המכורות לתיקים נחשפות…

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

תיקים תיקים תיקים…נולדתי מכורה לתיקים בכל מני צבעים וסגנונות. אימי מספרת שבקושי הלכתי על שתי רגליים וכבר ניכסתי לעצמי כל תיק של גברת שהיה פנוי על המדף. היום אני מוצאת את עצמי לפני היציאה מהבית, עומדת מול הארון בגדים ומנסה לבחור מה ללבוש, תמיד כשאני מתלבטת מה כדאי? מה מתאים יותר? תמיד ברגעים אלו הכי קל לי לעבור דווקא אל ארון התיקים והנעליים ולבחור תיק תואם. דווקא מבין עשרות התיקים שיש לי בצבעים שונים, משום מה הבחירה בתיק הרבה יותר קלה. פשוט כי אני לא צריכה להתלבט איזה תיק יסתיר את הקפל הקטן בשולי הבטן…ואיזה בגד יראה שאני עדיין צעירה וחטובה…

רומי רובינשטיין: צילום אביבה אבן זוהר 106il
פרזנטורית לתיקים, רומי רובינשטיין: צילום אביבה אבן זוהר

התחושה שלי שכל אישה מגיל 40+ שאסתטיקה אופנה וקריירה מוצלחת הם חלק בלתי נפרד מחייה, נוטה להגדיל את ארון התיקים בצורה משמעותית…. במקרה שלי, מודה, זה הפך להתמכרות. כאן אני תמיד אוכל לגרוף מחמאות.

מסתבר שכמה קולגות שלי מתחום התקשורת, נשים שאני גאה ומעריכה את עשייתן כנשים עצמאיות, תקשורתיות ומצליחות, גם הן הצהירו בגאווה- “מה יותר שיקי להופעה מרשימה ומושלמת מתיק תואם לבגד?!”

בלה דיאמנט – יועצת התקשורת התל אביבית הוותיקה, מצהירה “מאז שאני נערה אני אוהבת תיקים עד מאד. ואכן מבדיקה שערכתי בביתה, התפעלתי כל כך מהאוסף המרשים שלה: בכמה ארונות שבביתה מצאנו תיקים מכל הגדלים, תיקים שאספה בטיוליה בעולם, בעיקר בפריז, בריביירה הצרפתית, פירנציה ורומא, שם לדעתה מייצרים את התיקים היפים ביותר.

לבלה קשה להיפרד מהם, במיוחד מהמיוחדים והנוסטלגיים, איכותם היוקרתית אינה מעידה על השנים הרבות שלהם, אצלה הם נשמרים כחדשים.

יש לה ליין של לואי ויטון, חלקם מקוריים, חלקם חיקויים, ממחזיקי מפתחות, ועד ארנקי כסף, תיקי ערב, תיקי עבודה ומזוודות…

“מהם אני לא אפרד לעולם”, היא אומרת…ואכן הם נראים כאילו נקנו רק אתמול…

 

 בלה דיאמנט

 אוסף התיקים של בלה דאימנט.  צילום: אביבה אבן זוהר

 בלה דיאמנט.  צילום: אביבה אבן זוהר

לצעירות שבינכם שאולי לא מכירות, בלה דיאמנט הייתה במשך שנים מפיקת חדשות לטלוויזיה האמריקאית NBC, בשנות ה-90 הייתה בעלת  משרד יח”צ לאופנה, שהיה אז המשרד המוביל בארץ…על לקוחותיה נמנו כאלה שהיו אז בתחילת דרכם, והיום כולם מכירים אותם: קסטרו, טובל’ה, אלמביקה, דורית שדה, יובל רביד, רזיאלה, ברכה בר-און, שוקי זיקרי, מיס לגוט, גרשון ברם, מצדה, אילנה גור ועוד רבים אחרים.

ולמה האהבה הגדולה לתיקים דווקא?

תשובתה:  “כי תיקים שלא כמו בגדים, לא באים במידות…את מתאהבת בתיק וקונה…חווית קניה של כמה דקות בלבד…אבל בגדים צריך תמיד למדוד, ואז חם בחורף או קר בקיץ, וקשה להחליט באותו הרגע אם באמת זה מתאים לך או לא?…כמו כן ככל שהגיל עולה, גם מידות הבגד עולות…אז את הבגדים אני קונה תמיד בארץ, כי זה לוקח המון זמן לבחור בנחת וגם אפשר להחזיר ולהחליף…את התיקים בעיקר בחו”ל…כך נצמדתי לאהבה לתיקים, עבורם לא צריך תא הלבשה כדי למדוד, לא צריך לשאול אם יש את המידה שלי או לא…רכישה אולטימטיבית ובלי הפתעות…”

סיוון חרמון בת 31, מאפרת מקצועית, אמא וסטודנטית למשפטים מהרצלייה.

סיוון יפהפייה מטופחת להפליא, נראית כמו דוגמנית שיצאה מהז’ורנל. השפעות אופנה: מהעיר הגדולה ניו יורק

סיוון מצהירה: “אני מחליפה תיקים בממוצע בין פעמיים לשלוש פעמים ביום, גם בימים עמוסים; בין סידורים בבוקר לאיפור כלה בצהריים, לפעילות אחה”צ עם הילדים, ואם יש בייביסיטר אז עוד תיק אחרון לדייט עם בן הזוג… כמו שיש איפור עדין ליום וסקסי או דרמטי לערב, כך גם עם תיק המשתלב ללוק שלי ומשלים את ההופעה עד הפרט האחרון”

 סיון חרמון

 

 סיון חרמון. צילום: אביבה אבן זוהר

 סיון חרמון עם תיק מדוזה.  צילום: אביבה אבן זוהר

בראש הרשימה של הטרנדים החמים ביותר של הקיץ , תיקי קלאצ’ ותיקי שרוך הם האהובים על סיון בין אם לשתות קפה עם חברה בג’ינס ו T-שירט או לאירוע נוצץ בשמלת קוקטיל, התיק שלה תמיד יותאם בקפידה.

סיון מעוררת השראה , ומעניקה לנו טיפ, “בסטיילינג ובאיפור בפרט, כל מה שנראה ומרגיש טבעי ובמידה הנכונה – זה הטוב ביותר! כל קלאטצ’ ותיק צד הן פריט לבוש בדיוק כמו נעליים, צמיד ומריחת ליפסטיק זה ה- SAY שלי וה SAY של כל אחת אז תפרגנו לעצמכן :)”

פרח דה מדונסה בת 49 מגבעתיים – פאשניסטה עם פתיש לתיקים, אשת התקשורת, עיתונאית האופנה ולייף סטייל, באתר  www.labiondatlv.com
השפעות אופנה; איטליה,  פרח כפי שאתם רואים אמנם חטובה ומטופחת אך לא יכולה שלא להוסיף להופעה שלה את אחד מתיקיה המרשימים לכל יציאה היא בוחרת את התיק שמתאים ללוק.

 

פרח דה מדונסה

פרח דה מדונסה

106il אופנה ולייף סטייל מאת: רות ברונשטיין. צילום: אביבה אבן זוהר. מודל: רומי רובינשטיין

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים