חדש על המדף: תבליני איכות בריח ניחוח מבית “נווה התבלין”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

על טעם ועל ריח יש על מה להתווכח…ריח של בישול המופץ למרחב מעורר בנו חוויות ותחושות ובעיקר מעורר בנו תיאבון, הכל מתחיל בריח, במראה עניים ומסתיים בטעם. אין כמו תבלינים איכותיים טריים בעלי ארומה לתיבול האוכל, אין ספק שהבישולים והמאפים שלנו תלויים במידת התבלינים ואיכותם.

נווה התבלין - סדרת תבלינים בשקיות. צילום - אנטולי מיכאלו
נווה התבלין - סדרת תבלינים בשקיות. צילום - אנטולי מיכאלו

“נווה התבלין“, (משנת 2000), מתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות  לתיבול, השיקה ליין של שקיות תבלינים ותערובות לתיבול, מבלי לאבד את האיכות. כל זאת, לאור הביקוש והצורך של קהל הצרכנים הנאמן למותג, וכעת הם מוצעים לנו במחיר משתלם במיוחד, זול יותר בכ30% מהמחיר של אריזה בקופסאות. עד כה ייצרה ‘נווה התבלין’ לשוק הפרטי תבלינים ותערובות תיבול רק בקופסאות.

 ליין השקיות כולל  28 סוגים של תבלינים ותערובות תיבול, המוצעים במשקלים של 80, 100, 150 ו-200 גרם.

שלומי גניש, מנכ”ל ‘נווה התבלין’מציין כי “המיתוג והשקת ליין השקיות כדי לבוא לקראת אותם צרכנים המחפשים לרכוש את התבלינים האיכותיים של החברה,  אבל לא רוצים להשקיע בקופסא, אלו המעדיפים בכל פעם למלא את הקופסא שיש בבית”.

* בשורה חשובה לשומרי משקל וחולי צליאק מוצרי החברה אינם מכילים גלוטן (פחות מ- 20 PPM  גלוטן).

* תזונה בריאה ‘נווה התבלין’ מתמחה בפיתוח וייצור תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, ב 100% תבלין טהור – ללא תוספות חומרים משמרים כמו: מונסודיום גלוטומט.

*מחיר שקית תבלינים –  כ- 10 ₪.

*כשרות מהדרין של הבד”צ בהשגחת “יורה דעה” – הרב מחפוד.

לצרכן הפרטי ניתן להשיג בכל הרשתות , חנויות טבע ומעדניות מובחרות.  החברה פועלת גם בשוק המקצועי – אספקת תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות  לחברות מזון, חברות קייטרינג, רשתות בתי קפה ועוד…

106il חדש על המדף מאת: רות ברונשטיין

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים