טיפים לשמירה על עור הפנים בחורף

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

החורף כאן והוא קר ויבש מה שמציב בפנינו לא מעט אתגרים קוסמטיים – מזג האוויר היבש, הקר והרווי ברוחות גורם ליובש על עור הפנים והגוף, לתחושת ‘חשמל סטטי’ בשיער, ליובש בעיניים, לאדמומיות על עור הפנים ועוד

כדי לצלוח את התקופה בצורה הטובה ביותר, מילת המפתח היא לחות, לחות ועוד לחות. מוצרי הקוסמטיקה הרבים שקיימים בשוק מציעים מגוון רחב של תכשירים לגוף ולשיער המכילים לחות גבוהה, וכדאי להשתמש בהם. מומחי הטיפוח של הוואי וגליס מבית הנקל Beauty Care מביאים לכם את כל ההמלצות שיעזרו לכם לעבור את תקופת היובש בדרך המטופחת, הנעימה והמפנקת ביותר עבור הגוף שלכם.

צילום: Hi-pac
צילום: Hi-pac
  • מים מים בששון – אמנם מתחיל להיות קר ואתם מרגישים פחות צמאים, אבל הקפדה על שתיה מרובה ומבוקרת מעניקה לחות לעור הגוף ולשיער. אם קשה לכם לשתות מים, הרבו בשתיית תה צמחים שהוא גם מחמם וגם בריא.
  • אמבט או מקלחת מפנקת – בין אם משתמשים במקלחת או באמבט, חשוב להשתמש בתחליבי רחצה המועשרים בשמנים המזינים את העור (כגון סדרת Cream&Oil של הוואי), כדי שיגנו עליו מפני יובש ונזקי מזג האוויר ויעניקו לו רכות ומגע מלטף.
  • רטוב זה לא לח – רבים נוטים לחשוב כי הרטבת הגוף והשיער תסייע להגברת הלחות, אך מדובר במיתוס, כיוון שחשיפה מוגברת למים עלולה להשיג את הפעולה ההפוכה – ייבוש העור והקרקפת. יש להקפיד על שימוש במים פושרים ונעימים. למרות שקצת קר יותר, המעיטו בשימוש במים חמים מדי במקלחת, הם ישיגו פעולה הפוכה של גירוי העור וייבושו.
  • קרם מושלם – השלימו את פעולת הרחצה עם מריחת קרם לחות איכותי לגוף, לפנים, לידיים ולרגליים. הקפידו על קרם ייעודי לכל איזור בגוף אותו תמרחו בבוקר ובערב.
  • מזגן מייבש – נעים עם חום המזגן אך העור נפגע מהיובש, מומלץ להניח בחדר פריטים לחים כמו מגבת רטובה או בגדים לייבוש, הם יתרמו להעשרת הלחות בחדר המחומם וגם הכביסה תתייבש כראוי.
  • גם לשיער מגיע – השיער הוא החלק שנפגע יותר מעונת החורף, וזאת הרבה בשל הקור, הרוחות והיובש. בכדי לצמצם את הנזקים הנגרמים לשיער בחורף, מומלץ להשתמש במוצרים המכילים פורמולה עם שמני הזנה (כגון סדרת Gliss Ultimate Oil Elixir המכילה פורמולה משקמת), המחזקים את מבנה סיב השערה, מפחיתים את תופעת שבירת השיער ומעניקים לשיער טיפוח אינטנסיבי.
  • פסטיבל המסיכות במקלחת – אחת לשבוע מומלץ להשתמש במסיכת שיער מזינה המותאמת לסוג השיער. כאשר המסיכה נמצאת על השיער מומלץ לעטוף אותו במגבת חמה ולחה שתגביר את החדרת הלחות לשיער ותתרום למראה שיער בריא.
  • פנים יפות – עור הפנים הוא עדין וזקוק לטיפול מוקפד בכל עונה, וכל שכן בתקופת החורף. חשוב להקפיד על רחיצת עור הפנים בסבון ייעודי המתאים לסוג העור, אך לא יותר מפעמיים ביום (בבוקר ובערב) . את הפעולה יש להשלים עם קרם פנים מותאם, קרם יום עם מסנן קרינה וקרם לילה מטפח. חשוב לזכור כי גם העיניים והשפתיים זקוקות אף הן לטיפול בעונה זו.

“ההמלצה שלי”- שמרו על העור! חורף נעים!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים