חגיגת קיץ אופראית צוננת על הים – הכניסה חופשית!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
יוסי-צבקר-צלם
יוסי-צבקר-צלם

האופרה הישראלית תעלה במהלך חודשי הקיץ הקרובים, במתחם יריד המזרח החדש באמפי הטריבונה, הצמוד לנמל תל – אביב.

קונצרטי אופרה קלילים, בשעת שקיעה, תחת כיפת השמיים, ביניהם: “כרמן וחברותיה”, “שיר אהבה ישן”, “חגיגת נפוליטניים”, “שש הסופרניות”, “אהבה בפריז” ו”מאופרה למחזמר”.

החל מה13/8, מידי יום רביעי במהלך החודשים אוגוסט- ספטמבר 2014. כניסת קהל  : 20:30 | תחילת המופע : 21:00.

“יריד המזרח”, מתחם הבילויים והפנאי שליד נמל תל אביב, מזמין את הציבור לחגיגת קיץ אופראית תחת כיפת השמים, עם מיטב הופעות האופרה הישראלית בחינם.

המופעים יתקיימו מידי יום רביעי, במהלך החודשים: אוגוסט- ספטמבר באמפי הטריבונה וילוו בהנחיה והסבר לקהל. כניסת הקהל תחל בשעה 20:30, תחילת המופע בשעה 21:00. משך המופע כשעה.

בין המופעים:

13/8 “אהבה בפריז” – אריות ודואטים מאופרות אהובות שמתרחשות בפריס כמו לה טרוויטאה ולה בוהם ושנסונים צרפתיים אהובים. ערב בניחוח צרפתי קסום.

20/8 מאופרה למחזמר” –להיטי האופרות ומחזות הזמר הגדולים בכל הזמנים מחליל הקסם לפנטום האופרה. קונצרט שכולו אוסף להיטים אדיר שהקהל אוהב ומכיר.

27/8 “שיר אהבה ישן” שירי ארץ ישראל –   סולני האופרה שרים את להיטי הזמר העברי הקלאסי – מארגוב ועד יוני רכטר. ערב של זמר עברי קלאסי במיטבו. השירים שכולם אוהבים לשמוע בביצועים קלאסיים על ידי זמרי אופרה מובילים.

3/9 “כרמן וחברותיה”  –   להיטים מהאופרה כרמן ונעימות צועניות אחרות. כרמן היא אחת האופרות הפופולאריות ביותר המלאה במקצבים תוססים ובאריות אהובות ומוכרות. הקונצרט כולל את מיטב הלהיטים מהאופרה כרמן ועוד קטעי זמר צועני מוכרים ואהובים, נטע שיזף ושני רקדנים נוספים.

10.9 “חגיגת שירים נפוליטנים”  – שירים נפוליטניים עם מיטב זמרי הטנור הישראלים. השירים הנפוליטניים הם אוסף של להיטים אהובים

שמבוצעים על ידי זמרי טנור בכל רחבי העולם. השירים מוכרים ואהובים ביותר.

17.9 “שש סופרניות” – מופע מדליק של שש זמרות סופרן צעירות ויפות עם אריות אהובות מאופרות, אופרטות ומחזות זמר (מי צריך שלושה טנורים כשיש שש סופרניות).

קונצרט מרתק עם שש זמרות סופרן בסגנון שלושת הטנורים אבל עם כפול משתתפים. תכנית של להיטים פופולאריים מעולם האופרה והזמר הקל.

יריד המזרח הוא מתחם בילוי, תיירות ומסחר חדש בסמוך לנמל תל אביב, שהושק השנה בהשקעה של למעלה מ-100 מיליון ש”ח. הפרויקט ממוקם במתחם ההיסטורי של יריד המזרח, בצפון תל-אביב על שפך הירקון ומשחזר את ימיו הגדולים של יריד המזרח בתקופה שלפני קום המדינה. הוקמו במתחם גינות משחקים מושקעות ואמפיתאטרון למופעים “הטריבונה” – כל אלה מושכים ליריד המזרח קהל רב של משפחות ולילדים.

הכניסה חופשית לקהל הרחב !
לפרטים נוספים :
 http://www.yarid-hamizrach.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים