סדנת וויסקי חובק עולם ב”אוסקר ווילד”, 106il בילוי ופנאי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

סדנת וויסקי חובק עולם ב”אוסקר ווילד”, 106il בילוי ופנאי

מאת: ניר פוקס

הפאב האירי ‘אוסקר ווילד’ משיק סדרת סדנאות וויסקי ו 106il מזמינה אתכם לצאת מהשגרה, לבלות לילה של חברים ואלכוהול עם קצת היסטוריה והרבה וויסקי

קצת על המקום…

 ב”אוסקר וויילד” אולם מרכזי גדול שבמרכזו ניצב בר מעץ מהגוני גדול ודומיננטי ומרפסת מרווחת ומעוצבת בהם מתקיימים כל השבוע ערבי בילוי ייחודיים כמו ה-  Monday night live, שידורים של משחקי ספורט חשובים.

מדי ערב מתקיים באוסקר ווילד  Happy Hour המציע משקה 1+1 בין השעות 17:00-19:00 ובערבי שישי נערכות במקום הופעות של רקדנים איריים.

 המוזיקה במקום היא רוק קלאסי ומוזיקת שנות ה-’80 משולבות עם מוזיקה אירית טיפוסית שמחה. הפאב מחולק לשני איזורים: איזור הבר הפנימי הוא ללא עישון, כאשר בחוץ ישנו אזור מעוצב המיועד לעישון (בחורף האזור מקורה).

שעות הפעילות החל מהשעה 17:00 והחל מהשעה 20:00 הכניסה מגיל 24 בלבד.

 הפאב האירי אוסקר ווילד מציע, במסגרת “האקדמיה לאלכוהול של אוסקר ווילד”

Alcohol Academy’s Irish Pub Oscar Wilde, סדנאות אלכוהול ייחודיות המתמקדות בוויסקי ופותחות צוהר לעולם חדש של הבנה במשקה האהוב.

את הסדנאות של IBBL SPIRIT מנחה עדיה לנגה, מדריכת אלכוהול  ויועצת לברים המובילים בישראל את הסדנאות של חברת הכרם  מעביר מדריך האלכוהול הבכיר גל יניב. כל סדנה  כוללת טעימות ממגוון  משקאות הנושא, טעימות ממנות התפריט ובסיום הסדנה , תעודת השתתפות ושי אישי לכל משתתף.

 

מחיר לסדנה: 80 ₪ לחבר מועדון באוסקר ווילד; 120 ₪ לאורח.

סדנת וויסקי חובק עולם ב"אוסקר ווילד", 106il בילוי ופנאי
סדנת וויסקי חובק עולם ב”אוסקר ווילד”, 106il בילוי ופנאי

 

 

 

 

 

 

גם אנחנו הגענו לערב סדנת וויסקי חובק עולם בפאב האירי החדש אוסקר ווילד הממוקם במרכז עזריאלי החדש בחולון

הסדנה הועברה בצורה מקצועית והמקום פינק אותנו בשלל מטעמי הפאב.

בהדרכה טעמנו וויסקי אירי, סקוטי, אמריקאי וקנדי.

קצת על הוויסקי שטעמנו:

 

1) בלאק בוש – בלנדד וויסקי אירי. וויסקי זה מגיע מהמזקקה הראשונה החוקית שהוקמה באירלנד בשנת 1608. הוויסקי עבר 3 זיקוקים כנהוג באירלנד והוא קליל ומעודן מאוד, נעים בחיך ובעל סיומת מתקתקה. הוויסקי יושן בחביות שרי למשך של כ-8 שנים.

מומלץ מאוד… אחד מהוויסקי האהובים עלי.

 

2) ג’וני ווקר דאבל בלייק לייבלבלנדד וויסקי סקוטי. וויסקי מעושן מאוד המקבל את טעם המעושן מייבוש הדגנים  על ידי שריפת כאבול. וויסקי זה מזוקק פעמיים. הוויסקי בעל טעם חזק ומלוח כשבאפטר טייסט ישנה מתיקות עדינה.

 

3) ברבן ווילד טרקי – בלנדד וויסקי אמריקאי. המזקקה שמייצרת את הוויסקי קיימת כבר למעלה מ-100 שנה. במזקקות האמריקאיות משתמשים בעיקר בזיקוק תירס על מנת לקבל את רמת האלכוהול הרצויה ואליה מוסיפים שיפון בדרך כלל על מנת לקבל טעמים מרים יותר. בוויסקי זה 50% מהדגנים הינם תירס ו-50% שיפון. הוויסקי קליל ומחליק טוב בגרון.

 

4) ברבן בולט – בלנדד וויסקי אמריקאי. הוויסקי מיוצר מ-70% תירס והשאר שיפון. וויסקי מתוק, נעים מאוד לחיך ומחליק טוב בגרון. בעל 45% אלכוהול עם אפטר טייסט של יובש.

מומלץ מאוד…

 

5) ברבן בולט ריי (שיפון) – בלנדד וויסקי אמריקאי. הוויסקי עשוי מ-95% שיפון ו-5% שעורה. הוויסקי בעל טעמים חזקים מאוד עם מרירות שמהולה במתיקות מעודנת. בעל סיומת יבשה.

 

6) קראון רויאל – בלנדד וויסקי קנדי. הוויסקי מיוצר ברובו משיפון. וויסקי יבש בעל מרירות עדינה, נעים לחיך אך שטוח בטעמיו.

 

המלצה להכנת קוקטייל “רוב רוי”:

 

80 מ”ל וויסקי ג’וני ווקר גולד לייבל

20 מ”ל ורמוט צינזאנו רוסו

40 מ”ל מי דבש

מעט אנגוסקורה (ביטר)

ודבש לפי הטעם…

 

תהנו!!!

 

מחיר ההדרכות סביר מאוד ומקבלים תמורה גדולה למחיר ועל כן מומלץ מאוד לאוהבי הוויסקי להגיע לפחות לאחת ההדרכות. אנו יצאנו מההדרכה שמחים ומחויכים.

כל מה שנותר הוא להגיד תודה על אירוח נפלא ולאחל הצלחה לפאב החדש “אוסקר ווילד” בחולון…

*********************************************************************************************

**אוסקר פינגאל או’פלאהרטי וילס ויילד נולד בסוף המאה -18 באירלנד והפך לאחד היוצרים המשפיעים. רבים מהציטוטים המופיעים בספריו ובמחזותיו הפכו שגורים בשפתם של רבים.

ברוח דמותו הססגונית של הסופר, משורר והמחזאי הנודע, אוסקר וויילד מוגש ב’אוסקר ווילד’ תפריט אלכוהול מגוון וייחודי הכולל כ100 סוגים שונים של בירות חבית ובקבוק,

בירות איריות, אנגליות, צ’כיות אוסטריות יפניות ועוד ובתפריט הוויסקי ניתן למצוא כ200 סוגים שונים ביניהם סדרות רבות של סינגל מאלטים (וויסקי המופק מדגן אחד המגיע ממזקקה אחת) , ויסקי סקוטי, יפני, קנדי, אמריקאי, סקוטש ועוד ועוד.  ב ‘אוסקר ווילד’ מוצעות לצד האלכוהול  מבחר מנות משובחות כמו חציל בלדי שרוף עם רצועות אנטריקוט, פיש אנד צ’יפס בטמפורה של בצק בירה, טבעות בצל ונקניקיות איריות אמתיות, כבד קצוץ, סיגרים ממולאים ומגוון ייחודי של רטבים. מרבית המנות מוכנות במקום HOME MADE

אוסקר וויילד

רח’ השחם 36 פתח תקווה 036205090

מרכז עזריאלי, הרוקמים פינת הלהב, חולון  037785550

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים