עכו עיר שיש בה הכל – מפגש קסום עם תרבות, קולינריה ואופנה בלייף סטייל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
201503234145

אם חפצה נפשכם כמוני להרגיש בחופשה בחו”ל מבלי לעזוב את הארץ – סעו לעכו. ביקור בעכו הוא מסע מרגש.  בעיר הנמל הצפונית עכו תמצאו את הכל –  אתרי עתיקות עם היסטוריה מפעימה, נמל ים ושמיים, קולינריה משובחת, אותנטיות לצד מודרניות של מתחם קניון בסטייל בינלאומי חדשני לשופינג ובילוי. עכו יוצרת מפגש מרתק קסום ורומנטי בין העתיק לחדש. הסיור שהוזמנו אליו שישה בלוגריות מובילות הוא שילוב של תרבות, קולינריה, אופנה ולייף סטייל, שבאה לידי ביטוי בהנאה צרופה, והכל ביום אחד. 

201503222647

מתוקים מזרחיים אותנטים 106il
מתוקים מזרחיים אותנטים 106il

הסיור: משלב הגעה ברכבת כחלק מהחוויה, הליכה מהנה בסמטאות העתיקות, שיטוט בצמוד לחומות עכו, צפייה על הנמל ושמיעת רשרוש המים הצלולים. סיור טעימות בשוק הססגוני והאותנטי של עכו העתיקה בהדרכתו של השף עלאא מוסא, שיט קסום בנמל, ארוחת צהריים מפוארת במסעדת אלמרסא, ובילוי בחלק החדש של העיר לאחה”צ של שופינג והנאה בקניון עזריאלי עכו, שנמצא בסמוך לתחנת הרכבת.

המסלול:

נסיעה ברכבת המהירה לעכו מתל אביב (כשעה). ללא ספק, הדרך המהירה להגיע ללא פקקים. נוח ומתאים גם למשפחות.

סיור בשוק אותנטי במיוחד: ריחות תבלינים, דגים ופירות ים, פלפל מקומי, עוגות, בקלאוות וכנפה טרי ישירות מבית החרושת ועוד המון דוכנים, כיאה לעיר המרכזת בתוכה תרבויות שונות.

שיט בנמל עכו הקסום. לחוש את האווירה, את גלי הים, השמיים הפתוחים ותצפית על העיר העתיקה במלוא הדרתה.

ארוחת גורמה מעולה במסעדת אלמרס. מסעדה שתשאיר אתכם עם זיכרונות וטעמים מעוררי תיאבון, בלתי נשכחים!

שופינג ואתנחתא בקניון עזריאלי החדש המעוצב ברמה בינלאומית, דמיינו שופינג בבירות האופנה בחו”ל וקבלתם את קניון עזריאלי, ממש כאן בעכו.

עכו מציעה חיבור בין תרבות, אופנה וקולינריה, ולכן אתם תרגישו תחושה שדומה לחופשה בחו”ל. סיור ויום כיף בשילוב מגוון האטרקציות הכי שוות שיש לעיר להציע לתיירים ולמבקרים.

ביקור בעכו הוא מפגש עם העתיק והחדש, עם היסטוריה, הווה והעתיד, הכל במקום אחד. מציעה לכם את הסיור הכייפי הזה, ביום אחד בלבד בו נפגיש אתכם גם עם כל אלה.

הצטרפו אלינו לסיור: לאחר הליכה מהנה בעיר העתיקה, הגענו לשוק ססגוני ואותנטי, שבתחילתו התמוגגנו מטעימות הפלפל המקומי,כאן ראינו את השלל היומי של הדייגים, תבלינים מיוחדים, עוגות, בקלאוות וכנפה טרי, לחם עשיר בתבלינים שעשויי בטאבון עתיק, מני סידקית ועוד… הכל נקי ומזמין. התמונות מדברות בעד עצמן.

 201503213305  2015033255  20150321523

 

201503213455  201503212431

 המשכנו לאטרקציה נוספת רומנטית וקסומה, שיט קצר בנמל יפו, משב רוח, גלים ים שמיים ותצפית על העיר, שיט קצר גרם לכולנו לצהריים שלווים רגועים ומהנים. מהר מאוד התייצבנו לארוחת צהריים במסעדת ‘אלמרסא’ – המקום קוצר שבחים מכל מומחי הקולינריה שהגיע לכאן, גם אנחנו נכנסנו לבדוק, מה מציעה לנו המסעדה המדוברת. 

201503234222
106il lifestyleצילום: דג פלמוד על מצע של פריקה, חיטה ירוקה עם תרד ובצל מקורמלים, עם לבנה עיזים ועריסה

מסעדת השף והביסטרו בבעלותו של השף השרמנטי והמוכשר עלאא מוסא. עלאא מוסא החל את הקריירה עוד מגיל 15 לצידו רקורד עשיר במסעדות עטורות כוכבי מישלן בשבדיה:”F12″, “לה רוז'” ו”אופרה קה-לרן”.

שף מוסא הוא אומן, כל מנה שתבלו כאן היא פשוט מעדן מעורר תיאבון. מסעדה שאני אשמח לחזור אליה תמיד. רק בשביל המסעדה כדאי להגיע לכאן מתל אביב. המסלול שאני מציעה לכם גדוש בפעילויות מגוונות, אבל המסעדה של מוסא היא גולת הכותרת הקולינרית של עכו.

106il lifestyle סלט תמנון עם שומר,תפוזים בניחוח ערק
106il lifestyle סלט תמנון עם שומר,תפוזים בניחוח ערק

גרגרנית כמוני הייתה בהמון מסעדות, אלמרסא היא אחת מהמעולות. מוסא מעניק טאץ’ אישי וחדשני משלו לאוכל הערבי הגלילי האותנטי. התוספת למסורת הקולינרית המשובחת בטוויסט בניחוח בינלאומי יוצרים מנות מקוריות וטעימות שלא תקבלו באף מקום אחר. התפריט מציע מנות מגוונות של דגים, פירות ים ובשרים, מרכיבים רבים הוא ירש מהמנות האותנטיות של ביתו. כל הדגים ופירות הים הוא בוחר בעצמו בקפידה, על הצלחת מוגשות מנות טריות ביותר מהדגה היומית. כל חומרי הגלם כולל הירקות ועשבי התיבול המיוחדים הם טריים ישירות מהשוק המקומי, מה שיצור מנות איכותיות, אסתטיות ומוקפדות עם תבלון מדויק

לאלמרסא מטבח גורמה משובח ביותר, נוף מרהיב של סירות דייגים וסירות נופשים, תצפית לחומות העיר העתיקה, ניחוחות של ים, שמיים כחולים והנאה צרופה מחכה לכם במסעדת השף “אלמרסא” בניצוחו של השף עלאא מוסא.

201503231047
106il lifestyle

התפריט מציע מגוון רחב: מנות ראשונות ביניהן מנת הדגל: אנשובי בכבישה ביתית, על מצע ברוסקטות, ופלפלים קלויים. (29 ₪); סביצה דג ים על קרם חציל שרוף, לימון כבוש פיקנטי וביצי טוביקו (ביצי דג). (39 ₪); צדפות מוקרמות עם גבינות פרמיזן, שום, שמן זית ולימון (39 ₪).בין העיקריות מנת הדגל: פילה דג ברמונדי עשוי בגריל לצד פריקי לימונית ועשבי תיבול (חיטה טרום נבוטה מעושנת) (96 ₪); בייבי קלמרי על מצע משוואשה (חומוס גרגרים וטחינה חמה יוגורט ושמיר. (85 ₪); סינייה דג ים: פילה מוסר מבושל בטחינה עם קוביות תפו”א וכרובית (104 ₪). אופצייה לטבעונים: סלט עדשים חם עם ירקות העונה, פילה חציל, לימון כבוש וטחינה גולמית (64 ₪). בגזרת הקינוחים חובה: כנאפה הבית בסירופ קרמל ותבלינים (38 ₪) הכל כאן טעים מאוד!  כל מנה יצירת אמנות מעוררת תיאבון!

201503230943
106il lifestyle

למסעדה נוף עוצר נשימה של סירות הדייגים העוגנות בנמל, ים שמיים, חומות העיר העתיקה שמוסיפים מימד נוסף של רומנטיקה לחוויה הקולינרית. למסעדה עיצוב מהמם ומודרני המשמר את העתיק ויחד הם מעניקים למקום אווירה רומנטית קסומה, עדות היסטורית למקום נמצאת בקיר המזרחי אשר פונה לים, בן 300 השנה מהתקופה העותמנית שעבר שימור ושחזור.  חלל המסעדה מדהים ביופיו, גולת הכותרת של המסעדה הוא ללא ספק הנוף הפנורמי שנשקף מבעד לחלונות בה.

 106il lifestyleפילה מוסר מבושל בטחינה עם קוביות תפו"א וכרובית
106il lifestyleפילה מוסר מבושל בטחינה עם קוביות תפו”א וכרובית, לצד סלט עדשים עשיר

עכו זכתה גם ממני לשם “בירת הקולינריה של הצפון” למסעדת אלמרסא יש חלק נכבד מזה.

 *בין השעות 12:00-17:00 מוגש תפריט עסקיות שכולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה במחירים אטרקטיביים. מי שירצה לשלב בין שלל המנות בתפריט שיוגשו לאמצע השולחן יוכל לבחור בארוחת השף והמחיר שלה יקבע על פי כמות המנות שהוגשו לסועד.

106il lifestyle פילה חציל, לימון כבוש וטחינה גולמית
106il lifestyle פילה חציל, לימון כבוש וטחינה גולמית
201503234145
106il lifestyle
201503142049
106il lifestyle מנת הקינוח, כנפה במתכון מיוחד.

מסעדת השף  אלמרסא, נמל הדייגים, עכו העתיקה, שעות פתיחה: א’-שבת: 12:00-23:00; טל’: 04-9019281

___________________________________________________________________________________________

201503245457עכו- הצד העכשווי, המשכנו לחלק הכייפי של הטיול, הרי חובה לטייל וגם לעשות שופינג בדיוק כמו בחו”ל, ההתפתחות המודרנית של העיר הביאה את כל המותגים הכי שווים מהארץ ומחו”ל – להמצא כאן בקניון עזריאלי המשמש מקום מרכזי לבילויי וקניות, הקניון שייך בחדשנות שלו לקונספט הסטייליסטי של בירות האופנה פריז או איטליה, מתחם חדשני אסתטי ומואר, אשר נמצא 5 דקות מהרכבת ו-5 דקות מהעיר העתיקה. רשימת המותגים ארוכה בינהם: קאסטרו, רנואר, קרייזי ליין, גול ברי, עונות, פוקס, הרמוניה, ארוקה, דלתא, ניו פארם, סטימצקי, גולף, נעלי קליגולה, לי קופר, גלי, נעלי נמרוד, ללין, אופנת יפו-תל אביב, קפה קפה, בודי שופ, מיס לגוט, TNT, תמנון ועוד. קניון עזריאלי, ללא ספק, החלק הכי מודרני בעיר.

כאן נהננו מאווירה נעימה, ובין חנות לחנות דאגנו לאתנחתא של אחה”צ בקפה קפה, כאן תוכלו לקטט רגליים בין הקניות והחנויות עד שתתיעפו. אל דאגה הרכבת לתל אביב קרובה לכאן, תוכלו לנוח קצת ברכבת עד החזרה למרכז הארץ.201505449

אל תחמיצו את הטיול המושלם הזה, עכו הוא אחד המקומות המרהיבים בארץ, מקום שיש בו מכל טוב, משאבי טבע מהים, נמל דייגים קסום, עושר היסטורי,קולינריה משובחת, לצד החלק החדש המיצג עיר מודרנית ברמה בינלאומית עם קניון מדהים, נותרנו בסופו של יום עייפים אבל כל כך מרוצים.כל השבוע הסתובבתי עם חיוך על הפנים ובתחושה שלכאן חייבים לחזור.

ההמלצה שלי קחו פסק זמן ממירוץ החיים וצאו ליום טיול בעכו בשילוב ישן וחדש. בדיוק כמו בחו”ל כבר אמרתי??..


לסיום מידע קצר על עכו:  עכו קיימת כבר כ-4,000 שנה, ללא ספק, עכו בעלת היסטוריה ענפה, שליטים רבים חפצו לספח לשליטתם את עכו, עמים רבים שכנו בה והשאירו בה את חוטמם: הכנענים, היוונים, הרומאים, הביזנטיים, הצלבנים, הממלוכים, התורכים העות’מנים, הבריטים ואנחנו כמובן, כל זאת רק כדי לסבר לכם את האוזן כמה עצמה וחשיבות יש למקום מבחינה תרבותית והיסטורית, לא בכדי, עכו הוכרזה על ידי אונסקו העולמי כעיר לשימור מורשת התרבות העולמי, העיר היפה הזו מושכת אליה המוני תיירים מחו”ל ומהארץ.


*מלבד הסיור שערכנו בעכו שכולל שיטוט בסמטאות, בשוק הססגוני, בחומות העיר מצודותיה ומבצריה, בנמל הדייגים, מסעדה וקניון ,יש כמובן מקומות נוספים להציע למבקרים כמו מוזיאונים, מתחם האבירים, חמאם וחיי לילה מגוונים למידע נוסף היכנסו לאתר העיר.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

2 תגובות

  1. תודה, כייף לקבל פרגון ביום ראשון לתחילת השבוע, אכן מקום מדהים

סגור לתגובות.

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים