תותחני אינווסטמנט – מהיבואן לצרכן. עיצוב, יוקרה ואיכות ללא פשרות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

תותחני – להתרגש כל פעם מחדש, וואוו. שילוב של יצירת אומנות, לצד טכנולוגיה מתקדמת ותרבות עיצוב איטלקית במלוא תפארתם. אתם מוזמנים להתאהב מעיצובים יוקרתיים הכי מיוחדים, ומעוררי התפעלות שנראו לאחרונה מהיבואן לצרכן חברת “תותחני אינווסטמנט”

חברת “תותחני אינווסטמנט” מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים והיוקרתיים בעולם. מגוון סגנונות בטכנולוגיה הכי מתקדמת של מעצבי הפרימיום הנחשבים.

מטבח הוא כבר לא חדר ש”רק מבשלים בו”. המטבח – מקום בו נאספים אורחים ובני הבית לחוויות משותפות. הנראות בו הפכה להיות משמעותית הרבה יותר

התפיסה העיצובית השתנתה הן ברמת החומרים והצבעים והן ברמת פונקציונאליות הריהוט והחללים במטבח. הקולקציות החדשות שאנו חושפים היום מציעים דגמים קלסיים ומתוחכמים, תוך מתן דגש על המטבח כמרכז אירוח.

חברת תותחני הראשונה לזהות ולייבא לישראל משטחי נירוסטה מעוצבים, המתאימים לצרכן הביתי. חברת תותחני מציינת כי מייבא עבור חנויות יוקרה בתחום כמו: בולטאהופ, 4 נגרים, שולר, דקור, סקיפיני, האקר, סמל ועוד.

החברה המשווקת הרשמית בישראל של המותגים: BARAZZA : חברה איטלקית ידועה המתמחה בייצור כיריים, כיורים, תנורים, משטחי נירוסטה ופרזול נירוסטה בהתאמה אישית ללקוח ועוד.

תותחני-משטחי-נירוסטה

משטחי הנירוסטה של BARAZZA  חיבור של עיצוב ופונקציונליות, פתרונות עיצוביים בהתאמה אישית. פרויקט העיצוב של משטחי הנירוסטה נוצר ב- BARAZZA  כמענה לדרישות מיוחדות של מידות, סידור וארגון ואפשרות להפוך את המטבח האישי  לייחודי, עם סגנון אופנה מתקדם ופונקציונאלי, התאמת כל האביזרים בחלל המטבח לשאר החללים המשותפים. ל-BARAZZA, יכולת ליצור “הלבשה” אינסופית  לפי דרישות האדריכלים, בהתאם לצורות שונות, עובי וגימור.

איכות: בנירוסטה 304AISI ברמה גבוהה של כרום וניקל, חומר נירוסטה מעולה במונחים של חוסן והיגיינה, מוגנת מפני היווצרות קורוזיה, היגיינית ביותר ונשמרת לאורך זמן. לצד הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר מושלמת בזכות הפתרונות העיצובים והייחודיים, BARAZZA  נהנית משיתוף פעולה עם מיטב יצרני המטבחים היוקרתיים והמובילים בעולם.  4 סוגי גימורים מפוארים לבחירה: סאטן. מט, וינטאג’, מראה.

יבוא ברזי נירוסטה MGS MILANO ואביזרים יוקרתיים למטבח ולאמבט, הרכב הנירוסטה טהור לחלוטין, ומבטיח שעופרת או חלקיקים רעילים אחרים לעולם לא יחדרו למי השתייה.

יבוא FRECAN הקולטים הייחודיים, לא עוד מונומנט מנוכר לחלל, הם בעלי חשיבה יצירתית וטכנולוגיה המשתלבת בהרמוניה לחלל.

יבוא כיורי טיטניום למטבח ARTINOX ועבודות נירוסטה מיוחדות.

יבוא IRINOX מקררי יינות, מכונות מים וסודה, מכונות להקפאה עמוקה ועוד

יבוא WESCO מותג גרמני לפחי אשפה בהתקנה שטוחה.

sittwe-%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%aa%d7%95%d7%aa%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%9b%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%a8%d7%97%d7%a6%d7%94-%d7%9e%d7%a2%d7%a5-%d7%98%d7%99%d7%a7-%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%96%d7%99-%d7%94

INLE מהחברה האיטלקית מאזור הדלומיטיים, מתמחה בייצור מוצרי עץ טיק בורמזי לאמבט מחומרים איכותיים ובעבודה מדויקת. זוהי יצירה אקסקלוסיבית. לכל דגמי INLE מוענקת אחריות של 5 שנים.

החברות המיוצגות ע”י תותחני אינווסטמנט נותנות מענה עיצובי, יצירתי וטכנולוגי לקהל לקוחות המשתוקקים לאותנטיות ויחודיות בפריטים ובעיצוב הבית.כל מה שחשקתם ממותגי העל בתחום העיצוב תוכלו להזמין מחברת “תותחני אינווסטמנט” ישירות מהיבואן, הכל מחומרים איכותיים, אסתטיים, אך לא בהכרח שגרתיים, תוך שמירה על פונקציונאליות, מקצועיות יופי ואיכות ללא פשרות.

להשיג ב: חנויות המטבחים המורשות ע”י היבואן למידע: 03-9513378

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים