פאנץ ליין סיבה למסיבה חגיגית באווירה ומופע מוזיקלי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

בא לכם להיפגש עם חברים לפינוק אמית מגבש וכייפי? מועדון הפאנץ’ ליין המיתולוגי דרכו נחשפו כישרונות מוזיקליים רבים ומוכרים, ממשיך להוות מוקד עלייה לערבי מסיבות גיבוש, ערב מפנק עם תפריט אוכל עשיר, מוזיקה והופעה חיה, מכאן בוודאי תגלו גם את הכוכב הבא...

מועדון הפאנץ’ ליין התל-אביבי מפורסם בזכות הקונספט של הזמרים והרקדנים שהם גם מלצרים, הקשר בין כישרונות הזמר המופיעים על הבמה לקהל האורחים באמצעות הגשת האוכל יוצרים דינמיקה וחיבור ההופכים את המועדון לחממת כישרונות צעירים והתוצאה המתקבלת היא ערב מושלם לבילויי, מוניטין וקהל צרכנים נלהב כבר כעשרים שנה.

פאנץ ליין צילום: 106il ישראל לייף סטייל
מנת סלט במועדון הפאנץ’ ליין –

פאנץ ליין צילום: 106il ישראל לייף סטייל
צילום: 106il ישראל לייף סטייל

לא פלא שתוכניות הראלטי, זמרים מפורסמים, התפרסמו בזכות המקום, זה לא סוד שכל “צידי כשרונות” – מפיקים ואומנים פוקדים את המועדון כי מהפאנץ ליין יהיה אפשר לדלות ולגלות את הזמר הבא.

המועדון מהווה ספק כישרונות לפאנץ’ ליין מגיעים צעירים מוכשרים מוכשרים המנסים להשתלב בשוק הצפוף והאכזרי של השירה והתיאטרון.

בין הכוכבים הרבים שצמחו בפאנץ ליין: עברי לידר, שירי מימון,  מרינה פיינגולד, דין אביב, אפרת רייטן, שירלי הוד, זמרת האופרה, משה סימן-טוב מ”הכל עובר חביבי”, להקת הבנים הבויבנד, טל סונדק שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, דניאל יפה שזכתה באקס פקטור האחרון לצד חמישה מתחרים נוספים מעובדי המועדון שהגיעו לשלבים האחרונים. וכעת גם מככבים מספר עובדי המועדון בתוכנית הכוכב הבא של ישראל.

פאנץ ליין צילום: 106il ישראל לייף סטייל
פאנץ’ ליין צילום: 106il ישראל לייף סטייל

פאנץ ליין צילום: 106il ישראל לייף סטייל
106il ישראל לייף סטייל

הבעלים של המועדון שלומי גרונר ספג את תרבות המועדונים המצליחים ביניהם מחזות הזמר הזוהרים של מנהטן משנות ה80, השנים בהם שהה בחו”ל, בהשראת המועדונים בארה”ב הקים את המועדון במטרה לעודד   צעירים, להקנות להם ביטחון וכלים הנחוצים להשתלב בתחומי השירה והמשחק.

לדברי שלומי גרונר ” אנחנו אומנם מאבדים אותם כאשר הם מגיעים להצלחה, אך הסיפוק הרב מפצה על כך. הקהל נהנה כי הוא חלק מהמופע וכך שומר על נאמנות. אני מאמין שבעולם טכנולוגי מנוכר, זהו המקום לשמור על אינטימיות עם קהל “.

לפאנץ’ ליין, המסעדה המזמרת והמקורית תפריטי גורמה כשרים, מעבר להיותה מועדון ריקוד והופעות תוסס, עם שירה בציבור, קריוקי, ריקודים בכל השפות ובכל המקצבים, והכל נעשה בדינמיקה חוויתית בשיתוף קהל האורחים. מקום שמאחוריו עומד רעיון תרבותי עם אישיות ייחודית.

מועדון הפאנץ' ליין - צוות זמרים מוכשרים מפנקים את האורחים
מועדון הפאנץ’ ליין – צוות זמרים מוכשרים מפנקים את האורחים

בפאנץ’ ליין מתקיימים אירועים פרטיים ועסקיים מגוונים, מבודדים וזוגות לאירועים מצומצמים ועד למסיבות של 300 אורחים.

אי אפשר להגדיר מיהו קהל היעד של המועדון, חתך הגילאים מגוון. מסתבר שהחיבור והקשר הישיר והאישי בין נותני השירות לאורחים מסביר את סודו והצלחתו של המקום, לשמר את ההצלחה עם קהל מגוון של לקוחות נאמנים שתמיד חוזרים אליו מזה כבר שני עשורים.

בעולם הבידור האינטראקטיבי הפאנץ’ ליין היו החלוצים, והסיפור של המקום מלווה את אופיו מאז ועד היום,

פאנץ’ ליין להזמנות: 03-5610785 רח’ הארבעה 6, תל-אביב

http://www.punchline-tlv.co.il

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים