חדשות במקדונלד’ס ישראל: תפריט ארוחת בוקר בסניפי המק קפה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

חדש במקדונלד’ס ישראל, רשת מקדונלד’ס ישראל מוסיפה לתפריט של סניפי המק קפה ארוחות בוקר, ארוחות אשר תוגשנה בכל סניפי הרשת מידי יום עד השעה 13:00.

במק קפה ניתן למצוא את ארוחת הבוקר עם הלהיט החדש שהוכנס לאחרונה לתפריט האג מק –מאפין.  לחמניית מאפין איכותית המיובאת מאנגליה בתוכה עגבנייה טרייה, גבינה צהובה וביצת עין, אותה מכינים במקום ברגע ההזמנה. המנה טעימה, מזינה, טרייה ומשביעה מאוד.

 ערכה הקלורי של המנה הוא 279 קלוריות.  ארוחות הבוקר אשר מוגשות רק בסניפי מק קפה (כרגע יש 22) כל יום עד שעה אחת, כוללות מספר שילובים:

קבלו מבצע מדהים! ארוחת בוקר מושלמת אג – מקמאפין עם קפה הפוך איכותי  ב – 14.90 ₪ בלבד

ארוחת בוקר כוללת: סלט קצוץ קטן, קפה איטלקי, שתייה קטנה ואג-מקמאפין: 29.90 ₪ קפה איטלקי איכותי הנטחן במקום: קפוצ’ינו 4.90 ₪, אספרסו 3.90 ₪ אג – מקמאפין: 10 ₪ 2 אג – מקמאפין עם קפה/שתייה קטנה 24.50 ₪ אג – מקמאפין וקפה איטלקי/שתייה קטנה: 14.90 ₪

ניתן למצוא במקום מיני מאפה ופשטידות המיובאים מצרפת ונאפים מידי בוקר בסניף .

*  ידיעה חשובה נוספת מקדונלד’ס בטיילת בתל אביב- נפתח לאחר שיפוץ ועיצוב מחדש!   

רשת מסעדות מקדונלד’ס שלה 180 סניפים, פותחת מחדש את אחד מסניפי הדגל האהובים על האזרחים והתיירים הרבים בטיילת של תל אביב

הסניף החדשני והמעוצב להפליא, מכיל 125 מקומות ישיבה ומשתרע על פני שתי קומות. בקומה הראשונה אליו ניתן להיכנס דרך הטיילת פועל סניף המק קפה בו ניתן למצוא בין היתר קפה איטלקי איכותי הנטחן במקום. הקומה השנייה, אליה נכנסים גם דרך רח’ הירקון,  אטרקטיבית ביותר, צופה לחוף ימה של תל אביב מבעד חלון פנורמי ענק. בעתיד יהיה גם אפשר לשבת בחוץ.

106il אוכל מאת: רות ברונשטיין

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים