השקת מוצרי טפוח חדשים למותגי הפרמיום

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

פלצ’ה אזורה מותג איטלקי ותיק מבית פליירי איטליה (מאז 1876) משיק תחליבי רחצה למבוגרים בשלושה ניחוחות

חברת ביסקול, נציגת חברת פליירי איטליה המייצרת את המותג פלצ’ה אזורה מרחיבה את פעילותה, המותג שהיה בין החלוצים בשוק הסבונים הנוזליים תחליבי הרחצה בישראל לפני כ-25 שנה,משיק סדרת תחליבי רחצה בשלושה ניחוחות.

המותג פלצ’ה אזורה היה בין הראשונים בשוק תחליבי הרחצה בישראל, התרכז והתמקד בעיקר בשוק מוצרי הטיפוח לתינוקות וילדים וכעת חוזר להתחרות גם בשוק מוצרי הטיפוח למבוגרים.

ליאת אגטשטיין מובדט, מנהלת השיווק של ביסקול תמרוקים:”אחרי 25 שנה אנחנו חוזרים לשוק המבוגרים ומציעים לצרכן מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי. המותג פלצ’ה אזורה הוא מותג מוביל בעולם ובאירופה ונמכר בכ-70 מדינות, הגיע הזמן שגם הצרכנים בישראל יקבלו מוצר פרימיום במחיר LOW COST”.

סדרת תחליבי הרחצה תימכר ברשתות השיווק במחיר מקסימאלי של 14.90 ש”ח לאריזת 750 מ”ל. בהשוואה למתחרים מדובר במחיר אטרקטיבי במיוחד

סדרת התחליבים החדשה של פלצ’ה אזורה, הותאמה במיוחד לאקלים הישראלי ומטרתו להעניק לעור לחות, ברק והגנה.

התחליבים מקציפים ומנקים את העור ביסודיות ומותירים אותו רך ונעים למגע.all_bottles_5.ai

  • מחיר מומלץ לצרכן – 14.90₪ ל-750 מ”ל
  • כל מוצרי חברת פלצ’ה אזורה לא נוסו על בעלי חיים
  • ניתן להשיג ברשתות השיווק

 

 

 

 

 

 

_________________________________________________________________________________

שחקן חדש בשוק מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה;  “Pomegranate” של יקב רימון – מותג יוקרתי למוצרי קוסמטיקה מתקדמת מועשרת בקומפלקס תמציות טבעיות של פירות

106il מגזין lifestyle מוצרי טפוח Pomegranate
106il מגזין lifestyle מוצרי טפוח Pomegranate

 

מתוך הסדרה החדשה:

חמאת גוף מועשרת בתמציות רימונים- בניחוח דבש

חמאת גוף מועשרת בקומפלקס תמציות טבעיות של פירות על – רימונים, דובדבנים, פירות יער וענבים עשירים במיוחד בוויטמינים ונוגדי רדיקלים חופשיים. שילוב אופטימלי היוצר אפקט סינרגטי ומעצים את סגולותיהם. מכיל בטטה פראית המסייעת להגנה על העור, חמאת קקאו  ושמנים ארומטיים: שמן סויה, ילאנג ילאנג ושמן הדרים. חמאת הגוף מגינה על העור מפני איבוד הלחות הטבעית שלו, מרככת את העור ומשיבה לו את גמישותו.

תכולה: 250 מ”ל

חמאת גוף

מועשרת מחיר: 89 ₪.

אתר יקב רימון: http://rimonwinery.com/hebrew/ להשיג: בחנויות הפארם והטבע המובחרות, באתר האינטרנט של “יקב רימון” , מרכז המבקרים בדלתון. למתנות לחגים לחץ

 ____________________________________________________________________________________________________

 

הנקל Beauty Care משיקה סדרה חדשה לנשים של המותג Fa Fresh & dry המעניקה הגנה של 48 שעות מפני ריחות לא נעימים ומשחרר ניחוח פרחים השומר אותך רעננה לאורך כל היום.

סדרת Fa Fresh & dry כוללת דאודורנטים מסוג ספריי ומסוג רול און, עם נראות חדשה נוחים לאחיזה ופורמולציה חדשה עם טכנולוגיה ייחודית של Non- stop fresh technology בשילוב עם בישום המאפשרים הגנה מרעננת לאורך כל היום.Fa Fresh&dry

סדרת Fa Fresh & dry כוללת דאודורנט ספריי שיימכר במחיר של 18.9 ₪  שקלים ובהמשך יצטרף אליו דאודורנט רול און שיימכר במחיר של 19.9 ₪.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים