האחים כהן מכים שנית- יחי הקיסר

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

האחים כהן מכים שנית- יחי הקיסר

אין מה לעשות, גם כשמדובר בסרט פחות טוב שלהם, הוא עדיין טוב מעל הרמה הממוצעת מכל סרט אחר. כי אין על האחים כהן כשמדובר בתסריט, צילום, בימוי וכמובן, קאסט של שחקנים שתמיד נעים לצפות בהם!

K Collage

צמד האחים הקולנוענים – ג’ואל ואיתן כהן, מהחשובים והמוערכים ביוצרים האמריקאיים, יוצרים במשותף את כל סרטיהם החל מבימוי, כתיבה, עריכה והפקה. זכו 4 פעמים באוסקר על פרס הבמאי הטוב ביותר (“ארץ קשוחה”, “פארגו”). האחים מושפעים בעיקר מהפילם נואר אך גם מהקומדיה המטורפת. מיצירותיהם המפורסמות – “פארגו” (עליו גם זכו בפרס האוסקר לתסריט המקורי הטוב ביותר), “ביג ליבובסקי”, “אחי,איפה אתה”, “ארץ קשוחה” (זוכה 3 פרסי אוסקר לבימוי, תסריט והסרט הטוב ביותר), “אומץ אמיתי” ועוד.

כשהכוכב הקולנוע הגדול בעולם נחטף ושוביו דורשים כופר עצום לשחרורו, מיטב כוכבי הוליווד מתאחדים לטובת המשימה.
יחי הקיסר! של האחים כהן מציג יותר מכל את שיא יצירתם באמצעות חשיפה לצדדים הקומיים והדרמטיים בתעשיית הבידור דרך סיפור בלשי קומי.

עכשיו בבתי הקולנוע

צוות השחקנים:

ג’ורג קלוני
שחקן, מפיק ובמאי קולנוע וטלוויזיה אמריקאי, זוכה שני פרסי אוסקר ושלושה פרסי גלובוס הזהב. תפקידו המרכזי הראשון היה בסדרת הטלוויזיה “ER” ולאחר מכן כיכב בסרטים “באטמן ורובין”, “אחי איפה אתה?” ו-“אושן 11”. בשנת 2002 ביים את סרטו הראשון “וידויים של מח מסוכן” וזכה לאהדת המבקרים. בשנת 2005 כתב וביים את סרטו השני “לילה טוב ובהצלחה” שהביא לקלוני שש מועמדויות לפרס האוסקר. בשנת 2006 זכה קלוני באוסקר הראשון שלו על תפקידו כשחקן המשנה הטוב ביותר בסרט העצמאי “סוריאנה”. לקח חלק גם בסרטי ההמשך “אושן 12” ו-“אושן 13”. את פרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסרט דרמה הוא זכה אודות למשחקו בסרט “היורשים” בשנת 2011. בשנת 2015 קיבל את פרס גלובוס הזהב על מפעל חיים.

ג’וש ברולין
שחקן קולנוע אמריקאי והיה מועמד לפרס האוסקר בשנת 2009 על תפקיד המשנה הטוב ביותר בסרט “מילק”. שיחק בקומדיה הרומנטית “מיטה של שושנים” ולאחר מכן בסרטי האיימה של ג’יירמו דל טורו “מימיק” ו-“משמרת לילה”. שיחק בסרט “סודות בים הכחול” לצד ג’סיקה אלבה ופול ווקר. את הקשר עם האחים כהן הוא התחיל כבר בשנת 2007 כאשר בסרט “ארץ קשוחה” של האחים כהן, שם גילם דמות קשוחה של רתך, יוצא צבא שנלחם במלחמת וייטנאם. לאחרונה השתתף בסרט המשך ל”הנוקמים” ובסרטים “מידות רעות” ו-“אוורסט”.

סקרלט ג’והנסון
שחקנית, זמרת ודוגמנית אמריקאית. תפקידה הראשון היה בסרט “הורים בהזמנה” שם שיחקה יחד עם ברוס ויליס אך את ההכרה הראשונית כשחקנית מן השורה קיבלה אודות לסרטים “Manny & Lo” ו-“הלוחש לסוסים”. השתתפה בסרט “העולם שבפנים” זוכה 22 פרסים בפסטיבלי קולנוע הנחשבים בעולם. כמו כן קיבלה ביקורות מעולה על תפקידה בסרט “אבודים בטוקיו” ו-“נערה עם עגיל פנינה”. בהמשך כיכבה בסרטיו של וודי אלן: “סקופ”, “נקודת מפגש” ו-“ויקי כריסטינה ברצלונה” המהולל. בשנים האחרונות שיחקה ג’והנסון בסרטים “דון ג’ון”, “היא”, מתחת לעור” ובתור “האלמנה השחורה” בסדרת סרטי “הנוקמים”.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים