בוא נפגש על כוס קפה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

בוא נפגש על כוס קפה ביפו, אצל המאסטר לשפת הקפה הים תיכוני, דוריס חיפאווי הגרסה המשובחת ל”נכנס קפה יצא סיפור”

דוריס חיפאווי היפה, מעוררת השראה בכושר הביטוי הרהוט והקולח שלה, מול 30 מטיבי לסת. כולם מרותקים לסיפוריה, בבוקר של יום אוגוסט החם, בדירתה הנעימה והמרווחת במאור עיניים 11 יפו.

נכנס קפה יצא סיפור - דוריס מארחת בביתה ביפו.
נכנס קפה יצא סיפור – דוריס מארחת בביתה ביפו.

עד לפני כמה שנים, האזור היה ידוע לשמצה בהזנחה. שינוי במגמה העירונית המוניציפלית, החזיר והאיר את יופיים של שכונות יפו הקסומות, יפו ושכונותיה המעורבות, שוב הפכו להיות מוקד תיירות מבוקש של תיירים וסקרנים רבים מהארץ ומחו”ל.

ארוחת בוקר, “אירוח קפה וסיפור” אצל דוריס חיפאווי.

דוריס חיפאווי מקיימת בביתה מפגשי קפה עם סיפורי חיים, מעשיות וקודים חברתיים שנוצרו עם השנים, כקרובה לתחום שיווק קפה (קפה רג’ואן) מוותיקי יפו עוד מהמאה ה19.  דוריס חיפאווי מארחת קבוצות של מטיילים בסיורי תוכן, אתם היא משוחחת על יפו, על תקופת ילדותה המעניינת, על שכונת עג’מי, על ציוויון האוכלוסייה הפלורליסטית המקיימת דו קיום, הלכה למעשה ביפו.  ילדותה, בתי הספר והחינוך המיוחד, השורשים, סיפורים אותנטיים הקשורים לתרבות הערבית המסורתית, וכמובן שתיית הקפה בעל שפה רבת פנים לצד בקלאווה בעבודת יד.  כך שכל האירוח אצל דוריס מציג העצמה נשית במיטבה.

דוריס נהנית לארח בביתה שגרירים ושגרירות, אורחי משרד החוץ, אנשי עסקים בכירים, שחקנים וסלאב מחו”ל כמו שרה ג’סיקה פרקר, קבוצות גמלאים וצעירים, עבורה התקשורת והאירוח הקולינרי המצטרף לחוויה עיסוק חלומי והגשמה עצמית. כפי שמציינת: “זאת הנאה גדולה בשבילי, כל העולם מגיע אלי הביתה כאילו נסעתי כל שבוע למקום אחר בחו”ל.”

מינימום אירוח: מ 15 איש. מקסימום אירוח: 50 איש

סוגים ומחירי אירוח קבוצות:

-עבור קפה, בקלוואה וסיפורים:  25 ₪  לאדם.

-לארוחת בוקר מקומית אותנטית הכוללת: בקלאווה, חלווה, שתיה קלה, קפה, שני סוגי גבינות, חומוס, פול, לבנה, ביצים , מנאייש, ירקות ופיתות טריות: 80 ₪ לאדם

-לארוחה יוקרתית אותנטית הכוללת יין ומאכלים מעשה יד מקומיים, בעלות של בין 250  – 350 ₪ לאדם.

 מאור עיניים 11 יפו, מספר להזמנות 054-4771201

במרחק נגיעה מביתה של דוריס נהנתי מהנוף הקסום של חוף יפו הנקי, אל תשכחו לבקש ממנה לספר לכם על איך נראה החוף בתקופות בחייה.

במרחק נגיעה חוף הים של יפו הקסום
במרחק נגיעה חוף הים של יפו הקסום

המלצה של רות תיירות סיורים ובילוי ביפו.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים