“המסע אל האלכימאי” – מחלום למציאות, סיפורו של פאולו קואלו

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

“כשאתה באמת רוצה משהו, היקום כולו נחלץ לעזרתך” פאולו קואלו סרט חדש על חייו הסוערים של הסופר פאולו קואלו.

המסע אל האלכימאי

סיפורו של פאולו קואלו  – ão Pare na Pista: A Melhor História de Paulo Coelho

במאי: דניאל אוגוסטו

הופק ע”י: Dama Films  בשיתוף עם Babel Film   ו- G5 Evercore

הפצה בישראל: אייבקס פילמס

ז’אנר: דרמה , דקומנטרי.

יוצא להקרנות בבתי הקולנוע החל מה 31 דצמבר 2015

רקע על פאולו קואלו: מחבר רב המכר העולמי “האלכימאי” הוא אחד הסופרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים. 30 ספריו תורגמו ל-80 שפות, הופצו ביותר מ-150 מדינות ונמכרו למעלה מ-165 מיליון עותקים.

פאולו קואלו נולד ב-1947 בברזיל, למשפחה בורגנית, אב מהנדס ואם עקרת בית. בגיל שבע למד בריו דה ז’ניירו, שם התגלו כישוריו הספרותיים. הוריו התנגדו לרצונו להפוך לסופר וייחסו את התנהגותו החריגה וכמיהתו לכתיבה להפרעה נפשית. בגיל 17 אושפז בבית חולים פסיכיאטרי, שם עבר בין השאר גם טיפולים במכות חשמל.

לאחר שחרורו מבית-החולים, חבר קואלו לתיאטרון ועבר להתפרנס מכתיבה עיתונאית. בעודו מפלרטט עם המוות, חומק מאובדן השפיות, מתנסה בסמים, מתגבר על עינויים, סובל ושמח בשם האהבה ונהנה ממוזיקת רוק בברזיל, ממשיך לדבוק בשאיפתו להיות סופר. בתחילת שנות השמונים, בגיל ארבעים משנה כיוון ויוצא למסע עלייה לרגל בסנטיאגו דה-קומפוסלטה. קואלו מחפש דרך להגשמת חלומו, להיות סופר מוערך.

ב-1988 כתב קואלו את יצירת המופת שלו “האלכימאי”. הספר נמכר רק ב-900 עותקים והמו”ל שלו החליט לא להדפיסו יותר. קואלו לא נכנע, המשיך להיאבק על חלומו להוציא אותו לאור, ומצא מו”ל גדול יותר שנעתר לו , מסתבר שלא טעה, “האלכימאי” שבר את כל שיאי המכירות של הסופרים הברזילאים ושל ספרות שמקורה בשפה הפורטוגזית ונכנס לספר השיאים של גינס.

תקציר:

הסרט הברזילאי המרגש על חיו  “המסע אל האלכימאי” מספר את סיפורו האמיתי והמיוחד של  פאולו קואלו, אשר הפכו אותו לסופר מופלא ומבוקש, אשר כתב סיפורים מרתקים למיליוני קוראים ברחבי העולם. דרך סיפורו המרתק, שיריו וכישרונותיו הרבים אנו נחשפים להיסטוריה ולתרבות  ברזיל של שנות ה-70.

סיפורו על חלום של נער מרדני שלא מוותר על הגשמת חלומו  להיות סופר מוכר ומוערך- מקור ההשראה שלו הם חייו שלו עצמו.

במאי: דניאל אוגוסטו

תסריט: קרולינה קוטשו

שחקנים: ג’וליו אנדרדה (פאולו קואלו); ראבל אנדרדה (פאולו קואלו הצעיר); פז ווגה (לאויזה); נאנצ’ו נובו (ג’יי); פאביאננה גוגלי (כריסטינה אויטיצי’קה); לאטישיה קולין (אנה); פאביולה נאסימנטו (ליגיה סוזה); אנריקה דיאז (פדרו סוזה); לוצ’י פריירה (ראול סיישאס)

מפיקים: איונה דה מקדו, קרולינה קוטשו, אנג’ליקה הויט

צילום: ג’קוב סוליטרניק

עורכים: לטישיה גיפוני ודניאל אוגוסטו

עיצוב הפקה: אנטון גומז

תלבושות: אנה אוולר;

מוזיקה: פסקל גיין

סאונד: מרטין גרינאשי

ברזיל: 112 דקות, כתוביות לעברית .

צולם בריו דה-ז’נרו, ברזיל וגליציה ספרד.

 

יוצא להקרנות בבתי הקולנוע החל מה 31 דצמבר 2015

יס פלאנט (ראשל”צ, איילון, ירושלים), סינמטק (רעננה, תל אביב, ראש פינה) גלובוס מקס קריון, קולנוע עממי חיפה, סינמה סיטי גלילות ועוד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים