תוספי מזון? ecosupp

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

תוסף מגנזיום לספיגה מוגברת בגוף – חדש על המדף – מבית אקוסאפ ecosupp.

אתם מקפידים על אוכל בריא, לא רזים מדי, לא שמנים מדי, עוסקים בפעילות ספורטיבית, נורמטיביים (אני). אבל מעבר לכך, החיים המודרניים בכללותם, מדירים מאתנו כמות מגנזיום חשובה לגוף, מחקרים שונים מעידים על כך שאחוז גדול מאוכלוסיית העולם המערבי מתמודדת עם מצבי מחסור במגנזיום, להפתעתי, אני אחת מהם. גוף האדם מכיל בממוצע כ-25 גרם של מגנזיום, רובו נאגר בעצמות, בשרירים ובתאים, ברקמות הרכות.

ecosupp מגנזיום בספיגה מוגברת,תוספי מזון מבית אקוסופ
ecosupp מגנזיום בספיגה מוגברת.

אנו משלבים לתפריט שלנו: ירקות ועלים ירוקים, אגוזים, קטניות ודגנים מלאים, אנו שותים מים מהברז ולמרות זאת קיים חוסר במגנזיום, הסיבה לכך שמקור המגנזיום מקורו מהקרקעות, ולצמחים והמים שאנו שותים פוחת בהם  המגנזיום בגלל התפלת המים לחקלאות, הזנת הקרקעות בחומרי הדברה בעלי אשלגן וזרחן, אלו הפוגעים ביכולת של הצמחים לספוג אותם מהאדמה. המים ה”נקיים” יותר, שרובנו קונים וצורכים, בנוסף למזון המעובד, מזון מבושל, ומוצרים עתירי שומן וסוכרים. ואפילו לחץ נפשי, עלול לפגוע בכמות המגנזיום בגופנו.

מגנזיום, מינרל החיים! תוסף לספיגה מהירה, חדש על המדף.

מסתבר שלמחסור במגנזיום, השלכות רבות על איכות חיינו, בין היתר גורם לעייפות וחולשה, התכווצות שרירים, ירידה בתיאבון, כאבי ראש תדירים, מצבי רוח משתנים, תחושת נימול באצבעות, שינויים בלחץ הדם, הפרעות בקצב הלב, בחילות, יכול להתבטא גם בקשיים בריכוז, עצירות, הפרעות שינה, ואפילו שינויים כאלו ואחרים בתפקוד הקוגניטיבי.

מאחר ולא כל המגנזיום נספג בגופינו דרך המזון קיימת חשיבות רבה לנטילת תוספי מגנזיום המיוצרים בטכנולוגיות המבטיחות ספיגה גבוהה וזמינות ביולוגית לתאים.

 

 

המגנזיום החדש של אקוסאפ -ecosupp, מגנזיום מסוג ביסגליצינאט, מיוצר בטכנולוגיה ליפוזומלית. מגנזיום זה עושה שימוש בפטנט ה TRAASC, מחובר לשתי חומצות אמינו גליצין, המסייעות לספיגה של מינרלים במעי של גופנו.

ecosupp סדרת תוספי מזון לאיכות חיים
ecosupp סדרת תוספי מזון לאיכות חיים

אקוסאפ -ecosupp – ללא תופעות לוואי במערכת העיכול.

אקוסאפ -ecosupp – בטעם נטרלי,

אקוסאפ -ecosupp – ללא סוכר או ממתיקים מלאכותיים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים