תערוכת הצילומים של איתמר גרינברג- על סביבה, מחאה, ונופים אורבניים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

גלריית בית גבריאל מארחת את הצלם איתמר גרינברג

איתמר גרינברג הוא צלם מוביל הפעיל למעלה מ-30 שנה בתחומי צילום רבים. צילום אתגרי וסביבתי, צילומי טבע, צילום אורבני, צילום אווירי וצילום תת מימי. לגרינברג ארכיון ייחודי של צילומי ארץ ישראל בסטילס ובוידאו. עבודותיו מוצגות בתערוכות, מוסדות ובאוספים פרטיים וציבוריים רבים ברחבי העולם. במרכז עבודתו עומד הניסיון להציע זווית שונה חדשה ומרתקת של המציאות הסובבת אותנו, ולגלות בה אמיתויות ומשמעויות רבות.
Tel Aviv Excellence Triathlonמנקודת המבט הרחבה של צילומיו, הופך גרינברג את המתרחש ליצירת אמנות גרפית מרובדת, על גבול המופשט (Nearly Abstract), ובעלת מסר סביבתי. סצנות דרמטיות הופכות מבעד לעדשה, לדימוי אסתטי המעורר מחשבות על יחסי הכוחות הטעונים בין האדם, מנקודת מבט ביקורתית על החלוקה המהותית בין שני מושגים אלה.
כאמן אשר נושאים אקולוגיים סביבתיים וחברתיים עומדים במרכז העשייה האמנותית שלו, יזם גרינברג שיתופי פעולה עם אמנים בעלי שם; Spencer Tunick, אמן המייצבים האמריקני, בסדרת צילומי אוויר של 1200 ניצבים בים המלח. Serge Mendjisky, אמן צרפתי רב תחומי, בסדרת עבודות של נוף אורבני-חברתי בתל אביב, ירושלים וערים אחרות. בתערוכה מוצגות עבודות משני פרויקטים אלו כמו גם מהתערוכה “התחדשות“, תיעוד מרגש של נוף הכרמל לאחר השריפה של שנת 2012 וסדרת צילומי אוויר של התעוררות המחאה החברתית בתל אביב, קיץ 2011.FH_Dead_Sea_2008
כך גם עבודות מהפרוייקט “עגינה אחרונה”, פרויקט חד-פעמי המתעד את 24 השעות האחרונות של מיכלית מזוט אל מול חופי ימה של תל אביב, עת עברה תחנת הכוח “רידינג” לתפעול ע”י גז טבעי.

הגלריה הגדולה של בית גבריאל מארחת את האמן, המציג את עבודותיו במכירה מיוחדת.
בין התאריכים ה 20/9 ועד ה 19/10 .

מצורפת הזמנה הרשמית: inv_itamar_BG Exhibition

לפרטים נוספים ויצירת קשר:
איתמר גרינברג
טלפון: 054-4385849, מייל: [email protected]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים