מדריך המתנות לנכדים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

לא פשוט לסבים וסבתות לקנות את המתנות לנכדים והנכדות, מרגישים מבולבלים? אתם לא לבד! כל כך הרבה צעצועים בטכנולוגיה חדשנית.

מדריך המתנות, המלצות לרכישת צעצועים, שהילדים ישמחו לקבל במיוחד מהסבים והסבתות.

תערוכת הצעצועים הגדולה בישראל, זו הזדמנות נהדרת להתרשם, לבדוק, ולהמליץ לכם על המתנות הכי שוות לנכדים ולנכדות, דגש רב הושם על הערך החינוכי.

תחילה שמים לב לאריזה, גיל מומלץ לשימוש, והכי חשוב, שמים לב לאזהרות שימוש. דוגמאות לכך הן האזהרות מחנק של צעצועים בעלי חלקים קטנים, צעצוע שלא מתאים לכולם. התרשמות מצעצועים זולים, עם חלקי אריזה חדים ופוצעים, עליהם מראש מוותרים.

ההורים עסוקים, קצרים במזומנים, בקרוב החגים, ולכן יש אותנו הסבים/תות לקנות כשמתחשק, לבלות ולשמור כשרוצים. אז אם אתם נהנים מהמשימה כמוני, או  מתלבטים מרוב היצע, מציגה וממליצה לכם על כמה פריטים, בעלי ערך חינוכי, אבל גם עם ערך חברתי, ליצירת איחוד וזמן איכות משפחתי בשמחה וכייף, אלו החשובים במיוחד בתקופתנו.

צעצועים שילדים אוהבים: רובוט, טופ פליי ישראל, www.topplay-toys.co.il המלצה של רות
צעצועים שילדים אוהבים: רובוט, טופ פליי ישראל, www.topplay-toys.co.il

תתחילו לרשום, כי הרשימה ארוכה, הרי ההמצאות הטכנולוגיות רבות. לא שוכחת את יופיים של הצעצועים מנוף ילדותי, אלו של פעם, מהתקופה האנלוגית, והתקופה הפחות צרכנית, עדיין אלו הצעצועים שלא נס לחם.

תחילה אציין, שלא תוכלו לפסוח על בובת רובוט, המשווקת על ידי רוב המותגים, מכל הסוגים והמינים, לבנים או לבנות, דמויות מרהיבות, משוכללות, ומתפקדות כתחליף לחבר או חבר נוסף, הבולטים שביניהם עם שלל ומגוון רחב, הרובוטים של יבואנית הצעצועים טופ פליי ישראל.  למידע לחצו

_____________

 

אהובים וחשובים במיוחד אלו משחקי החשיבה, המלצה של רות, קיובולו 

חברת  היבוא אקספלור toys– מקבוצת חגים נחלים, מציגה משחקי הקופסא, אלו מסוג הצעצועים המשלבים הנאה, מעבר לערך של תרומתם להתפתחות הילדים, מחוץ ומעבר למסכים ולרובוטיקה הממכרת את הדור החדש. אלו משחקים החשובים לגיבוש ולחזוק התא המשפחתי. זמן איכות לבילוי והנאה מושלמת!

קיובלו: “מי יכול לסיים את המגדל שלו ראשון?”. משחק הקוביות שמאד מזכיר  את המשחק הקלסי טטריס בשילוב משחק הפוקר. המטרה של המשחק ליצור מגדל מושלם, לפי החוקים, ולהיות ראשון לפני המתחרה. במקביל צריך למנוע מהיריב להצליח לבנות את המגדל בשלמותו. אפשר גם לשחק את המשחק לבד. המשחק מפתח את החשיבה יצירתית ומהירות התגובה.

 

מחיר מומלץ צרכן: 89-99 ₪ ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות. מכיל חלקים קטנים, לא מתאים לילדים מתחת לגיל-3.

_____________________

חברת “אנונימה”, יבואנית ומשווקת בישראל  להיטי צעצועים ומבחר ענק של מוצרי ילדים מהמותגים הבינלאומיים, משיקה מגוון סדרות אספנות של דמויות, בובות וצעצועים, כמו  BFF – Best furry friends, ועוד  

הלהיט החדש מאוסטרליה – BFF – Best furry friends, מיוצר בסין תוצרת חברת HEAD START

סדרת האספנות כוללת 3 בובות – אנג’לינה, קסנדרה וזואי – שהן החברות הכי טובות, ולמעלה מ-60 חיות מחמד מתוקות (ארנבונים, חתלתולים, כלבלבים ועוד) ותיקים מיוחדים לנשיאתם.

כל מארז של בובה כולל, בנוסף לבובה ולאקססוריז שלה, גם את חיית המחמד שלה, תיק לנשיאתה וגם חיית מחמד סודית – נוספת! על גבי אריזת כל בובה מתוארים תחביביה ושאיפותיה של כל אחת מהחברות הטובות.

מומלץ לגיל 5 ולא מתאים לגיל 3 ומטה.

מחיר מומלץ:  89.90 ש”ח לבובה בסדרה עם חיות מחמד;

149 ש”ח לבובת אנג’לינה בגודל מיוחד עם חיות מחמד; 59.90 ש”ח לערכה של חיות מחמד ואקססוריז; 14.90 ש”ח לחיית מחמד בודדת, במנשא מיוחד ותיק. בנוסף, כוללת הסדרה מארזים של חיות מחמד לאיסוף, וגם בובה של אנג’לינה בגודל XL עם חיית מחמד ותיק.

שימו לב! משחקי יצירה רבים מציעים לבנייה והרכבה של תכשיטים ופריטים לבובות, חשוב לשים לב שאינם מסוכנים לגיל הרך.

להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים וחנויות הצעצועים המובחרות.

_________________________________________________

 הדמויות אהובות על כל המשפחה, סבים, ילדים, תינוקות והורים מבוגרים, דמויות המוכרים לנו מהקולנוע ומהטלויזיה ועכשיו כמתנות לחג.

חברת “הנסיך הקטן” משיקה ליין צעצועים טרנדים, האהובים על הילדים והתינוקות מהטלויזיה ומשחקי המחשב, אי אפשר להתעלם מהם, אין בררה, הילדים אוהבים אותם כל כך, ואנחנו המבוגרים לא פחות, הם משעשעים ומשמחים אותנו, כי לצחוק זה הכי בריא, סדרת בוב ספוג.

  • בוב ספוג דמויות איסופיות: פטריק, מוח, ד”ר פלקנטון. כל דמות בגודל 11.5 ס”מ. מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 ₪.
  • בוב ספוג בובות נמעכות: נעימות למגע, משמיעות קולות מצחיקים. בובות נמעכות עם סאונד שונה לכל דמות,  גודל כל דמות הוא כ-20 ס”מ. מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪.
  • בוב ספוג דמויות נדירות עם הבעות וצורת פנים שונה, בדמויות: בוב ספוג קשת בענן, בוב ספוג מפלצתי.  כל דמות בגודל 20 ס”מ. מחיר מומלץ לצרכן: 159.90 ש”ח

סטלה חד קרן רכה ונעימה מהאגדות, המספרת שלושה סיפורים בשפה העברית:

סינדרלה, בת הים הקטנה, ו-רפונזל. עיניה יכולות למצמץ וקרן להבהב, בשלל צבעים, מכוסה בגוף בשני צבעי פייטים שמשתנים בזמן ליטוף. מחיר מומלץ לצרכן: 319.90 ש”ח

מתנות מומלצות אלו פריטים שימושיים. הם נמכרים בחנויות לצעצועים, אבל הן מנורות לילה עם תצוגה קסומה על הקירות והתקרה.

מנורת לילה הניתנת להרכבה, אפשר להחליף את החלקים בדגמים אחרים. בחירה אישית לעיצוב הדמות הרצויה מתוך המגוון. אפשרויות להמון המון שילובים מרנינים. המנורות מאירות את החדר והתקרה באורות מיוחדים של כוכבים ולבבות, מחליפים צבעים בתאורה, חגיגה משמחת, בכל נקודת זמן. מנורה המקרינה נינוחות ומקלה על הפחדים מפני הלילה. לדמויות יש ידית  לאחוז בה כך שאפשר לטייל וגם להאיר אתן את הדרך. . מנורות LED . כיבוי אוטומטי.

מגוון  דמויות לבחירה: דרקון, כלב, חתולה, ושני דגמים של בובת חד קרן.

מחיר מומלץ לצרכן: 119.90   לגילאי 3+

STRECH מפלצת אלקטרונית, גמישה נמתחת משמיעה קולות

אתם מוזמנים להקליט את עצמכם ולשמוע את STRECH בקולו….

הכירו את   STRECH SCREAMERS סדרת בובות אלקטרונית נמתחות. הן גמישות, נמתחות ונמעכות. כל בובה בעלת עיניים זוהרות משמיעה יללות קולניות כאשר מותחים אותה או לוחצים על הכפתור בצד ראשה.  לכל דמות צלילים מפחידים ייחודים משלה. מקליטים את עצמנו והבובות  חוזרות אחרינו בקול מפחיד. STRECH – עם מגוון דמויות: פרנקינשטיין, מומיה ומפלצת,  מבוגרים  וילדים בכל הגילאים נהנים מרוח השטות..מחיר מומלץ לצרכן:129.90. לגילאי 5+

רכבי דיסני –רכבים  בדמויות גיבורי הילדים האהובים של דיסני’  באיכות גבוהה, מגוון רכבים ודמויות כמו: דונלד דאק מיקי ומיני מאוס ודמויות מהסרט מפלצות בע”מ, צעצוע של סיפור באז שנות אור. רכבים מרקדים, רכבים מסתובבים ועוד מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 . להשיג בחנויות וברשתות המובחרות.

__________________________

טויריפיק יבוא צעצועים, מציגה אריזת 5 קפסולות צ’יקס להרכבת בובה טרנדית, מיליוני אופציות לשילובים, בובות נדירות ומרתקות להרכבה.

מתאים למעל גיל 6

המשחק מפתח את היצירתיות, אי אפשר שלא להתאהב בו.

בתמונה הראשית: אחת המתנות הכי פרקטית לתינוקות, המלצה של רות, סינר עם תופסן מיוחד למוצץ. חסכוני, שימושי וחשוב!

SIMPLY GOOD  

SIMPLY-GOOD

 

מהיום לא תצטרכו לקנות כל כך הרבה מוצצים. המוצץ לא יעלם, המוצץ יישאר קרוב, והתינוק שלכם, הנכד/ה  שבשבילכם הכי יפה בעולם, יישאר גם נקי עם הסינר הצבעוני.

מחיר מומלץ: 34.90 ₪.

להשיג: ברשת שילב. 

צילום יח”צ: רוני כנעני

 

 

 

_____________________________________________

אחרון חביב, אחד המוצלחים ביותר. משחק מעולה לפיתוח היצירה, החשיבה, המוטוריקה, והתרפיה, והכל במארז צעצוע חינוכי אחד. 

YALULA – יאלולא אני בעצמי שיחקתי בו בהנאה כאילו שנוצר עבורי. לילדים, חשוב לפיתוח מיומנויות חשיבה, מוטוריקה עדינה, ותרפיה.

משחק ההרכבה היצירתי, נוסטלגיה לילדות, רות ברונשטיין

YALULA – יאלולא: מגוון מוצרי חיות מעץ ומקרטון להרכבה, מפתח את הדימיון, החשיבה, יצירתיות. והכל מחמרים נעימים למגע טבעיים. 

YALULA – יאלולא החופש להצית את הדמיון, לחלום, לצור, להפעיל את הידיים לגעת ולהרכיב, להירגע כפעולת מדיטציה, תרפיה באמנות

 

מציינת זוהר שרבף בעלת המותג: “אנחנו מאמינים שדרך פשטות של משחק, יצירה ודמיון, מפיקים הילדים את החוויות המשמעותיות ביותר להתפתחותם. ואם האתגר החדש בא יחד עם בני משפחה או אנשים קרובים ואהובים, הופכת החוויה לעוד יותר מעצימה ומשמעותית”.

מחירים: בין 22 ₪ ליחידת מארז הרכבה  90 ₪  למארז.

יאלולא מסדרת מארזי ה 90 ₪ ניתן לרכוש 2 ב- 160 ₪

YALULA – יאלולא מוצרים מעץ ומקרטון ליצירה ולהרכבה עצמית, ניתן להשיג בחנויות בכל רחבי הארץ ודרך האתר:  www.yalula.co.il

 

המלצה של רות, יח”צ: ענת צ’רפק תקשורת

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים