חברות פרימיום מפרסמות למגזר הערבי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
חברות פרמיום במשק בתחום ייבוא המזון משכילות להבין את ערכו החשוב של המגזר הערבי.
אנו מברכים ומאמינים כי התייחסות אישית לקהל הערבי תניב תוצאות מעולות מבחינה תדמיתית ושיווקית, והן ברמה של לייף סטייל.

דוגמא מעולה אפשר לראות בקמפיין הבא:
BLU  משקאות אנרגיה בפחית מיוחדת לחודש הרמאדן.
השקת הפחית תלווה בקמפיין פרסומי המיועד למגזר הערבי בהשקת הפחית בקמפיין הושקעו כ-800 אלף  ₪
(לפי דיווחי משרד יחסי הציבור)
חברת בני פאוזי שמשום, יבואנית ומשווקת משקה האנרגיה הפופולרי בישראל BLU במיוחד לרגל חג הרמאדן, אשר חל במהלך החודש הקרוב, החברה יוצאת עם פחית משקה BLU אשר עוצבה במיוחד לרגל החג החשוב בפרסום לקהל הערבי .

במקביל להשקת הפחית המיוחדת לפרסום לקהל הערבי , יעלה קמפיין פרסומי מיוחד וייעודי למגזר הערבי הכולל עיתונות, רדיו, שלוט קירות, שלטי חוצות, אוטובוסים ופרסום באינטרנט.

ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום, יבואני ומשווקי משקאות אנרגיה BLU: “ציבור גדול מקרב צרכני משקאות האנרגיה הוא במגזר הערבי. חודש הרמאדן הוא מבחינתנו הזדמנות נפלאה לברך ציבור זה ולחשוף אותו למשקאות האנרגיה שלנו.”
BLU הושק בישראל בדצמבר 2008 ומאז הוא נמצא בעלייה מתמדת בנתחי שוק.
במגזר הערבי מובילים משקאות האנרגיה BLU באופן בולט ומחזיקים בנתח שוק של למעלה מ-66%.

חודש הרמאדן למי שלא יודע…… הוא החודש התשיעי בשנה המוסלמית. הרמאדן הינו החודש החשוב ביותר בקרב המוסלמים.  זהו חודש של התבוננות פנימית, התקרבות לאל, צניעות ואיפוק, כפרה על עוונות ועשיית מעשי חסד. בחודש זה מתקיים מידי יום צום (איסור אכילה ושתייה) אותו מקיימים מידי יום מעלות השחר ועד השקיעה. במהלך היום נאסר גם לעשן ולקיים יחסי מין. במשך החודש כולו מקובל להקפיד הקפדה יתרה על הימנעות מחטאים כגון רכילות, הימורים וחטאים מוסריים אחרים. בסיום חודש הרמאדן חל חג “עיד אל פיטר” אשר נחגג במשך שלושה ימים.אנו ממליצים לחברות נוספות ליהנות מפרסום ישיר לקהל הערבי, אין ספק שהבידול המיוחד לקהל זה בתקופה של החג “עיד אל פיטר” תעלה את המודעות החשיפה והרכישה של מוצרי צריכה רבים ושירותים רבים שייבחרו להיחשף לקהל הערבי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים