חדש ובריא בשוק דגני הבוקר – “קינופלקס” אורגני מקינואה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

חברת B&D  – “בטר אנד דיפרנט” – משיקה את “קינופלקס” – סדרה של פתיתי קינואה קלויים

מוצר חדש בשוק דגני הבוקר “קינופלקס” – פתיתי קינואה קלויים, העשויים מזרעי קינואה, ללא כל תוספות של חומרים משמרים ותוספים תעשייתיים.

סדרת “קינופלקס” כוללת 3 מוצרים: קינופלקס טבעי – 100% פתיתי קינואה קלויים, קינופלקס אורגני – 100% פתיתי קינואה אורגנית קלויים, וקינופלקס במתיקות מעודנת – המכיל 94% קינואה, 5% סוכר, מלח.

פתיתי הקינואה עשויים מזרעי קינואה שעברו תהליך מיוחד של בישול וקלייה קצרה, השומרים על הערכים התזונתיים של הקינואה. , פתיתי הקינואה מיוצרים מזרעי קינואה שלמים (ולא מקמחים), משמר את הערכים התזונתיים של הקינואה והמקנה למוצר מרקם ותחושת קריספיות,

מידע על הקינואה: מקורה של הקינואה באזור האנדים, בדרום אמריקה. למרות שהקינואה נצרכת כדגן היא אינה שייכת למשפחת הדגנים, אלא למשפחת הסלקיים (בדומה לסרק ותרד). לזרעי הקינואה ערך תזונתי רב. הם עשירים בחומצות אמינו חיוניות, בויטמינים מקבוצת B  ומינרליים חשובים כמו מגנזיום, סידן וברזל. בנוסף, הקינואה אינה מכילה גלוטן.

פתיתי הקינואה טעימים ומתאימים לאכילה כפי שהם, מצוינים לשילובים מגוונים: עם חלב או יוגורט, בסלטים, מרקים, כתחליף לפירורי לחם בהכנת קציצות, פשטידות ועוד.

 כשרות: פרווה בהשגחת הבד”ץ העדה החרדית.

מחיר: 18-20 ש”ח (לאריזה במשקל של 200 גרם).

להשיג ברשתות השיווק – רמי לוי, חצי חינם ועדן טבע מרקט, חנויות טבע ובחנויות מובחרות.

אודות היצרן: חברת B&D – בטר אנד דיפרנט דוגלת בפיתוח וייצור מוצרי מזון איכותיים בשיטות ייצור מסורתיות ובמעורבות מינימאלית של ייצור תעשייתי, בכדי לשמר את הטעם והערכים התזונתיים של חומרי הגלם. מוצרי החברה כוללים דייסות לתינוק, תרכיזי מיץ, ממרחים, טחינות, פריכיות, דגני בוקר ועוד. רמת מחירים הוגנת על אף מחירם הגבוה של חומרי הגלם, כך שאפשר להכניס אוכל בריא הביתה.

בטר אנד

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים