חיתולי שופרסל 106il צרכנות

רשת שופרסל מבטיחה שינויי אסטרטגי תחת הכותרת "את ההבדל תרגישו רק במחיר"

את ההבדל תרגישו במחיר?

במסיבת העיתונאים שנערכה היום בתל אביב, הציגה שופרסל אסטרטגיית שיווק למותגים שלה (עליהם הכריזה לפני כחודש). השקת מספר קטגוריות חדשות למוצרים במותג הפרטי והכרזה על שיווק חיתולי שופרסל בייבי ופרסל תחת הכותרת: "את ההבדל תרגישו רק במחיר". סדרת המוצרים מיועדת לאותם צרכנים נבונים, המבקשים להוזיל את יוקר המחיה. כדאי להיכנס לחנויות הרשת כדי לבדוק ולהתרשם מהשינויים. ניתן להתייחס ליוזמה של רשת שופרסל כתגובה לאתגור המרכזי בשנים האחרונות שעוררו עסקים בתחום המזון, כגון רמי לוי ורשת קופיקס. אלטרנטיבות כאלה, המספקות צרכים קיימים בשטח, ככל הנראה דוחפות חברות לכיוונים יצירתיים שבהם גם קהל הצרכנים מרוויח וגם החברות עצמן. מדובר במצב של win-win, ונשאלת השאלה האם גם שופרסל, כרשת וותיקה בתחום המזון, השכילה להפנים את כוחם של הצרכנים והצרכניות בדרישה הגוברת בשנים האחרונות לרכישה הוגנת ולהוזלת יוקר המחייה. האם מדובר בשינוי משמעותי או במיתוג מחדש בלבד? כעת זה הזמן שלנו הצרכנים והצרכניות לבדוק את הנושא. 

איציק אבר כהן, מנכ"ל שופרסל, הצהיר במסיבת העיתונאים: "שופרסל קשובה לרחשי הציבור, מתאימה עצמה לרוח התקופה ופועלת להורדת יוקר המחיה בתחום המזון ומוצרי הצריכה באמצעות הורדות מחירים, הרחבת אלטרנטיבות למוצרים הממותגים באמצעות המותג הפרטי וייבוא ישיר של מוצרים מחו"ל.שופרסל רואה את המותג הפרטי ככלי אסטרטגי במענה ליוקר המחיה בישראל בתחום המזון. אנו מתכננים להרחיב את החדירה לקטגוריות נוספות ובכך להוזיל את סל המוצרים לצרכן באופן משמעותי תוך שמירה על רמת איכות מוצרים גבוהה כמו של המוצרים הממותגים. הכניסה לקטגוריית החיתולים ושיתוף הפעולה עם חברת DPL הינו חלק ממדיניות החברה לתמוך בתעשייה מקומית ובספקים קטנים ובינוניים".

עינב אדיב ברר, מנכ"ל DPL, יצרנית חיתולי "בייבי" ו"בייביסיטר" הוסיפה: "מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל, על רקע המודעות הגוברת של הצרכנים לחיזוק מותגי הביניים, על חשבון מותגי הפרימיום היקרים, שלא בהכרח טובים יותר. במהלך זה מוכיחה שופרסל כי טובת הצרכן לנגד עיניה ומביאה לו בשורה משולשת, מותג חיתולים פרטי המיוצר בטכנולוגיה המתקדמת בעולם, הצעת ערך פשוטה ואטרקטיבית, תוך אמונה בתעשייה המקומית וחיזוקה. אנו מזמינים את קהל ההורים לתינוקות להתנסות ממותג חיתולים איכותי נוסף המיוצר בישראל, ולחוות עולם אחר של צרכנות נבונה, הוגנת ושקופה, ללא טריקים ושטיקים".

מחיר החיתולים, שופרסל Baby יעמוד על 31.90 ₪. החיתולים, מוצר משלל מוצרי תינוקות נוספים במסגרת המותג הפרטי וכולם יימכרו תחת המותג שופרסל Baby. החיתולים מיוצרים עבור שופרסל ע"י חברת DPL , יצרנית חיתולי BabySitter, אשר ממוקמת בקיבוץ עמיר שבצפון. החברה, המעסיקה כ- 250 עובדים מאזור הצפון.

מותגי  שופרסל 106il צרכנות

מותגי שופרסל 106il צרכנות

השקות נוספות במותג הפרטי שכבר נמצאות במדפים  או כאלו שיושקו במהלך החודש הקרוב:

נקניקי עוף טוב :פסטרמה ברביקיו, פסטרמה דבש, סלמי קוניאק, סלמי בסגנון איטלקי שיימכרו במעדנייה בסניפי הרשת תחת המותג הפרטי שופרסל ובמחיר של כ- 6.9 ₪ ל- 100 גרם.

סדרת סלטים הכוללת שמונה מוצרים: חומוס, טחינה, חציל קלוי, חציל במיונז, חציל בטחינה, מטבוחה, קוביות סלט וסלט כרוב אדום במיונז. חומוס 1 ק"ג שופרסל יימכר בסניפי שופרסל דיל במחיר של 9.9 ₪ . סדרת המוצרים המלאה באריזות 400 גרם תימכר ב 7.90 ₪ בסניפי שופרסל דיל ואונליין. 

סדרת תה שופרסל כוללת תשעה מוצרים בשלוש סדרות המכילות נוגדי חמצון. סדרת תה ירוק בטעמי: נענע, יסמין ולימונית לואיזה, תה ארל גריי, תה שחור, ותה רגיל בטעמי: קמומיל, פירות, יער, נענע וורד הבר. מקור התה ממולדת התה הגלובלית,  מסרי לנקה.  מחיר לצרכן עבור תה ירוק שופרסל 14.90 ל- 25 שקיקים בסניפי שופרסל דיל ואונליין .

פיצות קפואות  100% גבינת מוצרלה איטלקית במחיר של 14.9 ₪ לעומת אחרות בקטגוריה.

המותג GREEN,  מותג הבריאות של שופרסל, ישיק בקטגוריית הלחם והקטניות האורגני. ארבעה סוגי לחמים: חלת טבע אורגנית, לחם דגנים אורגני, לחם שיפון אורגני ולחם שאור אורגני קל. בקטניות כולל המותג את ההשקות החדשות: אורז חום מלא עגול אורגני, אורז חום מלא ארוך אורגני, דוחן אורגני, עדשים אדומות אורגני, שעועית מש אורגני ועדשים ירוקות אורגני. היצרן: הרדוף.

 חטיפי דגנים לילדים בטעמי שוקו ווניל מחיר לצרכן 10 ₪

ממרחים: עגבניות מיובשות בשמן, ממרח עגבניות מיובשות, רוטב פסטו וממרח זיתים, פירות קפואים: פטל אדום ואוכמניות, ביסקוויטים בציפויים: מריר וחלב, קוביות ופלים בטעמי שוקולד ואגוזים סוגי עוגיות: חיטה נמלאה, ציפוי גרגירי סוכר ושמנת, חטיפי קרקר בטעמים: מלח, עם זיתים ועם רוזמרין.

קוראים וצרכנים נבונים, כדאי להיכנס לחנויות הרשת הפזורות בקרבת מקום מגוריכם, לבחון את משמעות השינוי האסטרטגי ולבדוק האם השינוי אכן תורם לכם לצמצום יוקר המחיה.  אשמח אם תשתפו את דעתכם ותספרו על התרשמותכם מהמיזם החדש של הרשת. 

 




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *