חיות הפלא והיכן למצוא אותן, יצירת מופת מבית היוצר של “הארי פוטר”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

חיות הפלא והיכן למצוא אותן . Fantastic Beasts and Where to Find Them

הסרט מסתמן כשובר הקופות הבא מסדרת  “הארי פוטר”, להירתק לכיסא, שעתים של קסם והנאה צרופה! להינות מעולם הדימיון והיצירה.

בבתי הקולנוע החל מה -17.11.2016 הפצת גלובוס מקס

אורך הסרט: 132 דקות

ז’אנר: פנטזיה, הרפתקה, לכל המשפחה

משתתפים: אדי רדמיין, עזרא מילר, זואי קרביץ, קולין פארל, דן פוגלר.

בימוי: דיוויד ייטס

סרט הרפתקה חדש וקסום “חיות הפלא והיכן למצוא אותן” מהיוצרים של “הארי פוטר” –על פי ספרה של ג’יי קיי רולינג ובבימויו של דיוויד ייטס שאחראי לארבעת שוברי הקופות האחרונים של “הארי פוטר”.  בתפקיד הראשי, זוכה פרס האוסקר אדי רדמיין (מהתיאוריה של הכול) מגלם את  ניוט סלמנדה, צעיר קוסם וחוקר יצורים וחיות מופלאות, המסתבך בהרפתקאה מכושפת.

תקציר: ישנן סכנות גדולות בעולם הקוסמים של 1926 בניו יורק: כוח עצום ומסתורי משאיר עקבות של הרס ברחובות, ומאיים לחשוף את קהילת הקוסמים לבני התמותה ולהפר את המרקם העדין של החיים המשותפים. בנוסף, גלרט גרינדלוולד, קוסם בעל עוצמה שזרע הרס באירופה, חמק ונעלם. “חיות הפלא והיכן למצוא אותן” מתחיל בשנת 1926 כאשר שניוט סלמנדה השלים סיור עולמי בו חיפש ותיעד מגוון יוצא דופן של יצורים קסומים. ניוט הגיע לחניית ביניים קצרה בניו יורק, ושם השתבשו תוכניותיו. ג’ייקוב (בן תמותה) משחרר בטעות כמה מחיות הפלא אל תוך העיר הגדולה, והם מאיימים להרוס את היחסים בין הקוסמים לבני התמותה בארצות הברית. במקביל, מוצא את עצמו ניוט מעורב במצוד אחר הכוח המסתורי שמחריב את ניו יורק בזמן שהוא מתחמק מזרועות רשויות הקסמים הצדות אותו ואת יצוריו המופלאים.

אדי רדמיין: זכור לקולנוע עוד משנת 2006 בסרט האימה נפשות תאומות, ב שומר המדינה,המוות השחור,  השבוע שלי עם מרלין, התיאוריה של הכול”,  “הנערה הדנית”.

 

                      

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים