כל המומלצים שלי – הכי חדש בטיפוח: מכשיר לגילוי גוון עור, כורכומין לטיפוח עור, ערכת sos ועוד. …

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

היום, בתחום הטיפוח והיופי, אנו חשופות לעולם עשיר ואינסופי של מוצרי טפוח חדשים המשווקים ברשתות השיווק והקוסמטיקה. אני מעדיפה להמליץ וליידע במדור “ההמלצה שלי” רק על חידושים בעלי טכנולוגיה מתקדמת לצד מוצרי טפוח הנתמכים ע”י מחקרים רפואיים ומועילים למכביר. זה בהחלט המדור לעדכן, ולציין שזו “ההמלצה שלי” לאחר התנסות. 

קרם כורכומין למריחה ולספיגה בעור, מה לא נאמר על סגולות הכורכומין ? זוכרות ? לרענון לחצו

tarimaלראשונה בישראל ניתן ליהנות מיתרונותיו של הכורכומין גם במריחה חיצונית על העור. התכשיר מיועד לעיסוי טיפולי.  נוסחת ספיגה ייחודית המעוגנת בפטנט של תרימוורה – מותג תוספי התזונה מבית חברת התרופות תרימה.

ה’כורכומינט קרם’ מוצר חדש וייחודי מסדרת המוצרים “כורכומין פוספוליפיד MP30”. סדרת מוצרים זו מתאפיינת ביכולת ספיגה ייחודית של פי 30 מספיגת כורכומין מסחרי. כורכומין MP30 מכיל קומפלס כורכומין מריווה( (Meriva- נוסחת ספיגה פטנטית ייחודית של כורכומין פוספוליפיד.

ל’כרוכומינט קרם’ רכיבים ייחודיים נוספים הידועים בסגולותיהם המיטיבות על העור: מנטול, ארניקה, ציפורני חתול, הדס מצוי ואלוורה. השילוב של כורכומין Meriva עם צמחי המרפא מנטול וארניקה הופך את ה’כורכומינט קרם’ למשחת עיסוי טיפולית אופטימלית, וזאת תוך ניצול יתרונות כל אחד מהמרכיבים. ארניקה ומנטול מוכרים בספרות המקצועית כמסייעים בהקלה בכאבי שרירים ופרקים. ה’כורכומינט קרם’ המיועד למריחה ולעיסוי בכל חלקי הגוף.

המוצר מבוסס על רכיבים צמחיים טהורים ופעילים, ללא פרבנים, ללא אלרגנים וללא תוספת חומרי צבע כימיים. בעל מרקם עדין ולא שמנוני, נספג היטב בעור,

עקב צבעו הדומיננטי יש להיזהר במגע עם בגדים.

“כורכומינט קרם” להשיג בבתי מרקחת, בבתי הטבע וברשתות הפארם, ומגיע באריזת 100 מ”ל.

מחיר מומלץ: 69.9₪

________________________________________________________________________

מה יותר מרגיז מלקנות מייק אף ואח”כ להרגיש שמרחנו צבע לא בדיוק תואם לגוון העור כך שמבצבץ לו צבע שונה בצדי הקרקפת… יותר זה לא יקרה לכן….

צילום3424_itzick_biranלראשונה בישראל IMATCH מוצר חדשני מבית המותג האיכותי אסתי לאודר. שירות בלעדי וחינם ללקוחות של חנות ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי 

הפעם אפשר לעשות סדר בבלגן, במקום לבזבז זמן כדי להתאים את גוון המייק אפ לעור מבין ההיצע הרב של הצבעים המותגים והגוונים.

נהנים מהחדשנות של המכשיר דיגיטלי המתאים גוון לעור מייק אפ, קונסילר, ופודרה, בשלושה “קליקים” בלבד.

המכשיר הדיגיטלי IMatch הייחודי מציע שירות חדשני נוסף המאפשר את מציאת הגוון המושלם של הליפסטיק ושל הסומק המתאמים לך. טכנולוגיה חדשה זו להתאמת צבעים מהווה פריצת דרך, ואסתי לאודר היא הראשונה בתעשייה להציגה.

 

 

 

 

__________________________________________________________

אל תחכי להפתעות, חובה לנשיאה בכל תיק: Mע3 ערכת פלסטרים באריזה קומפקטית מיוחדת

 ערכת הפלסטרים מגיעה באריזת מעטפה קומפקטית, הנוחה לנשיאה בתיק, כך שתמיד יש פלסטר בהישג יד לכל שימוש, לשפשוף, פצע או יבלת מנעל, מעולה ליום יום ובמיוחד לטיולים ונסיעות משפחתיות

  • הערכה מכילה פלסטרים של Nexcare מ-3 סוגים: פלסטרים מלבניים גדולים במיוחד מבד עמיד וחזק, פלסטרים לשימוש כללי ופלסטרים שקופים ואטומים המונעים חדירת מים ומשאירים את הפצע יבש
  • מחיר מומלץ: 12.90 ש”ח להשיג בכל בבתי המרקחת.travel_kit_wiz

הפלסטרים שקופים ואטומים בפני חדירת מים מסדרת WATER PROOF של Nexcare, לסביבה יבשה באיזור הפצע, במיוחד לפני כניסה לים, מונע לכלוך בוץ או חול בפצע. יעם פלסטר NEXCARE האטום למים, מי המלח לא יחדרו גם לפצעים קטנים, והפצע ישאר יבש.

_______________________________________________________________________________________________________

Correct & perfect תרחיץ מבית ניוטרוגינה
Correct & perfect מבית ניוטרוגינה

סדרת טפוח חדשה מביית ניוטרוג’ינה  correct&perfect לניקוי ותחושת רענון. מסייעים בהסרת לכלוך מעור הפנים בלי לגרום יובש, מסיר תאי עור מתים, vbvbממריץ את התחדשות העור

מחיר מומלץ לצרכן: 96 שקלים .

קרם מייק אף cc – משפר את חזות העור מכסה כתמים, אדמומיות  או פצעונים, תכשיר ייחודי בעל גוון עור אחיד תחושה מיידית של עור רענן, חיוני ובעל מראה נקי ובריא.

מחיר מומלץ לצרכן: 96 שקלים.

vmnvmnvmn

סדרת Deep Clean  מים מיסלריים ותרחיץ ומסיכה לפנים 2 ב-1 לעור רגיל עד מעורב. \ניקוי עמוק ותחושת רענון. הסרת שאריות הלכלוך והאיפור מעור הפנים.

מים מיסלריים לניקוי והסרת איפור לעור רגיל עד מעורב- מותירים את עור הפנים עם תחושת רעננות ומראה נקי. המים מיסלריים עדינים ומתאימים לשימוש יומיומי, ללא אלכוהול. מוצעים ב200 מ”ל מחיר מומלץ לצרכן: 75 שקלים .

תרחיץ ומסיכה לפנים 2 ב-1 לעור רגיל עד מעורב- תרחיץ ומסיכה לפנים  לשימוש בשתי דרכים – הן כתרחיץ והן כמסיכה. התכשיר נועד לסייע בניקוי עמוק של העור לתחושה מיידית של עור רענן, נקי ובריא. ממריץ את העור, חודר לנקבוביות ומסיר לכלוך, שומן עודף ושאריות איפור ומותיר את העור רך, חלק ובעל מראה בריא. מוצע באריזת 150 מ”ל במחיר

מומלץ לצרכן: 117.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המתמחות.

רופאי העור בארצות-הברית העניקו לניוטרוג’ינה® אישור דרמטולוגי בשנת 1967. לפני ארבעים שנה רכש תאגיד התרופות ג’ונסון & ג’ונסון  ניוטרוג’ינה®  הוא המותג הבינלאומי המוביל בארה”ב בתחום הבריאות והיופי, ששם לעצמו כמטרה לספק פתרונות אמיתיים לטיפוח העור.

צילום תמונות: יח”צ

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים