חדש על המדף: לבריאות מסחטת מיצים במינימום אובדן ויטמינים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

המודעות לחיים בריאים יותר, המשלבים פעילות ספורטיבית ותזונה נכונה זה כבר לא טרנד, זה אורח חיים! כולנו מחפשים דרכים קלות ופשוטות על מנת לשפר את צריכת המאכלים הבריאים הטבעיים ולהפחית מהתעשיתיים כמו הפירות והירקות בעלי ערכים תזונתיים גבוהים. המודעות לשמירה על תזונה מאוזנת ומגוונת נמצאת בעליה מתמדת וכך גם הצורך בעזרים אשר יעזרו ליישם זאת. 

כחלק מהמודעות לאורח חיים בריא מומלץ ע”י רופאים ותזונאים לשתות מיצי ירק  לתזונה עשירה בוויטמינים וניקוי רעלים.

החידוש של OIG היבואן הבלעדי בישראל של מסחטות האיכות המובילות בעולם מבית HUROM בהצבת סטנדרט חדש בתחום המיצוי- טכנולוגיית ה”סחיטה האיטית” המורידה למינימום אובדן של ערכים תזונתיים במזון .
במהלך מסיבת העיתונאים הוצגה הפרזנטורית החדשה של מותג המסחטות – מיכל צפיר – אמנית החיים הבריאים. אשר מובילה את מהלך הפעילות התקשורתית והשיווקית של מסחטות הבריאות מהדור החדש של Hurom ישראל.
מסחטות הבריאות

טכניקת הסחיטה האיטית מחקה למעשה כבישה קרה, כך נמנע תהליך החמצון הנוצר במסחטות סכין רגילות, ונמנע החימום הנוצר במסחטות רגילות ופוגע בויטמינים והאנזימים במזון. טכניקת הכבישה הקרה מאפשרת הפקת כמות גדולה יותר של מיץ מהירק או הפרי. מתאפשרת סחיטה של עד 60% יותר מיץ מהפרי או הירק.

על המסחטה 
מסחטות הדור החדש מיוצרות בקוריאה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת איכות, אקולוגיה, בחירת חומרי הגלם ועוד. כחלק מההקפדה הגבוהה, במסחטות כל החלקים הנוגעים במזון בתהליך הסחיטה  עשויים מחומר ייחודי ברמה הגבוהה ביותר העמיד לאורך זמן

כל דגמי המסחטות מצויידים במנוע AC תעשייתי המאפשר עבודה שקטה ועוצמת סחיטה גבוהה עם 150W, אפשר להשתמש כ 30-40 דקות ללא הפסקה. איכות החלקים של מסחטות HUROM מאפשרת  5 שנות אחריות למסחטות הרגילות, ובמסחטות הדור החדש – 10 שנות אחריות!

ניתן להכניס את החלקים למדיח עד 60 מעלות.

השימוש 
מסחטות HUROM משמשות גם להכנת מחיות כגון רסק לתינוקות, מחיות לבישול ואפיה, טחינת רטבים למרקם אחיד ועוד. בדגמים בהם רשת המחיות אינה מגיעה עם המסחטה, ניתן לרכוש אותה כחלק מהאביזרים הנילווים בעלות של 249 ₪.

המסחטה משמשת לסחיטת פירות וירקות רכים וקשים, עלים ומיצוי עשב החיטה ומאפשרת שילובים שונים של ירקות, פירות ועלים היוצרים עולם של טעמים, צבעים ומרקמים והופכת את הבריאות לחוויה!
במסחטה  ניתן להכין- מיצי בריאות – ירקות ופירות קשים ורכים, רימונים, ענבים, כל סוגי העלים ומיצוי עשב חיטה; הכנות טבעיות – חלב אורז, חלב סויה, חלב שקדים; הכנת מחיות – טחינת מרקים ורטבים למרקם אחיד, טחינת מזון תינוקות; הכנת ממרחים – סלט חצילים, חומוס.

 שנתיים אחריות כוללת + 8 שנים על המנוע (סה”כ 10 שנות אחריות)

מחיר: 2,990
ניתן להשיג דגמים שונים של מסחטות HUROM בטווח מחירים של 1,590-5,900 ₪

חדש על המדף: מסחטת מיצים במינימום אובדן ויטמינים של חברת OIG בבעלות איציק ועופר גבאי, מהשחקניות הוותיקות בתחום מוצרי החשמל הביתי, השיקה הבוקר (15/3 ) את מותג Hurom Israel יבואנית ישראלית בלעדית של החברה הקוריאנית הבינלאומית, מובילת תחום מסחטות הבריאות בטכנולוגיית “סחיטה איטית” בעולם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים