אמנות, קולינריה ונדל”ן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

תערוכת אמנות קולינרית, באירוע השקת קונספט נדל”ן חדשני. ערך עיר, יזמות מוצלחת בטעם  תל אביבי מושלם.

 קבוצות הנדל"ן בולווארד טרה ובנייני העיר הלבנה, יקימו למעלה מ-10 בניינים של התחדשות עירונית במרכז ת"א
קבוצות הנדל”ן בולווארד טרה ובנייני העיר הלבנה, יקימו למעלה מ-10 בניינים של התחדשות עירונית במרכז ת”א

מיזם חדשני במרכז ת”א: פרוייקט נדל”ן אחד המפוזר על פני 10 רחובות שונים

“תל אביב היא אחת הערים המבוקשות בעולם, עם פוטנציאל צמיחה כמו סטרארטאפ”, ציין שי פולונסקי מייסד ומנכ”ל קבוצת בולווארד טרה באירוע השקה לפרוייקט החדשני בעיר.

 קבוצות הנדל”ן בולווארד טרה ובנייני העיר הלבנה, יקימו למעלה מ-10 בניינים של התחדשות עירונית במרכז ת”א בהיקף כולל של  כמיליארד ₪ # בסה”כ מתכננות הקבוצות להקים כ-380 דירות ברובעים 3-4-5 בת”א תחת קונספט ייחודי: “ערך עיר”  הפרוייקט המשותף יאפשר לדיירים שבחרו להתגורר בבניינים “אינטימיים” ליהנות ממעטפת השירות כאילו גרו במגדלי הענק הנשענת על תשתיות המאפשרות: שירותי קונסיירג’, שיתוף חניה, שירותי אחזקה ותיקונים לדירות, פעילות ספורט ותרבות משותפת, שירותי כביסה ועוד

קונספט נדל”ן חדשני במרכז ת”א שם סוף לדילמה: מה עדיף? שירותים מתקדמים אבל במגדל “ענק” או בניין “אינטימי” אבל ללא שירותים נלווים: קבוצות הנדל”ן בולווארד טרה ובנייני העיר הלבנה יקימו פרוייקט אחד המבוזר על פני 10 רחובות שונים, במסגרת התחדשות עירונית, במרכז ת”א. זאת תחת הקונספט “ערך עיר”. החברה המשותפת כבר חתמה על הסכמים עם שורה של בעלי נכסים לביצוע עבודות תמ”א 38/2 (הריסה ובניה מחדש). בסה”כ מתכננת החברה להקים כ-380 יחידות דיור ברובעים  3-4-5 המבוקשים במרכז העיר ת”א ובצפון הישן ובכללם ברחובות בארי, דובנוב, פרופ’ שור, נחמני, ביל”ו  ועוד. ההיקף הכולל של הפרויקטים נאמד בכמיליארד ₪.

קבוצת בולווארד-טרה הינה בית השקעות הפועל למעלה מעשור ביזמות בנדל”ן למגורים בתל-אביב. הקבוצה גייסה במהלך שנות פעילותה כ-350 מיליון ₪ הון עצמי ב-3 סבבי גיוס. בולווארד-טרה אכלסה עד כה עשרות פרויקטים, הכוללים בנייני בוטיק, בניינים לשימור ומתחמי מגורים של מאות יחידות דיור. עד כה הקימה בולווארד-טרה כ-20  פרויקטים בתל-אביב, בהם פרויקטי הדגל “וילה רוטשילד”, פרויקט מגורים יוקרתי-אינטימי-אייקוני הניצב בלב השדרה הראשית בעיר ואת פרויקט “יפו בשדרה”, מתחם מגורים חדשני המשתלב בכיווני הפיתוח העתידיים של יפו.

קבוצת ‘בנייני העיר הלבנה’ הוקמה לפני כשני עשורים ע”י איציק בן שוהם ומנוהלת כיום ע”י גבי קלמן. החברה פועלת בחזית חדשנות הנדל”ן בעיר בתחומי שימור וניוד זכויות בנייה, מלונאות בוטיק ומתחמי התחדשות עירונית. כמו כן מתמחה החברה ביזום וקידום תכניות בניין עיר מורכבות התורמות באופן משמעותי להתפתחות העיר תל אביב. החברה שימרה, בנתה ומסרה במהלך השנים מאות יח”ד.

קונספט ייחודי – “ערך עיר” –מיזם אחד המתפרס על למעלה מעשרה רחובות שונים

במהלך השנה האחרונה פיתחה הקבוצה, בשיתוף צוות שכלל מומחים מתחומי טרנדולוגיה, עיצוב, תרבות הפנאי ומומחים נוספים, קונספט ייחודי הנקרא: “ערך עיר”. במסגרת זו, למרות שמדובר בלמעלה מעשרה פרויקטים שונים, ההתייחסות אליהם היא כאל מיזם אחד המתפרס על פני רחובות שונים במרכז הישן ובצפון ת”א.

קולינריה ואמנות באירוע נדל
קולינריה ואמנות באירוע נדל”ן, חדשנות זה כאן!

מעטפת שירותים שניתנה עד כה רק למגדלי הענק

לכל המיזמים של “ערך עיר” קו אחיד וערכים משותפים, בעיצובם של האדריכל  גידי בר אוריין ואדריכלית הפנים דנה אוברזון, כאשר בכולם הדגש ניתן על חיבור לרחובות ולסביבה. למרות שבכל בניין יהיו, בממוצע, רק כ-30 דירות, בזכות המספר הכולל של הדירות העומד על כ-380 יח”ד,  הדיירים יהנו ממעטפת שירות ממנה יכלו ליהנות עד כה רק דיירי המגדלים הגדולים, ולא ניתן היה לספקה בבניינים קטנים.  בכלל זה, “ערך עיר” תעמיד לרשות דיירי

המיזם תשתית ניהול לבחירתם אשר תאפשר לדיירים לקבל שירותים ייחודיים כמו  שירותי קונסיירג’ להזמנת כרטיסים, אוכל ממסעדות וכו’, שירותי אחזקה ותיקונים שיאפשרו לדיירים תיקונים, התקנות ו”הנדי מן” בדירות ובמרחבים הציבוריים, תאים לקבלת משלוחים הנשלטים מרחוק, שירותי כביסה, ניהול וייזום פעילות משותפת לכל הבניינים בפרוייקט ובכלל זה שיעורי ספורט, הרצאות ופעילויות אחרות. בנוסף, “ערך עיר” תעמיד לרשות הדיירים תשתיות משותפות אשר יאפשרו, בין היתר, שימוש משותף במתקני אופניים, שימוש משותף בחניות לרכבים בכל הבניינים במיזם  על בסיס מקום פנוי ועוד.

לדברי גבי קלמן,  מנכ”ל ‘בנייני העיר הלבנה’, “מדובר במיזם חדשני המיישם הלכה למעשה את תפיסת עולמה של החברה – ‘תל אביב לפני כולם’. המיזם יהווה למעשה תו תקן לאיכות ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב עדכני וחסר פשרות, אותנטיות עירונית ויחס אישי וקהילתי. כחברה שמקדמת עשרות פרויקטים מורכבים בתל אביב עם פרספקטיבה רחבה על העיר והבניינים שבה, אנחנו בהחלט גאים להוביל בשותפות את המיזם המיוחד הזה”.

הדירות במיזם “ערך עיר” צפויות לנוע מיח”ד של 2 חדרים בשטח של כ-50 מ”ר  ועד פנטהאוזים בשטח כולל של כ-200 מ”ר. המחירים צפויים לנוע בין 50,000-80,000 ₪ למ”ר.

המיזם הראשון שישווק במסגרת “ערך עיר” יהיה מיזם בארי 9. תחילת השיווק צפויה בראשית פברואר 2019. לפרטים *8330

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים