חידוש בעולם האסתטיקה, פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

שינוי מהפכני בעולם האסתטיקה, הצלחה בטוחה ומדויקת במיקום ובמינון הזרקת הבוטוקס. Multi-tox – פיתוח פטנט טכנולוגי ישראלי מרשים!

הזרקת הבוטוקס הפכה להיות ממזמן הטיפול הכי מבוקש בתחום האסתטיקה, הביקוש והצורך העצום להראות צעיר יותר שובה את ליבם וכיסם של נשים וגברים כאחד מכל קצוות תבל. לא פלא, שרופאים מתחומים שונים הסבו את מקצועם לתחום ההזרקות, במיוחד שהבצוע קל, בטוח והתוצאות משביעות רצון. מסתבר כי למרות זאת, מאחר וההזרקות מתבצעות על הפנים, המינון והמיקום משמעותיים במיוחד ולכן ההזרקה יכולה לטמון בחובה מגוון תופעות לוואי לא נעימות.

Multi-Tox שינוי מהפכני פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח.
Multi-Tox שינוי מהפכני פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח.

Multi-Tox שינוי מהפכני פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח. צילום: 106ilמגזין לייף סטייל,  אסתטיקה וטיפוח
צילום: 106ilמגזין לייף סטייל, אסתטיקה וטיפוח

לראשונה בעולם, בשורה חדשנית חשובה לכל צרכני הבוטוקס, מכל סוגי החברות היצרניות קבלו הזרקה מדויקת ובטוחה יותר של בוטוקס! פרי פיתוח משותף של חב’ סטארט אפ, לרופא כירוגיה מומחה ד”ר צחי וידר עם חב’ שיווק טכנולוגיות, אשר משיקים ומציגים את Multi-Tox

Multi-Tox –  מידע ומפרט

מתקן שמטרתו להבטיח הזרקות בוטוקס מדויקות באזורים הרגישים ביותר. המכשיר מהווה מעין ‘עריסה למזרק’ ונועד לשחרר כמות חומר מדודה ומדויקת בכל לחיצה, ובכך לשלוט על אופן וכמות ההזרקה . באמצעות מעצורים מיוחדים ניתן למדוד את הכמות המדויקת שאמורה לצאת מהמזרק בטרם יצאה והוזרקה למטופל, כך שצד אחד של הפנים יהיה שווה בדיוק לצידו השני.

מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שתשנה את הדור הבא של ההזרקות – לא עוד חוסר דיוק במינון וגרימת תוצאות א- סימטריות ולא אסתטיות  . ה -Multi-Tox  נועד להבטיח את ההזרקה הנוחה והבטוחה ביותר עבורנו, דיוק מושלם מבחינת כמויות החומר ומיקום ההזרקה.

הזרקת בוטוקס באמצעות Multi-Tox  קלה לתפעול כל שנדרש מהרופא הוא להניח את מזרק הבוטוקס בתוך המתקן, ולהתמקד אך ורק בביצוע המכני של הפעולה.

Multi-Tox שינוי מהפכני פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח.
Multi-Tox שינוי מהפכני פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח.

יתרונות Multi-tox  מבטיח מניעת תזוזה של המחט תוך כדי הזרקה, הנגרמת מהצורך של הרופא להסתכל על השנתות שבמזרק. מאפיין זה, לצד המינון המדויק שמשחרר Multi-tox בכל לחיצה, יבטיחו שימוש מקסימלי בבוטוקס להשגת אסתטיקה מושלמת, תוך מניעת תופעות לוואי וטעויות הנובעות מתהליך הזרקה. חשוב לציין, שגם רופא מומחה ומנוסה בהזרקות, על מנת שיגיע לדיוק מקסימלי במינון של החומר חשוב שישתמש בMulti-tox

תופעות הלוואי אמנם אינן בלתי הפיכות, אולם, בהחלט עלולות להוות בעיה קריטית לאלו המצפים להיראות נפלא לקראת אירוע חשוב. הפסד כספי, חוסר שביעות רצון ואכזבה סביב אותם מצבים סבוכים של טיפולי בוטוקס כושלים שלא ייצרו חשיפה תקשורתית ותביעות משפטיות בעלי באזז מאחר והבוטוקס זמני ומתכלה.

כ-10% מהטיפולים בבוטוקס מדווחים בעולם כטיפולים לא מוצלחים בעלי תופעות לוואי כגון:

צניחת עפעפיים – נובעת מאופן הזרקה לא נכונה או כי החומר מתפשט ומתפזר לשרירים סמוכים לאזור המוזרק. נגרמת בכ-3% מכלל הטיפולים, שיתוק של העפעפיים העליונים, נפילתם עד כדי סגירה חלקית או מוחלטת של העין.

מינון יתר – היחלשות השריר המוזרק באזור העין, פזילה או ראייה כפולה.  נדידה של חומר לשרירים אחרים.

צניחת גבה – מראה לא אסתטי בהזרקה במיקום לא נכון או מהזרקה במינון לא מדויק.

התופעות הללו נגרמת בשל אי דיוק בפעולת הזרקת הבוטוקס, חישוב לא מדויק בלחיצה, זווית שגויה וזווית המחט.

Multi-Tox שינוי מהפכני פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח. צילום: 106ilמגזין לייף סטייל, אסתטיקה וטיפוח
Multi-Tox שינוי מהפכני פיתוח פטנט טכנולוגי להזרקת בוטוקס במיקום מדויק ובטוח.

קרדיט ליזמים :

ד”ר צחי וידר, מומחה לכירורגיה כללית, מחלוצי טיפולי הבוטוקס בישראל.

BDR טכנולוגיות פיתחה את המנגנון, הוקמה כחממה לפיתוח מכאני וטכנולוגי מתקדם בתעשיית המכשירים בתחום האסתטיקה, הרפואה והביוטי.

Multi-Tox – הוצג והושק על ידי קבוצת BDR במרבית הכנסים המובילים ברחבי העולם, ומוצע בקרב מרפאות ומרכזים העוסקים בטיפולים אסתטיים.

Multi-Tox – לראשונה בעולם, הזרקה בטוחה לחלוטין של בוטוקס! פטנט ישראלי שיאפשר לנו להיות בטוחים שלא יהיה לאף רופא (גם לרופא הכי מנוסה בהזרקות) שום סטייה וחוסר דיוק. 

לינק לסרטון הדגמה  https://youtu.be/3dDRJIP5Xog

www.BDRGroup.com/IJT-landing/multitox-landing/

לבירור מיקומי קליניקות: 08-9401718.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים