באיפור קבוע אין טעויות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

באיפור קבוע אין טעויות

בית ספר לאיפור קבוע ומקצועות הקוסמטיקה בשיטת חנה שהינו פותח את שעריו

HSHANA SHAHINO בית הספר לאיפור קבוע אומנותי ומקצועות היופי פותח את שעריו לקורסי איפור קבוע אומנותי בשיטת חנה שהינו עם הכשרה פרטנית, ממוקדת ומקצועית

“להדגיש את היופי זו אומנות. לעשות נשים יפות ומאושרות זו זכות” – אני מאמין של חנה שיהנו מייסדת בית הספר.

גם סלוגן וגם דרך חיים – חנה שהינו, קוסמטיקאית פרא-רפואית, אומנית איפור קבוע, מומחית בעלת שם בתחום ומרצה בתחומים אלה, פותח את שעריו בסניף הדגל החדש שבפתח תקוה ולאור הביקוש הרב, עם הקורס הייחודי והמקצועי של איפור אומנותי קבוע.

באיפור קבוע אין טעויות– כאשר בוחרים ללמוד קורס איפור קבוע, רצוי לעשות זאת אצל המומחים ביותר שהרי הלקוחה במקרה זה לא צריכה להיות מרוצה ממלאכת האיפור לאירוע בודד כי אם למספר שנים. כבר קרוב לשלושים שנים שחנה שהינו, קוסמטיקאית פרא-רפואית בכירה ואומנית איפור קבוע, עוסקת בענף הקוסמטיקה וכשש עשרה שנים שנחשבת למומחית בעלת שם בתחום האיפור הקבוע.

Born To Teachניסיונה ושמה של חנה שהינו, מנהלת בית הספר לאיפור קבוע ומקצועות הקוסמטיקה, הולך לפניה. את דרכה כמורה החלה כבר לפני כ- 30 שנה כבוגרת סמינר לוינסקי.

תוכן לימודי יחד עם העצמה נשית- הקורס מתקיים על פני 8 מפגשים, כל שיעור 4 שעות לימוד. במסגרת הקורס מקבלים המשתתפים ערכה הכוללת מכשיר מחטים וצבעים, וכן כלים מקצועיים להעצמה נשית עסקית, כמו איך לנהל עסק וקליניקה פרטית, איך להתנהל מול לקוחה, ניהול כספים ועוד.

“אני נותנת להן את המענה לתחילת העבודה מההתחלה, ותלמידות באמת מתחילות לעבוד בתחום בקליניקה הפרטית שלהן כבר לאחר השיעור הרביעי-חמישי” מספרת חנה. כלל המפגשים הם כיתתיים למעט המפגש השלישי שמתנהל בפרטניות עם התלמידה אחת על אחת, תלמידה ומדריכה.

ליווי צמוד גם עם סיום הלימודים- תלמידה המסיימת את לימודיה בהצלחה זוכה לתעודה בינלאומית מטעם ביה”ס הגבוה לאיפור קבוע ומקצועות היופי של חנה שהינו.

בית הספר הגבוה לאיפור קבוע ומקצועות היופי HANA SHAHINO כולל מגוון קורסים, סדנאות לימוד והשתלמויות בשיטות ייחודיות ומקצועיות:

קורס איפור קבוע אומנותי, מסלול למקצועיות באיפור קבוע, קורס איפור מקצועי, קורס תסרוקות ואיפור כלות, קרוס פדיקור-מניקור, קורס עיצוב גבות, קורס אפילציה, סדנת שזירה/ הרמת ריסים, סדנת לק ג’ל.

**לתלמידים ובוגרי הקורסים,

ימי רענון ותמיכה טלפונית און ליין. אפשרות לרכוש במקום: מכשירים, ציוד ומוצרי איפור קבוע מתקדמים, מוצרי איפור, פדיקור, לק ג’ל ועוד.

בי”ס בוטיק עם יחס אישי של חנה לכל תלמיד/ה וכו’

רוצות להירשם לקורס קבוע אמנותי בחודש אוגוסט ולקבל 1000 ש”ח הנחה? לחצו 

רוצה להגיש מועמדות ולהיות פרזנטורית לאיפור קבוע בשיטת חנה שהינו? הרשמי כאן 

חנה שהינו- רחוב האודם 11 פתח תקוה (קרית מטלון). טלפון: 03-5511825, 052-6296995

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים