הולנדיה: לישון מעט, להרגיש הרבה- חדשנות בתרבות השינה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

רוצים לישון שינה עמוקה ואיכותית? רוצים שכל איבר בגוף יחוש ליטוף מפנק? סובלים מנדודי שינה או כאב? Tempur Sleep Center  פתרון מושלם עבורכם!במידה ואתם שוקלים להחליף מזרון, אל תרכשו לפני שתתנסו. לא צריך לילה שלם או חודש ניסיון כדי לבחור מזרון. הולנדיה – החברה המתמחה בהנדסת שינה, מציגה לראשונה בישראל, חדר הדמיה חווייתי של חדר שינה המעניק תחושה של ‘לצוף בחלל’ והכל אודות למזרוני Tempur Sleep center, אני בקרתי שם, נשכבתי ואחרי חצי שעה החלטתי שגם לי יהיה מזרון כזה. בעצם כעת, כל אחד יכול לנסות את מזרני Tempur, בדרך מקורית, בהולנדיה חדר סימולציה עם מיטות מתכווננות ועליהן מזרני Tempur מפנקים. החדר ללא תקרה, לא אטום ולא שקוף, עם תאורה רכה ואווירה של חדר שינה, אפשר להתרווח…רק קחו בחשבון שגם אם אתם לא נרדמים לא תרצו לקום. כאשר ה- Tempur Sleep center , הידוע גם כ- Space Cabin נמצא בפעולה, הכל בו זז, ונוצרת בחדר חוויה מוחשית של ריחוף וציפה בחלל.

אז מה חדש ומיוחד במזרון הזה? מזרני Tempur, הם מזרנים מפנקים ביותר בזכות חומר הטמפור, אשר פותח במקור בסוכנות החלל NASA עבור כריות חלל לאסטרונאוטים, בעל יכולת יוצאת דופן לפיזור לחצים. יכולת זו גורמת למזרן להעניק חוויית שינה בריאה ונוחה, ותחושה של שינה ללא משקל. מבנה מזרן Tempur מספק את כל התנאים לשינה טבעית, עמוקה ורציפה. הוא עוטף את קימורי הגוף ומספק תמיכה אנטומית אחידה ומושלמת לגב, לכתפיים ולרגליים – תוך הפגת הלחצים והתאמה מלאה ומידית לתזוזות ולשינויי תנוחה.

חוויית Tempur Sleep Center מוצעת ללא כל עלות לקהל הרחב. משך הסימולציה: 7 דקות. היכן ניתן לנסות? בחנויות הרשת של הולנדיה, סניפי הרצליה, ירושלים, חיפה, בני ברק ועוד.

_____________________________________________________________________________________

מצעים להשיג ברשת הולנדיה*רשת ‘הולנדיה’ בבעלות משפחת ברססט, מונה שבעה סניפים ברחבי הארץ.  הולנדיה מייצגת בישראל חברות בינלאומיות כגון: TEMPUR, AUPING, elgante  pierre cardin . החורף כבר בפתח ובהולנדיה כבר הגיעה קולקצית חורף 2015, קולקציה חדשה של כל מה שצריך ממוצרי הטקסטיל לחדר השינה: שמיכות, כיסויי מיטה ומגוון פריטים מבית האופנה הצרפתי והיוקרתי pierre cardin – שמיכות וכיסויים במגוון צבעים, שמיכות מסיבים טבעיים וסינתטיים בטקסטורות שונות. השמיכות וכיסויי המיטה הם רק חלק מקולקציה רחבה יותר הכוללת סט נפרד של מגבות ב- 3 גדלים וסט נוסף עם מגבות וחלוק רחצה.

 [su_custom_gallery source=”media: 27692,27691,27690,27689″ limit=”34″ width=”140″ height=”250″] [/su_custom_gallery]Elgante מותג – חברת כלי המיטה היוקרתית מגרמניה, מצעי חורף העשויים מאקו-סאטן 100% כותנה מצרית.  ל”אלגנטה”, חברת אופנת כלי המיטה, יותר מארבעים שנות הצלחה בתחום עיצוב ויצור מצעים. החברה מחויבת מאז ומתמיד לספק ללקוחותיה כלי מיטה מעוצבים באיכות הגבוהה ביותר. בסטודיו החברה מפתחים 50-60 עיצובים בלעדיים בכל שנה, המבוססים על טרנדים עולמיים ב-Home styling. הדגמים מעוצבים בהתאם למגמות אופנה ועיצוב של איכות ללא פשרות, בעבודת יד אישית העשויים מהמיצוי הגבוה ביותר של הכותנה – מאקו-סאטן. הכותנה המצרית בעלת הסיבים הארוכים, מאפשרת להגיע לרמת הגימור המדויקת של המצעים, הנעימים למגע ללא צורך בגיהוץ ולאורך ימים רב יותר. לחורף 2015 מציעה אלגנטה את הליינים הבאים:

classic : לאוהבי יופי על-זמני ואיכות בלעדית. הליין הקלאסי מציע אלגנטיות פשוטה בתפירת היד המובחרת ביותר. בצבעי קפה וחלב עוטף הליין את חדר השינה בבדים משיים ובאווירה יוקרתית.

Poesieביופיו המכשף, הליין הפואטי משליך בבית רמזים של רעננות וקלילות. עלי תלתן קטנטנים ומקסימים, ארנבונים חמודים, פסי צבעי פסטל ועיצובי משבצות קלים הופכים את חדר השינה למרחב של שירה ויופי.

Fashionסגנון של מרכיבים טרנדים מעולם האופנה ומהתרבות הפופולארית, מכיל דוגמאות אתניות והדפסים יצירתיים.

106il מצעי יוקרה של הולנדיה
צילום: 106il      מצעי יוקרה

*חברת הולנדיה משיקה שמיכה חדשנית 4 SEASONS,  איכותית ומפנקת במיוחד לחורף, ולעונות שיבואו אחריו. 4 SEASONS פטנט מיוחד המתאים לכל העונות ולשנים רבות. שמיכה איכותית וידידותית למשתמש ולסביבה השמיכה משלבת בין שני חלקים הנצמדים ונפרדים בעת הצורך, ובהתאם לשמה מתאימה לכל עונות השנה. בעונות המעבר, הסתיו והאביב ניתן להשתמש בשמיכה שמשקלה 250 גרם. בקיץ- ניתן להסתפק בשמיכה שמשקלה 125 גרם בלבד ובחורף מומלץ לחבר בין השתיים לכדי שמיכה מפנקת ומחממת שמשקלה 375 גרם בלבד. השמיכה עשויה ממיקרו פייבר 100% פוליאסטר מעודן ומרוכך בטקסטורה של משבצות. איכות השמיכה נמדדת על פי מספר התפרים שבה ומכילה סיבים ארוכים ויחסית מעט תפרים, כך שאיכות הבידוד גבוהה יותר. 4 SEASONS  היא אנטי בקטריאלית דוחה את קרדית האבק- הסיבים עוברים טיפול מיוחד שלא מאפשר לקרדית האבק מרחב מחיה. בנוסף לכך, השמיכה מאווררת היטב ומאפשרת שינה נעימה וטובה לכל אורך הלילה. השמיכה  נוחה מאוד לשימוש. קלה לניקוי, ניתן לכבסה במכונת הכביסה הביתית, ואף להכניסה למייבש. השמיכה בתוצרת ספרד, ומחומרים 100% מתמחזרים  מחיר: שמיכת יחיד 150-200 ס’מ במחיר השקה של785 שח. שמיכה זוגית 200-220 ס’מ במחיר השקה 1275 שח

שינה ערבה ולילה נפלא, רות ברונשטיין 106il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים