בחירת שמלה לערב בלתי נשכח עם מיס גיישה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

אני מתכוננת לבר מצווה של הילד הכי יקר בעולם, רוצה להראות הכי יפה לבר מצווה, נו לא רק לבר מצווה בכל יום… אבל ממש רוצה שמלה שאכנס לאירוע ויגידו וואוו, אני מהזן הנדיר שעדיין מצפה מבן זוגי לסרוק בעניו את בגדיי מעבר למבט חטוף, ושיגיד איזו מילה שתגרום לי להרגיש נחשקת, אפילו שאנחנו יחד כבר שלושים שנה…כזו אני, זקוקה תמיד לתשומת לב, רוצה להרגיש מיוחדת. שמלת הערב הייחודית של ‘מיס גיישה’ ספקה את בקשתי ה’צנועה’.

bmnmnv

צילום דביר כחלון עבור 106il ישראל לייף סטייל מגזין
צילום דביר כחלון

חייבת לציין ששם המותג ‘מיס גיישה’ עורר בי אסוציאציה לאצילות, עדינות, ושובל של אלגנטיות האופיינית לתרבות היפנית אליה אני מכורה. הזמנה להשקת הקולקציה החדשה של המותג הפתיעה אותי במפגש מרגש עם שתי נשים צעירות עצמתיות ומוכשרות. מורן ואורית הבעלים לבושות בטוב טעם, את כל הקולקציות שלהן, המשווקות לארבעים חנויות בארץ, הן בעצמן עיצבו, ליקטו, בחרו, תפרו והפיקו.. בעצם ‘מיס גיישה” זו אופנה ישראלית בתפירה עלית עם שירות אדיב ומסביר פנים לבחירה נכונה לצד הדברים הקטנים שמעצימים את החוויה של הקנייה כמו האריזה של השמלה שנמכרת עם קולב ועטיפה מבד במתנה שלא יתאבק בדרך, חלילה, ממש כמו ביפן.

במותג של מורן מדר ואורית שר תמצאו את הקולקציות הנותנות מענה לכל אירוע שחשוב לך להראות בו אלגנטית, נשית וסקסית למרות שיהיו אורחים רבים, אותך בוודאי יראו. מנשף עסקי יוקרתי ונוצץ ועד לחתונת השכנה באולם.

בחירת שמלה לערב בלתי נשכח עם מיס גיישה מאת: רות ברונשטיין עיתונאית לייף סטייל ואופנה 106il ישראל לייף סטייל מגזין
מורן ואורית המוכשרות מבית ‘מיס גיישה’

המיוחד בחנות הדגל שבקרתי בה בדיזנגוב, שהמותג אינו נשען על טרנד אחד חולף, אלא על אופנה בהתאמה לגיזרת הגוף בהשראת טרנדים. השמלה שבחרתי סופר יוקרתית וייחודית בגזרתה אך אינה יקרה (600 ש”ח)

ל ”מיס גיישה”  עיצובים המשלבים קלאסיקה הוליוודית עם טוויסט מקורי וסקסי, כשכל דגם מגיע במספר צבעים רב.

 על המותג:

”מיס גיישה” סיפור הצלחה שנוסד לפני 11 שנה על ידי אורית שר ומורן מדר על קוו האמצע בין רשתות הבגדים לכיכר המדינה – שתי המעצבות שגדלו יחדיו בעיר רמלה, מוכיחות שאין דבר העומד בפני הרצון, הכישרון והרוח. השתיים הגשימו חלום לייצר בגד מהפנט ביופיו שאינו מצריך השקעה כלכלית רבה

הגזרות בקולקציה מציגות לוק הדוק ומחוטב מול צללית נינוחה ושופעת. בכל האורכים, מעוטרים בחיתוכים מתוחכמים במיוחד המעניקים אשליה אופטית מעוררת התפעלות של גזרה חטובה לכל לובשת. הפיתוחים בקולקציה מתמקדים במגוון מחשופים קדמיים וגב, רצועות ברחבים משתנים, חיתוכי הצצה לגוף בכל האזורים הנכונים, שסעים וקפלים, חצאיות ושמלות מקסי עשירות בבד לצד חצאיות צמודות. בכל אחת מהן מורגשת התמקדות בהוויה נשית ונוצצת.

הצבעים

כל הגזרות בסקלת צבעים צבעונית בולטת טרנדית ומרשימה מעבר לשחור הקלאסי שאני בחרתי. כוחל תורכיז, אדום, ירוק, וצבעי פסטל לצד זהב וכסוף

הבדים

בפיתוח וייצור בלעדי של מעצבות המותג, בתוספת בדי יבוא כמו פייטים נוצצים, בדי משי מודפסים וחלקים ורשת המשמשים לשילובים מאיטליה.

גאווה ישראלית והעצמה נשית הלכה למעשה, כל הדגמים מיוצרים בישראל באיכות תפירה עילית וכן בהתאמה מדויקת לגזרת הלקוחה ע”י שתי הצעירות הללו אורית ומורן.

תווך מחירים:

200 עד 1200 ש”ח.

תווך מידות:

34 עד 52.

כתובת: דיזנגוף 92 תל אביב  

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים