הפנינג, אירוע אמנות Poollution

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מזמינים אתכם להפנינג, אירוע אמנות Poollution בבריכה ובמזרקה למען איכות הסביבה.

שישי, 2 באוגוסט 2019, גן העיר תל אביב, כניסה חופשית 

בבריכה ובמזרקה של גן העיר תל אביב יערך אירוע אמנות Poollution – הפנינג קייצי ויצירתי עם מסר סביבתי בהשתתפות אמני Plastic Wild

.Wild Plastic הוא מיזם אמנים של שוחרי איכות הסביבה, שמטרתו הגברת המודעות לבעיה הגלובלית של זיהום הסביבה, כתוצאה משימוש מופרז בחמר הפלסטיק, באמצעות יצירות אמנות מרגשות בעלי אמירה חברתית.

במסגרת האירוע, ישתתפו 20 מהאמנים של Wild Plastic. האמנים יעמדו בתוך בריכת גן העיר במשך חמש שעות ברציפות, ויכינו בו זמנית יצירת אמנות מושגית, ממגוון חומרים ממוחזרים, בעלי אמירה מחאתית וחינוכית כאחד. הדגשת האפשרות ליצור אמנות מכל חומר כמעט, ולהפחית את צריכת הפלסטיק שמוצא את עצמו מושלך לים לאדמה וליקום.

השם Poollution  מנכיח את נושא הזיהום הסביבתי לסדר היום הציבורי, להעלאת המודעות. וכל זאת ייערך בבריכת גן העיר התל אביבית. Poollution מכוון לאג’נדה של קבוצת Wild Plastic, המבקשת למגר את השלכת פסולת הפלסטיק המרובה לים, ומובילה לזיהומו לצד מקורות מים נוספים.  

אמנות בבריכה - אמני WILD PLASTIC בגן העיר. צילום - טל אברבנל (3)
אמנות  WILD PLASTIC בגן העיר. צילום: טל אברבנל

במהלך האירוע, להשלמת החוויה, תתנגן מוזיקה ויופעלו דוכני מכירה למוצרים אקולוגיים כתחליף למוצרים החד פעמיים מפלסטיק, כמו דוכנים של עמותות “הגל שלי” ו”צלול”. 50 אחוז מהמכירות בדוכנים יועברו לעמותות הללו, הפועלות למען חינוךלאיכות הסביבה. בנוסף, המבקרים יוכלו ליהנות מבר משקאות צונן, ומדוכני האוכל המגוונים שמוצבים בגן העיר מדי סוף שבוע.

חנויות גן העיר יצטרפו אף הן לחגיגה למען הסביבה עם מבצעים מיוחדים על מוצרים שאינם מתכלים, ו/או יד שנייה. בנוסף, הטבה מיוחדת – 100 הרוכשים הראשונים, במהלך יום האירוע. ייהנו משי ידידותי לסביבה, מתנת גן העיר.

אירוע האמנות Poollution נולד בהמשך ישיר לשיתוף הפעולה הפורה של גן העיר תל אביב עם הפרויקטים הסביבתיים של Wild Plastic. בחודשים האחרונים תמכו גן העיר ומתחם חללי העבודה MIXER, העתידים לפעול בקניון בקרוב, באמני הפרויקט, והקצו להם שטח ובמה להעביר את המסר האקולוגי באמצעות ציורי גרפיטי אומנותיים ענקיים אשר משתרעים על גבי 150 מ”ר בקירות שבגן העיר.

הפנינג האמנות Poollution

יום שישי, 2 באוגוסט 2019, שעות 10:00-15:00

גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב

כניסה חופשית

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים