אורוגניקולוגיה מותר לשוחח ולהכיר: אורוגניקולוגיה וכרוגיה אסתטית לשיפור איכות החיים והמין.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

אורוגניקולגיה – מושג ותחום שרבים מתעלמים מקיומו. תחום שמציל ומשפר איכות חיים של נשים רבות, אך עדיין נשאר בגדר טאבו על כך לא משוחחים או חושפים. אז כאן ב 106ilהחלטתי שהגיע הזמן שלא תתעלמו, ולא תתביישו. אורוגניקולוגיה מנסה לטפל בבעיות נפוצות של נשים מכל הגילאים. הרי כולנו רוצים להישאר צעירים יפים ומאושרים, אז כדאי שגם האזור האינטימי שלנו יזכה לחשיפה ומודעות, על מקצה השיפורים, וההתמחות בתחום הפלסטיקה והיופי,  שיפור מראה הוגינה Vagina (או עיבוי והגדלת איבר המין הגברי) חייב “לצאת מהארון”  לצאת לאור ברש גליי…

אורוגניקולוגיה – כירוגיה פלסטית מטפלים בבעיות נפוצות של צניחת רחם, צניחת שלפוחית שתן, צניחת קירות הנרתיק, והפרעות של אי נוחות וחוסר בטחון כתוצאה מנראות הוגינה וירידה בתפקוד מיני.

ישנן בעיות נשיות שאפשר לנסות לטפל בהם:

– תיקון ושחזור האזור האינטימי בעקבות גיל, לידות.

-שינוי ושיפור מראה: מעוות, חסר פרופורציה בין השפתיים, עודף שומן בפוביס, עודף עור.

-ניתוח לטיפול בנפילת שתן.

כירוגיה אסתטית גניקולוגית הפכה לנושא טאבו וחבל. כל אחת שונה אבל כל אחת רוצה להרגיש נאהבת, בטוחה ומאושרת עם גופה.

שיפור מראה הוגינה Vagina , טיפולים אסתטיים וכירוגיה אורוגניקולוגית
שיפור מראה הוגינה Vagina , טיפולים אסתטיים באיבר המין, כירוגיה אורוגניקולוגית

השאיפה לאיכות חיים ומודעות לאפשרויות הרבות בתחום האסתטיקה יצרה רקע ותנאים מתאימים למודעות הנושאשונות, חריגה, גיל, לידות, אידאל יופי, בושה, חוסר בטחון, פגיעה בתפקוד המיני, אריכות החיים וכמובן עליה בצורך באיכות חיים, יצרה מודעות וצורך . על הכל מדברים בתחום האסתטיקה הפלסטית רק לא על הוגינה. הכל כנראה בגלל חסימות, בושה, חינוך ותרבות.

למרות זאת יש שינויים במגמה. האחיות קרדישיאן המפורסמות הצרו את איבר המין שלהם. יש עליה במודעות. הכל התחיל בכך שאם אפשר להגדיל וליפות חזה וטוסיק אפשר גם ליפות את האזור האינטימי האישי והחשוף במערומיו….

בעצם הכל מתחיל בטרנד של העשור, גילוח והסרת שיער לצמיתות מהוגינה, עד אז לא ראו בעצם את כל הוגינה. נשים התחילו לראות ולהשוות. זה תחום ונושא רגיש במיוחד שצריך להתמחות ולטפל בכך אצל המומחים ביותר בעלי הניסיון וההתמחות לכך.

תנאים להצלחה: מיומנות, צוות מאומן. בחירת הטכנולוגיה המתאימה(לייזר, חשמל, סכין)לפי מה שמתאים למטופלת, שמירה על הנחיות אחרי הניתוח.

למי לא מתאים:  נשים עם סכרת, השמנת יתר, הפרעות נפשיות, ציפיות יתר.

הנחיות;  8 ימים מניעה מספורט וסקס. משככי כאב, שמירה על הוגינה כאזור יבש, לא להסתכל לפני…

סיבוכים: דימומים, זיהומים, כוויות, צלקות, ירידה בתחושה, חוסר תיאום צפיות.

טיפולים שאינם פולשניים בניתוח– הזרקות שומן, פילרים, חומצה האילרונית, הזרקת שומן לשפתיים, שאיבת שומן מהשפתיים.

הכוכב הבא: fermilift פרמיליפט-

fermilift פרמיליפט- – מכשיר לייזר מהווה לפלטפורמה לבעיות איכות לנשים. הראש מטפל בדליפת שתן וטיפול ללא ניתוח ואשפוז. דומה למכשיר אוטרסאונד וגינלי. כל אשה מקבלת כיסויי הייגני סטרילי וחד פעמי. המכשיר יורק קרני לייזר וחודרת לרקמה מתחת . הרקמה והגירויי הטרמי ברקמה מתחת ליצירת רקמת חיבור חזקה יותר ובריאה וחדשה, ומטפלת על רקמת החיבור וריפיון נרתיק, מטפל ביובש,  בכל גיל נוצר האפקט וללא קשר לגיל. טיפול של 10 דקות . צריך 3 פעמים בד”כ כי זה אפקט שנבנה.

טיפול לייזר וגינאלי מתאים; לנשים אחרי לידה, כאבים, הצלקות, הצערת העריה, יובש נרתיקי, דליפת שתן.

הטכנולוגיה: קרן  לייזר הופכת לקרניים המתפצלות כולן פועלות במטרה לרכז אנרגיה על שטח קטן בלי לפגוע בשאר החלקים. טיפול ללא כאבים. ללא סיבוכים. לאחר הטיפול יש הצרות. דליפת שתן במאמץ או שיעול. נגרם כהחלשות הרקמה התומכת, רצפת אגן חזקה מורידה את דליפת שתן. אחד הטיפולים שעוזרים לשפר את רצפת האגן היא ספורט ופיזיוטרפיה. חוסר התמדה בעניין, כי מעט מתמידות לבצע פיזיוטרפיה, ספורט, ואימון יומי לכן זה לא מספיק. טיפול לייזר טוענים המומחים ישפר ויחזק את קירות האגן, הטכנולוגיה קיימת 4 שנים בעולם ובישראל 3 שנים,

יתרונות הטיפול בלייזר; ללא כאב, בלי אשפוז, ללא הרדמה, אין סיבוכים, חזרה מידית לפעילות, מומלץ לא לקיים יחסי ציבור יומיים.

מחיר; סדרה 3 טיפולים בני 20 דקות בלבד כ  9000 ש”ח.

השתתפות בעלויות לבעלי פוליסה מחברות בטוח.

כיום ישנם מנתחים פלסטיים מומחים לניתוחי אסתטיקה של איבר המין הנשי וטיפולים באמצעות מכשיר לייזר חדשני, ד”ר רונן גולד מומחה בתחום מציין” אחת מכל 3 נשים בגיל 40+ סובלת מדליפת שתן במאמץ ונשים רבות מציינות תחושות יובש, ריפיון והרחבה של הנרתיק. טיפול הלייזר מוביל לתוצאות של תיקון דליפת השתן, החזרת הלחות והחיוניות של הרקמה,הצרת הנרתיק ושיפור תחושה והנאה.”

 

למרפאות מומחים בתחום הכירוגיה הפלסטית הוגינלית  מרפאות אילה  מרפאות אופטימל ירושלים, דר קריסי  

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים