הסרט רחוב ג׳אמפ 22 מסתמן כסרט המצחיק של הקיץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

לאחר ההצלחה הגדולה של “רחוב ג’אמפ 21”, צמד השוטרים הסמויים הכי מצחיקים על המסך מוצאים את עצמם במשימה סודית בקולג’ בסרט החדש “רחוב ג’אמפ 22” שמסתמן כסרט המצחיק של הקיץ. הסרט יוצא לבתי הקולנוע ביום חמישי 12.6.14.

רחוב ג'אמפ 22
רחוב ג'אמפ 22

שמידט (ג׳ונה היל) וג׳נקו (צא׳נינג טאטום) נשלחים לקולג’ מקומי לאחר שבמשימה קודמת הם הרסו כמעט חצי עיר במרדף אחר מבריחי סמים, וגם אז הרעים הצליחו להימלט מהם. אל הקולג’ הם באים נחושים ובלתי נפרדים לרגע. אבל אז קורה משהו מוזר. כל אחד מהם מתחבר לקבוצות שונות בקיצוניות בקולג׳: ג׳נקו לקבוצה הספורטיבית ושמידט מסתנן לסצנת האמנות הבוהמית, מה שגורם להם לנפץ את ה”ברומאנס” ביניהם, תוך כדי פקפוק בשותפות שלהם. כעת הם ניצבים בפני שני אתגרים: לפצח את המקרה לשמו הם התכנסו שוב, ולהבין אם הם יכולים להתחבר לצד הבוגר יותר שלהם. אם שני המגודלים חסרי הבגרות האלה יוכיחו כי הם מסוגלים להפוך לגברים אמיתיים, קולג׳ הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות להם. עד לאוניברסיטה כמובן.

המלצה חמה – אל תפספסו את הסצנה שמופיעה מיד לאחר סיום הסרט. הומור עצמי על סרטי המשך הוא אחד הקטעים המצחיקים והטובים שלא השאירו אף אחד אדיש באולם.

על ההפקה:

ב-2012, צופים מסביב לעולם נקרעו מצחוק בקומדיה ״רחוב ג׳אמפ 21״. הסרט שהציג את הכימיה הנהדרת בין הכוכבים ג׳ונה היל וצ׳אנינג טאטום, ״רחוב ג׳אמפ 21״ לקח את הקלאסיקה הטלוויזיונית שמציגה זוג שוטרים שמתחזים לתלמידי תיכון, ושדרג אותה למסך הגדול. הסרט היה גרסת אקשן-קומדיה לסדרה והציג במרכז את מערכת היחסים בין שני הגיבורים.

ועכשיו, ב״רחוב ג׳אמפ 22״, היוצרים מעלים את מערכת היחסים שלהם לשלב הבא. אם הסרט הראשון היה על ביסוס החברות ביניהם, הסרט החדש עוסק במה שנדרש כדי שהחברות תשרוד.

הרעיון הזה מסתדר היטב עם העובדה שהסרט הוא סרט המשך. הבמאים חיפשו דרכים לשמור על תחושה טרייה, בלי שירגישו שהם מנסים ליצור מחדש את הקסם… וזה כמובן, מה שכולנו מנסים לעשות במערכות היחסים שלנו. ״הדבר שהדהים אותנו בסרטי המשך הוא שבמובן מסוים הם כמו החלק השני של מערכת יחסים״, אומר לורד. ״במערכת יחסים אתה כל הזמן מנסה לברוא מחדש את העבר, אבל זה לעולם לא יהיה אותו הדבר. אתה חייב למצוא דרכים חדשות לחוות חוויות שונות שהן טובות לא פחות״.

רחוב ג'אמפ 22
רחוב ג'אמפ 22

בימוי: פיל לורד וכריסטופר מילר

תסריט: מייקל באקאל, ארון עוזיאל, רודני רות׳מן

הפקה: ג׳ונה היל, ניל ה. מוריץ׳, צ׳אנינג טאטום

צילום: בארי פיטרסון

עריכה: קית׳ בראצ׳מן, דייוויד רני

מוזיקה: מארק מאת׳רסבאו

משתתפים: ג׳ונה היל – שמידט | צא׳נינג טאטום – ג׳נקו | פיטר סטורמר – ביג מיט | אייס קיוב – קפטן דיקסון

ארה”ב 2014, 101 דקות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים