמו חו”ל

מדובר בקניון היחיד בארץ שמורגשת בו אווירת כריסמס . מקום בו אפשר ליהנות מאוירת חג מולד ססגוני, דמויות סנטה קלאוס, קישוטים של בובות שלג , אורות מנצנצים, חנויות ממיטב מותגי פרמיום לצד בתי קפה .אווירת חג מרגשת המזכירה לי בירות מובילות באירופה.

מנכ”ל הקניון מר גולן איפרגן מקבוצת ביג מרכזי קניות מבטיח גם הטבות לחג כמו בחו”ל

כריסמס ב-BI נצרת
כריסמס ב-BIG נצרת

בשבוע הבא – בימים ראשון עד שלישי, ה- 22-24 בדצמבר יקיים הקניון את ה- BIG FASHION SALE – שלושה ימים של מבצעים והנחות גורפות על מיטב מותגי האופנה בקניון BIG FASHION נצרת

קניון BIG FASHION נצרת לייף סטייל למותגי אופנה בינלאומיים מובילים לצד  ומבחר של מתחמי בילוי.

לקראת החג מציע הקניון חגיגת כריסמס צבעונית ומיוחדת לכל המשפחה, הכוללת דמויות סנטה קלאוס החביבות על הילדים כאשר בכל ערב יגיע לחלק מתנות לילדים המבקרים בקניון ויעשה איתם את תהלוכת החג המסורתית, דמויות אייל הצפון, כדור Snowball ענק ויחיד בארץ מואר בתאורה מיוחדת, קישוטים ססגוניים ועצי אשוח מוארים ומקושטים ואף חנות ייחודית לכריסמס ולכל אירוע סילבסטר עם מבחר גדול של מוצרים, מתנות, קישוטים ומזכרות, כל החנויות והווטרינות עוצבו לכבוד החג.

למבקרים המעוניינים להרגיש ניחוח בינלאומי של חו”ל עם מיטב המותגים המובילים. וכן הפעלות מיוחדות לחג זה הזמן להגיע לנצרת.

האווירה הבינלאומית המאפיינת את קניוןBIG FASHION נצרת במהלך הכריסמס היא ייחודית לארץ יש בה עם כל המסורת של החגיגות בעולם.

קניוןBIGFASHION נצרת מתחם לייף סטייל ראשון מסוגו בישראל זהו קניון מותגים פתוח, מהסוג החדיש ביותר בנוי כשדרת רחובות פתוחים ומתחמי בילוי. עיצוב הקניון משלב בו מאפיינים אורבאניים מודרניים בסגנון מתחמי האופנה המובילים בחו”ל יחד עם אלמנטים כפריים המותאמים לסביבה ולנוף המקומי, ההופכים את המרכז למתחם ייחודי באווירה בינלאומית.

לא פלא שקניון BIG FASHION נצרת, נבחר השנה לאחד מ-12 הקניונים המובילים בדירוג של העיתונים  הכלכליים והאתרים של “גלובס” ו-TheMarker.

קניון BIG FASHION נצרת
קניון BIG FASHION נצרת

מנויים ומנויות, אוהבי השופינג שביניכם קיים תמהיל חנויות מגוון בדגש על אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים ניתן למצוא את מיטב רשתות האופנה והמותגים המובילים בארץ ובעולם כמו: זארה, h&m, אמריקן איגל, פול אנד בר , קרייזי ליין, טימברלנד, זיפ, אדידס, אפריל, אירוקה, אופטיקנה, הוניגמן, הוניגמן קידס, TNT, קדס, ספורט וורטהיימר, קסטרו, רנואר, היינס, פייר קרדן, גולברי, סטיב מאדן,תמנון, אמפוריום,  פוקס,  GOLF&CO, סופר-פארם וכן רשתות קפה קפה.

לקניון שפע של חניה הוא נגיש לכל מקום ובמרחק הליכה מכל המקומות המדהימים הנוספים שיש בנצרת המוסיפים לאווירת הכריסמס ולביקור מהנה ,הכנסייה, השוק, חנויות תבלינים, בית מרחץ עתיק. לסיורים מאורגנים ניתן לפנות לעמותת התיירות נצרת. למידע נוסף על זמני פעילויות  ניתן לפנות לקניון BIG FASHION נצרת

מנויים ומנויות יקרות ה”המלצה שלי” חובה להיות ולהרגיש כריסמס בחו”ל כאן בנצרת, ביג ענק ל  BIG FASHION 

חג שמח לכולנו רות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים