נעלים לאירוע נוצץ, ליומיום, נעלים נוחות ויפות – קולקצית FLY FOOT חורף 2016-17

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

נעלים לאירוע נוצץ, ליומיום, נעלים נוחות ויפות לעבודה, לבית, מבחינתי אישה מטופחת חייבת להחליף נעלים לפחות שלוש פעמים ביום.

flyfoot נעלי נוחות. צילום: 106il ישראל לייף סטייל מגזין
flyfoot נעלי נוחות. צילום: 106il ישראל לייף סטייל מגזין בתמונה: נעלים קלסיות סירה אופנתיות

בינינו איזו אישה לא אוהבת נעלים? אני מכורה לנעליים! שנים צעדתי על עקבים, האצבעות צעקו הצילו ואני המשכתי להשקיט אותן שכבר הערב מסתיים תרגעו… לימים התבגרתי סף הכאב התקצר, אבל בטח לא שיניתי את הרגלי היקר לנעול נעליים עם עקבים ולהרגיש גבוהה יותר, רזה יותר בכמה ס”מ גם אם זו אשליה אופטית. נעלים, כפכפים, מגפיים, מגפונים, סנדלים סגורות, פתוחות, בכל מני צורות וסגנונות, בשלל צבעים ודוגמאות. כמה שיש יותר הרי זה משובח!  לאחרונה הצטרכתי להתקין ארון נעליים נוסף רק עבורי אבל זה כבר סיפור אחר.

flyfoot נעלי נוחות. צילום: 106il ישראל לייף סטייל מגזין
flyfoot נעלי נוחות. צילום: 106il ישראל לייף סטייל מגזין

כמכורה לנעלים לא יכולה לתאר לכם כמה מאושרת אני להסתובב עם נעלים גבוהות, יפות וגם נוחות. מאז שהכרתי את נעלי fly foot אני נוהגת לנטוש את 50 זוגות הנעליים שלי, המתנה שקבלתי מהם, הפכה להיות המתנה המושלמת שלהם.

גם נוחות, גם יפות, אפנתיות, גם איכותיות וגם לא יקרות לקומפלקס הפרמטרים שלהם. זו לא פרסומת זו רק הבעת תודה והמלצה!

כן אפשר לקנות נעלי יבוא איכותיות אופנתיות ובמחיר של נעליים ממוצעות.

הדריכה על הרגל מרגישה כדריכה על כיס אויר, והכל עוטף מסביב לכפות הרגליים כמו גרביים. לא פלא שבחנות מצאתי שלל נשים מבוגרות, לצד צעירות וגם ספורטאיות שבוחרות fly foot.

flyfoot נעלי נוחות. צילום: רות ברונשטיין
fly foot נעלי נוחות. צילום: 106il ישראל לייף סטייל מגזין

 

מה מציעים לנו בקולקצית החורף 2016/17  של FLY FOOT פליי פוט?

קולקציית החורף של FLY FOOT מתאפיינת בצבעוניות עשירה של הטרנדים האופנים לעונה, צבעים פסטלים לצד גוונים מתכתיים כסופים, זהובים, ברונזה ובז’.  מגוון קולקציות נעלים לכל שעות היום, נעלי קז’ואל, נעלי ערב מוקפדות בשילוב אבזמים ורצועות עור. נעלי ריקוד עם רצועת T  נוחות אפילו עם עקב גבוה, נעלי עקב בסגנון וינטאג’ רומנטי ומקסים, נעלי עקב אלגנטיות עם טוויסט עיצובי וגימור מבריק שיעניקו מראה על זמני מרשים.  מגוון יפהפה של נעלים בסגנון הראטרו. מגפי ברך, מגפונים עם טאץ’ קישוטי מקסים, רצועות מסוגננות ואבזמים. נעלים שטוחות בעיצובים וגוונים שונים כמו נעלי מוקסינים, נעלי הבוטס הכבדים לנשים ולגברים.

סובלת מבעיות בכפות הרגלים? מידות הנעלים שלך גדולות?

כאן תוכלי להשיג נעלים במידות גדולות, לכפות רגלים רחבות במידות 43 לנשים, נעלים קלות, נוחות ואיכותיות. לנעליים טכנולוגיה התורמת ליציבות ומונעת החלקה לפי שלושה מדדים מיוחדים הקשורים לאנטומיית כף הרגל. בעקב יישנו בולם זעזועים. FLY FOOT מספקת נוחות מירבית מהעקב ועד קצות האצבעות.

להשיג נעלי פלייפוט בחנויות הרשת ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. המחירים המומלצים לצרכן ברשת פלייפוט בלבד.

החברה מעניקה הנחה של 10% על המחירים המומלצים בחנויות הרשת, לחברי המועדון ומצטרפים חדשים.

טלפון: 1-700-700-214 אתר החברה: http://flyfoot.co.il/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים