מתכונים לכל סוגי הבצקים, מוכנים לאפייה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הכירו את כל סוגי הבצקים, המוכנים לאפייה. בצק למלוחים, בצק למתוקים, בצק מכל הסוגים: פילו, פריך או עלים, שמרית ואני מבטיחות לכם, הכנה הכי מהירה, לחסכון בזמן, אנרגיה נוחות ויעילותֱֱ, והטעם? פשוט נפלא!

הסדרה החדשה של חברת “שמרית”  , מורכבת מסדרת בצקים מצוננים שונים, מוכנים לאפייה נוחה, בלי להתפשר על איכות כי הבצקים ללא חומרים משמרים, בלי צורך להפשיר, לשימוש מידי, רק להוציא מהמקרר לבחור מה אופים, מרודדים וממלאים, מגלגלים, או פורסים. פשוט חגיגה!

 למגוון רב של דברי מאפה, הבצקים מתאימים לכל מתכון וההיפך, כל מתכון מתאים לאחד מסוגי הבצקים בסדרה. 

חברת שמרית, יצרנית מוצרי האפייה הוותיקה, הרחיבה את תמהיל מוצריה, לקטגורית בצקים מצוננים ומרודדים מוכנים לאפייה שקבלתי להתנסות ולהכרה, וכאן זה המקום להמלצה חמה.

 בפעם הראשונה בישראל סדרת בצקים מוכנים שאינם קפואים ואינם מצריכים תהליך הפשרה הגוזל זמן רב. 

סדרת הבצקים המצוננים של “שמרית” פתרון מושלם, למי שרוצה להגיש לאורחים ולמשפחה מאפים ביתיים ברמה של קונדיטור. לכל מטרה או מסיבה. התוצאות טעימות נחטפו על ידי כולם, מחכה לשלב הבא מארזים גדולים יותר, כל הבצקים ללא חומרים משמרים, לא נשברים, לא נסדקים, טריים ומוכנים למילוי, רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה.

בצק עלים מצונן ומרודד, ללא מרגרינה וללא שומן מוקשה. אני מילאתי בטונה, זית וביצה קשה. בצק פילו מצונן ומרודד, 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, בצק פריך מצונן ומרודד.

ללא ספק, לדברי יובל קמפ, מנכ”ל חברת “פאקא תעשיות” יצרנית “שמרית”, מסתמן כי סדרת המוצרים החדשה תוביל לשינוי הקטגוריה כולה. 

כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד”צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 15 – 17 ₪.

משקל: 300 גרם

להשיג: ברשתות השיווק ברחבי הארץ כגון: רשת שופרסל, רשת יוחננוף, רשת יינות ביתן, רשת חצי חינם ועוד

שימו לב! למצוא על המדף במקרר, ולא במקפיא.

המלצה של רות, הצטרפו אליי לרשימת המנויים ותזכו בהטבות, הזמנות ומידע חדשני 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים